Armageddonowa granatnica!
Autor |
Wiadomość |
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 462 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Przedstawiam wszystkim moją Preludke. Mam ją już ponad 2 lata, niezawodna, zadbana, trochę odmalowana i inne nananana Śmiga na Motulu 5w40, oleju nie dolewam, oby tak dalej Wczoraj diagnosta miał do niej jedną uwagę: Przepalona jedna żarówka oświetlenia tablicy rejestracyjnej! Model: BA4 Rok produkcji: 1989 Kolor: B45P Silnik: B20A5 Skrzynia biegów: manual Zawieszenie: 4WS, amortyzatory gazowe Bilstein, sprężyny czarne Eibachy -40mm Hamulce: tarcze przód Zimmermann Sport (nawiercane, hartowane, certyfikat TUV), tył stock Wydech: końcowy Apexi i jakaś przydka końcówka wydechu Monti Modyfikacje: alarm, centralny na pilot, automatyczne domykanie szyb, światełka dzienne Hella Audio: Radyjko JVC KD-R432, wzmak Blow Adrenaline ZR450 4kanały - 1000W , skrzynia Blow 350W, kable Peying Koła: Storm 16', opony - Falkeny ZEIX ZE912 205/50 Plany: utrzymać w jak najlepszym stanie Foty (01.06.2013)
|
01 cze 2013, 16:38 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
ładna czarnulka
_________________ pozdrawiam Plewis
|
01 cze 2013, 16:42 |
|
|
Glina
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2012
Dołączył(a): 01 maja 2012, 21:23 Posty: 525 Lokalizacja: Czersk
Auto:: Prelude BA4
silnik: B20A9 , J35A1
|
Piękny przedlift i w odpowiednich rączkach
_________________PRACOWNIA TAPICERKI SAMOCHODOWEJ -CZĘŚĆI DO P3G Dla forumowiczów zniżka !!! tel:503789900
|
01 cze 2013, 16:45 |
|
|
JDMHunter
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:02 Posty: 44 Lokalizacja: Gdynia
Auto:: ksieżniczka
silnik: B20A9
|
ehh będzie miała u ciebie dobrze
_________________
|
01 cze 2013, 18:47 |
|
|
mlodyrychu
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01 Posty: 833 Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
|
Abonament !!!! jedną zrobiłeś, teraz wiesz dla kogo następną musisz zrobić podpowiem.... zajebiście mówi "kureeewa Rysiuuu"
_________________ Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!
|
02 cze 2013, 14:53 |
|
|
Tutaś
Aktywny Zlotowicz, Jełop
Dołączył(a): 09 lis 2012, 0:50 Posty: 368 Lokalizacja: Gdańsk/Tromsø
Auto:: Prelude 3G / Prelude 3G
silnik: B20A7 / B20A5
|
Nei Nei Nei Rychu ! Abażur, moją weź następną, śpieszy mi się !
|
02 cze 2013, 15:23 |
|
|
Przemo91
Dołączył(a): 06 lis 2012, 17:32 Posty: 102 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A5
|
Dobrze wygląda:)
|
02 cze 2013, 18:45 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 462 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Dzięki, z bliska też jest ładna, na szczęście nie tylko na zdjęciach się dobrze prezentuje Rysiu, Tuptuś za te abażury i inne abonamenty macie bana na moje naprawy blacharskie! Do odwołania!
|
03 cze 2013, 12:27 |
|
|
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
Spoko, ale Armagedon jest ok Według mnie, jej tylko oryginalnych halogenów brakuje. Poza tym lala
|
03 cze 2013, 15:39 |
|
|
Tutaś
Aktywny Zlotowicz, Jełop
Dołączył(a): 09 lis 2012, 0:50 Posty: 368 Lokalizacja: Gdańsk/Tromsø
Auto:: Prelude 3G / Prelude 3G
silnik: B20A7 / B20A5
|
Wszystko przez Ciebie Rychu Armageddon.... PRZE-PRA-SZA-MY !!!
|
03 cze 2013, 15:51 |
|
|
mlodyrychu
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01 Posty: 833 Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
|
ale ja nie chce u Ciebie auta robic pisałem o samochodzie dla Twojej kobiety deklu !!!
_________________ Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!
|
03 cze 2013, 17:41 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 462 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Mam halogeny od niej, leżą w pudełku. Jeden ma skorodowany odbłysnik i chciałbym oddać je do regeneracji. Ale tak na prawdę kiedy używamy halogenów? Raz na rok? A do jazdy dziennej używam codziennie. Także function over fashion Rysiu Paulina na początek dostanie na dobijanie Uno albo jakieś inne gówno Prela będzie jak przestanie jeździć po płotach...
|
04 cze 2013, 18:59 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 462 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Odświeżam temat mojej pralki. Jak to zwykle u mnie, przebieg rośnie, a prela cały czas bezawaryjna. Aby podtrzymać dobrą passę postanowiliśmy z Markiem (Gird) u mnie na warsztacie walnąć mały remoncik mechaniczny. Po pierwsze: silnik. Klekocząca głowica w której nie dało się już poustawiać luzów zaworowych + coraz to większe ogólne zamoczenie olejem wszystkiego dawało się we znaki. Silnik wywaliliśmy na stół i do wymiany poszło: -głowica druga sprawna (planowana, nowe uszczelniacze zaworowe, wymienione 4 zawory ssące, szlif) -rozrząd (pasek gates, rolka gmb, pompa płynu gmb) -prawie wszystkie uszczelki silnika (wszystkie uszczelniacze NOK, uszczelka pokrywy, misy, głowicy itd) -sprzęgło (tarcza aisin, łożysko koyo, docisk przetoczony) Stare łożysko już było słyszalne podczas jazdy, natomiast w tarczy brzęczały sprężynki - dziwne że nie wypadły. Żeby tego było mało to wymieniamy jeszcze maglownice, przegub, sworzeń wahacza górnego z przodu. Po mechanice lakieruje i zmieniam maske na laminat. Uff to chyba wszystko Jak skończymy to dam znać jak poszło hehe Dodam, że wszystkie prace mechaniczne ogarnia Gird
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
13 maja 2014, 21:21 |
|
|
H22A
Dołączył(a): 19 lut 2013, 19:33 Posty: 73
Auto:: BA2 i inne
silnik: dłubnięte N/A
|
ostro działacie
|
14 maja 2014, 17:56 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 462 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Tak mnie natchnęliście na ostatnim zlocie, że postanowiłem posprzątać pod maską. Płyn do mycia silników, Karcher i jazda Tak poza tym to po remoncie wszystko ok. Zbadaliśmy kompresje i z nędzy która była przed (od 7,8 do 9 bar) teraz mam po 11 bar na każdym cylindrze (na oleju 5w40). Jak na te lata i nigdy nie rozkręcany dół to bdb wynik. Maska z laminatu musi jeszcze poczekać, bo mam do dokończenia parę innych pilnych i zaległych aut ( w tym oczywiście prela).
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
21 wrz 2014, 10:21 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|