Autor |
Wiadomość |
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 464 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Propo gleby... bynajmniej kolega Hooning nie spłaszcza dwururek, szoruje tłumników, wahaczy itd. Coś jak ja i mooha
|
07 gru 2012, 20:46 |
|
|
mooha
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58 Posty: 357 Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
|
jak daję rade wjechać wszędzie gdzie chce....a nie chcę tylko na krawężniki....to kij nie gleba :] ale juz pracuje nad tym
|
08 gru 2012, 1:20 |
|
|
Hooning
Dołączył(a): 02 gru 2012, 15:08 Posty: 25
Auto:: Prelude
silnik: 2.0 EX
|
No i niestety pożegnałem się z moim Złomkiem... Jednak na forum będę zaglądał dalej i śledził niektóre projekty, bo to forum to coś więcej niż tylko odpowiedzi na techniczne pytania
_________________ 'Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców' - C. McRae
|
06 sty 2013, 10:00 |
|
|
dzonygood
Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47 Posty: 278 Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
|
co zmienić w dolocie żeby to lepiej chodziło na gazie?dodam że mam przerobione na rurki pod przepustnice.
|
06 sty 2013, 11:46 |
|
|
mlodyrychu
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01 Posty: 837 Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
|
Przy elpidżi trzeba wyciągnąć kawałek rurki która łączy dolot z pierścieniem metalowym który jest zaraz obok prawej lampy. Dolot trzeba poprowadzić tak, aby nie wdmuchiwało się do niego powietrze, bo wtedy silnik gaśnie ze względu na złą mieszankę paliwowo-powietrzną. Można to wykonać za pomocą kawałka giętej rurki jakie stosowane były np w Polonezach - taka rurka odchodząca od kolektora wydechowego.
_________________ Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!
|
06 sty 2013, 12:27 |
|
|
dzonygood
Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47 Posty: 278 Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
|
i to wszystko? tej gumy to u mnie nie bylo juz od poczatku.potem kombinowalem z jakims zamiennikiem i wlasnie wtedy zaczal gasnac wiec ja wywalilem.reszta jest bez zmian.myslalem ze jest jakas "ekstra" modyfikacja.
|
06 sty 2013, 12:52 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 464 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Co tam się z nią stało...?
|
06 sty 2013, 13:19 |
|
|
Hooning
Dołączył(a): 02 gru 2012, 15:08 Posty: 25
Auto:: Prelude
silnik: 2.0 EX
|
Poszła między ludzi.
_________________ 'Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców' - C. McRae
|
06 sty 2013, 13:50 |
|
|
mlodyrychu
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01 Posty: 837 Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
|
załóż na koniec dolotu ten kawałek "rurki" i zagnij w dół, tak żeby silnik ciągnął powietrze a nie, żeby powietrze było wpychane do dolotu.
_________________ Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!
|
06 sty 2013, 14:44 |
|
|
dzonygood
Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47 Posty: 278 Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
|
podczas szybszej jazdy tez ma to wplyw na prace silnika ze powietrze jest wpychane?mieszanka jest nieprawidlowa?
|
06 sty 2013, 15:16 |
|
|
mlodyrychu
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01 Posty: 837 Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
|
Właśnie przy większych prędkościach jest to odczuwalne, bo podmuch do dolotu potrafi zgasic silnik gdy wrzucisz na luz.
_________________ Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!
|
06 sty 2013, 15:18 |
|
|
dzonygood
Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47 Posty: 278 Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
|
a czy np. powyzej 5000 rpm moze miec wplyw na osiagi bo bedzie zbyt duzo powietrza w miszance? ja mam te rurki zalozone w puszcze filtra i wlasnie nie udalo mi sie jeszcze do konca wyregulowac tzn. powyzej 5000 rpm juz tak sie nie wkreca i czuje ze sie troche dlawi.
|
06 sty 2013, 15:24 |
|
|
mlodyrychu
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01 Posty: 837 Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
|
zrob dolot tak jak opisalem, jesli dalej bedzie sie dławić to bardziej obstawiałbym że silnik jest przylewany gazem niz ze mieszanka jest zbyt uboga. Odpada na gazie bez problemu ? czy musi zakrecic kilka obrotow ?
_________________ Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!
|
06 sty 2013, 15:47 |
|
|
dzonygood
Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47 Posty: 278 Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
|
no wlasnie na zimnym nie odpala odrazu.jak jest rozgrzany to bezproblemu.
|
06 sty 2013, 15:51 |
|
|
mlodyrychu
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01 Posty: 837 Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
|
na zimnym nie odpali od razu, bo gaz potrzebuje temperatury zeby sie rozprężyć i miec odpowiednie warunki do zaplonu. Przy zimnym silniku wymuszasz zaplon, a na cieplym silniku uzyskac zaplon jest o wiele latwiej. Pokombinuj z regulacją. U Ciebie, tak jak napisalem wczesniej, zapewne gazniki są przylewane. Zrob troszke uboższą mieszankę i zobaczysz jak bedzie smigac na wyzszych obrotach
_________________ Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!
|
06 sty 2013, 16:25 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|