SILNIK: 2.0i 16V 146 KM B20A9, po kapitalnym remoncie, posprzątana i odświeżona komora. Plan: Popracować jeszcze troszkę nad estetyką komory.
UKLAD DOLOTOWY:seria
UKLAD WYDECHOWY: przelot z kwasówki i końcowy Sebringa
ELEKTRONIKA:szyberdach, elektryczne lusterka, elektryczne szyby, klimatyzacja, centralny zamek,
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: Customowy gwint MTS z Civica VIgen na przodzie, krótkie sprężyny i odboje z polipropylenu z tyłu, wyjęte podkładki z przelotkami na przewody hamulcowe dla dodatkowego obniżenia, wszyskie elementy zawieszenia odświeżone i pomalowane, negatyw przód ok. 5st., tył ok 6st. Plany: Odwieczna walka ze spasem
UKLAD HAMULCOWY:seria, z przódu nacinane tarcze, całość zregenerowana, odnowiona i pomalowana
BODY-KIT:dokładka z Prelude IV, sleepy eyes, ori owiewka szyberdachu, dymione kierunki, fogi i przednie lampy, obrysówki homemade (wyglądają jak OEM ), pomarańczowe postojówki, nakładki progowe dopasowane od Accorda IVgen, usunięte mocowanie rejestracji z przedniego zderzaka, wnęka USDM w tylnym zderzaku, nowy lakier Milano Red z palety
Hondy, usunięte emblematy, antena, wycieraczkii, nakrętki do kół Blox Neochrom.
KOŁA: OZ Futura z customowym rotorem (zmiana rozstawu + stoczenie mocowania na dekiel), polerowany rant zabezpieczony kwarcem, lakier z Xyralikiem na rotorach. Opony 205/40.
ŚRODEK:fotele i kanapa obszyte skórą i alcantarą, fake Nardi, aluminiowa gałka, trochę pozmieniane podświetlenia, podsufitka, słupki, konsola i inne obklejone czarną alcantarą, rollbar
CAR-AUDIO: Radio Kenwood, 2 Głośniki Focal w drzwiach, 2 gwizdki Focala, wzmacniacz Sony, zwrotnice, wytłumione drzwi, Subwoofer.
Tak było:
Dzień kupna:
Pakiet zima i jeszcze niedawna era stickerów...:
Komora:
Zawiecha i hamulce:
Aktualnie:
Zakończenie sezonu Tuningowego Oświęcim:
No i tą zimę Prelka sobie śpi
A na upalanie mam drugą czerwoną strzałe