Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Złom by Hooning 
Autor Wiadomość
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28
Posty: 462
Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
Propo gleby... bynajmniej kolega Hooning nie spłaszcza dwururek, szoruje tłumników, wahaczy itd. Coś jak ja :torba: i mooha :P


07 gru 2012, 20:46
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58
Posty: 357
Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
jak daję rade wjechać wszędzie gdzie chce....a nie chcę tylko na krawężniki....to kij nie gleba :] ale juz pracuje nad tym ;)

_________________
http://www.wrapcollabo.com


08 gru 2012, 1:20
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 gru 2012, 15:08
Posty: 25
Auto:: Prelude
silnik: 2.0 EX
No i niestety pożegnałem się z moim Złomkiem... :przeprasza: Jednak na forum będę zaglądał dalej i śledził niektóre projekty, bo to forum to coś więcej niż tylko odpowiedzi na techniczne pytania ;)

_________________
'Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców' - C. McRae


06 sty 2013, 10:00
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47
Posty: 278
Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
drajwer napisał(a):
Serii nie poprawisz. Z doświadczenia wiem, że kombinowane doloty tylko pogarszają sprawę. Chyba, że masz jakieś turbo albo... LPG, jak ja :/ Wtedy dolot i tak trzeba przerzeźbić.

co zmienić w dolocie żeby to lepiej chodziło na gazie?dodam że mam przerobione na rurki pod przepustnice.


06 sty 2013, 11:46
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01
Posty: 833
Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
dzonygood napisał(a):
drajwer napisał(a):
Serii nie poprawisz. Z doświadczenia wiem, że kombinowane doloty tylko pogarszają sprawę. Chyba, że masz jakieś turbo albo... LPG, jak ja :/ Wtedy dolot i tak trzeba przerzeźbić.

co zmienić w dolocie żeby to lepiej chodziło na gazie?dodam że mam przerobione na rurki pod przepustnice.


Przy elpidżi ;) trzeba wyciągnąć kawałek rurki która łączy dolot z pierścieniem metalowym który jest zaraz obok prawej lampy.
Dolot trzeba poprowadzić tak, aby nie wdmuchiwało się do niego powietrze, bo wtedy silnik gaśnie ze względu na złą mieszankę paliwowo-powietrzną.
Można to wykonać za pomocą kawałka giętej rurki jakie stosowane były np w Polonezach - taka rurka odchodząca od kolektora wydechowego.

_________________
Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!


06 sty 2013, 12:27
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47
Posty: 278
Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
mlodyrychu napisał(a):
dzonygood napisał(a):
drajwer napisał(a):
Serii nie poprawisz. Z doświadczenia wiem, że kombinowane doloty tylko pogarszają sprawę. Chyba, że masz jakieś turbo albo... LPG, jak ja :/ Wtedy dolot i tak trzeba przerzeźbić.

co zmienić w dolocie żeby to lepiej chodziło na gazie?dodam że mam przerobione na rurki pod przepustnice.


Przy elpidżi ;) trzeba wyciągnąć kawałek rurki która łączy dolot z pierścieniem metalowym który jest zaraz obok prawej lampy.
Dolot trzeba poprowadzić tak, aby nie wdmuchiwało się do niego powietrze, bo wtedy silnik gaśnie ze względu na złą mieszankę paliwowo-powietrzną.
Można to wykonać za pomocą kawałka giętej rurki jakie stosowane były np w Polonezach - taka rurka odchodząca od kolektora wydechowego.

i to wszystko? tej gumy to u mnie nie bylo juz od poczatku.potem kombinowalem z jakims zamiennikiem i wlasnie wtedy zaczal gasnac wiec ja wywalilem.reszta jest bez zmian.myslalem ze jest jakas "ekstra" modyfikacja.


06 sty 2013, 12:52
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28
Posty: 462
Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
Hooning napisał(a):
No i niestety pożegnałem się z moim Złomkiem... :przeprasza: Jednak na forum będę zaglądał dalej i śledził niektóre projekty, bo to forum to coś więcej niż tylko odpowiedzi na techniczne pytania ;)


Co tam się z nią stało...?


06 sty 2013, 13:19
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 gru 2012, 15:08
Posty: 25
Auto:: Prelude
silnik: 2.0 EX
Poszła między ludzi.

_________________
'Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców' - C. McRae


06 sty 2013, 13:50
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01
Posty: 833
Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
dzonygood napisał(a):
mlodyrychu napisał(a):
dzonygood napisał(a):
drajwer napisał(a):
Serii nie poprawisz. Z doświadczenia wiem, że kombinowane doloty tylko pogarszają sprawę. Chyba, że masz jakieś turbo albo... LPG, jak ja :/ Wtedy dolot i tak trzeba przerzeźbić.

co zmienić w dolocie żeby to lepiej chodziło na gazie?dodam że mam przerobione na rurki pod przepustnice.


Przy elpidżi ;) trzeba wyciągnąć kawałek rurki która łączy dolot z pierścieniem metalowym który jest zaraz obok prawej lampy.
Dolot trzeba poprowadzić tak, aby nie wdmuchiwało się do niego powietrze, bo wtedy silnik gaśnie ze względu na złą mieszankę paliwowo-powietrzną.
Można to wykonać za pomocą kawałka giętej rurki jakie stosowane były np w Polonezach - taka rurka odchodząca od kolektora wydechowego.

i to wszystko? tej gumy to u mnie nie bylo juz od poczatku.potem kombinowalem z jakims zamiennikiem i wlasnie wtedy zaczal gasnac wiec ja wywalilem.reszta jest bez zmian.myslalem ze jest jakas "ekstra" modyfikacja.


załóż na koniec dolotu ten kawałek "rurki" i zagnij w dół, tak żeby silnik ciągnął powietrze a nie, żeby powietrze było wpychane do dolotu.

_________________
Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!


06 sty 2013, 14:44
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47
Posty: 278
Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
mlodyrychu napisał(a):
dzonygood napisał(a):
mlodyrychu napisał(a):
dzonygood napisał(a):
drajwer napisał(a):
Serii nie poprawisz. Z doświadczenia wiem, że kombinowane doloty tylko pogarszają sprawę. Chyba, że masz jakieś turbo albo... LPG, jak ja :/ Wtedy dolot i tak trzeba przerzeźbić.

co zmienić w dolocie żeby to lepiej chodziło na gazie?dodam że mam przerobione na rurki pod przepustnice.


Przy elpidżi ;) trzeba wyciągnąć kawałek rurki która łączy dolot z pierścieniem metalowym który jest zaraz obok prawej lampy.
Dolot trzeba poprowadzić tak, aby nie wdmuchiwało się do niego powietrze, bo wtedy silnik gaśnie ze względu na złą mieszankę paliwowo-powietrzną.
Można to wykonać za pomocą kawałka giętej rurki jakie stosowane były np w Polonezach - taka rurka odchodząca od kolektora wydechowego.

i to wszystko? tej gumy to u mnie nie bylo juz od poczatku.potem kombinowalem z jakims zamiennikiem i wlasnie wtedy zaczal gasnac wiec ja wywalilem.reszta jest bez zmian.myslalem ze jest jakas "ekstra" modyfikacja.


załóż na koniec dolotu ten kawałek "rurki" i zagnij w dół, tak żeby silnik ciągnął powietrze a nie, żeby powietrze było wpychane do dolotu.

podczas szybszej jazdy tez ma to wplyw na prace silnika ze powietrze jest wpychane?mieszanka jest nieprawidlowa?


06 sty 2013, 15:16
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01
Posty: 833
Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
dzonygood napisał(a):
mlodyrychu napisał(a):
dzonygood napisał(a):
mlodyrychu napisał(a):
dzonygood napisał(a):
drajwer napisał(a):
Serii nie poprawisz. Z doświadczenia wiem, że kombinowane doloty tylko pogarszają sprawę. Chyba, że masz jakieś turbo albo... LPG, jak ja :/ Wtedy dolot i tak trzeba przerzeźbić.

co zmienić w dolocie żeby to lepiej chodziło na gazie?dodam że mam przerobione na rurki pod przepustnice.


Przy elpidżi ;) trzeba wyciągnąć kawałek rurki która łączy dolot z pierścieniem metalowym który jest zaraz obok prawej lampy.
Dolot trzeba poprowadzić tak, aby nie wdmuchiwało się do niego powietrze, bo wtedy silnik gaśnie ze względu na złą mieszankę paliwowo-powietrzną.
Można to wykonać za pomocą kawałka giętej rurki jakie stosowane były np w Polonezach - taka rurka odchodząca od kolektora wydechowego.

i to wszystko? tej gumy to u mnie nie bylo juz od poczatku.potem kombinowalem z jakims zamiennikiem i wlasnie wtedy zaczal gasnac wiec ja wywalilem.reszta jest bez zmian.myslalem ze jest jakas "ekstra" modyfikacja.


załóż na koniec dolotu ten kawałek "rurki" i zagnij w dół, tak żeby silnik ciągnął powietrze a nie, żeby powietrze było wpychane do dolotu.

podczas szybszej jazdy tez ma to wplyw na prace silnika ze powietrze jest wpychane?mieszanka jest nieprawidlowa?


Właśnie przy większych prędkościach jest to odczuwalne, bo podmuch do dolotu potrafi zgasic silnik gdy wrzucisz na luz.

_________________
Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!


06 sty 2013, 15:18
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47
Posty: 278
Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
mlodyrychu napisał(a):
dzonygood napisał(a):
mlodyrychu napisał(a):
dzonygood napisał(a):
mlodyrychu napisał(a):
dzonygood napisał(a):
drajwer napisał(a):
Serii nie poprawisz. Z doświadczenia wiem, że kombinowane doloty tylko pogarszają sprawę. Chyba, że masz jakieś turbo albo... LPG, jak ja :/ Wtedy dolot i tak trzeba przerzeźbić.

co zmienić w dolocie żeby to lepiej chodziło na gazie?dodam że mam przerobione na rurki pod przepustnice.


Przy elpidżi ;) trzeba wyciągnąć kawałek rurki która łączy dolot z pierścieniem metalowym który jest zaraz obok prawej lampy.
Dolot trzeba poprowadzić tak, aby nie wdmuchiwało się do niego powietrze, bo wtedy silnik gaśnie ze względu na złą mieszankę paliwowo-powietrzną.
Można to wykonać za pomocą kawałka giętej rurki jakie stosowane były np w Polonezach - taka rurka odchodząca od kolektora wydechowego.

i to wszystko? tej gumy to u mnie nie bylo juz od poczatku.potem kombinowalem z jakims zamiennikiem i wlasnie wtedy zaczal gasnac wiec ja wywalilem.reszta jest bez zmian.myslalem ze jest jakas "ekstra" modyfikacja.


załóż na koniec dolotu ten kawałek "rurki" i zagnij w dół, tak żeby silnik ciągnął powietrze a nie, żeby powietrze było wpychane do dolotu.

podczas szybszej jazdy tez ma to wplyw na prace silnika ze powietrze jest wpychane?mieszanka jest nieprawidlowa?


Właśnie przy większych prędkościach jest to odczuwalne, bo podmuch do dolotu potrafi zgasic silnik gdy wrzucisz na luz.

a czy np. powyzej 5000 rpm moze miec wplyw na osiagi bo bedzie zbyt duzo powietrza w miszance? ja mam te rurki zalozone w puszcze filtra i wlasnie nie udalo mi sie jeszcze do konca wyregulowac tzn. powyzej 5000 rpm juz tak sie nie wkreca i czuje ze sie troche dlawi.


06 sty 2013, 15:24
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01
Posty: 833
Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
dzonygood napisał(a):
mlodyrychu napisał(a):
dzonygood napisał(a):
mlodyrychu napisał(a):
dzonygood napisał(a):
mlodyrychu napisał(a):
dzonygood napisał(a):
drajwer napisał(a):
Serii nie poprawisz. Z doświadczenia wiem, że kombinowane doloty tylko pogarszają sprawę. Chyba, że masz jakieś turbo albo... LPG, jak ja :/ Wtedy dolot i tak trzeba przerzeźbić.

co zmienić w dolocie żeby to lepiej chodziło na gazie?dodam że mam przerobione na rurki pod przepustnice.


Przy elpidżi ;) trzeba wyciągnąć kawałek rurki która łączy dolot z pierścieniem metalowym który jest zaraz obok prawej lampy.
Dolot trzeba poprowadzić tak, aby nie wdmuchiwało się do niego powietrze, bo wtedy silnik gaśnie ze względu na złą mieszankę paliwowo-powietrzną.
Można to wykonać za pomocą kawałka giętej rurki jakie stosowane były np w Polonezach - taka rurka odchodząca od kolektora wydechowego.

i to wszystko? tej gumy to u mnie nie bylo juz od poczatku.potem kombinowalem z jakims zamiennikiem i wlasnie wtedy zaczal gasnac wiec ja wywalilem.reszta jest bez zmian.myslalem ze jest jakas "ekstra" modyfikacja.


załóż na koniec dolotu ten kawałek "rurki" i zagnij w dół, tak żeby silnik ciągnął powietrze a nie, żeby powietrze było wpychane do dolotu.

podczas szybszej jazdy tez ma to wplyw na prace silnika ze powietrze jest wpychane?mieszanka jest nieprawidlowa?


Właśnie przy większych prędkościach jest to odczuwalne, bo podmuch do dolotu potrafi zgasic silnik gdy wrzucisz na luz.

a czy np. powyzej 5000 rpm moze miec wplyw na osiagi bo bedzie zbyt duzo powietrza w miszance? ja mam te rurki zalozone w puszcze filtra i wlasnie nie udalo mi sie jeszcze do konca wyregulowac tzn. powyzej 5000 rpm juz tak sie nie wkreca i czuje ze sie troche dlawi.


zrob dolot tak jak opisalem, jesli dalej bedzie sie dławić to bardziej obstawiałbym że silnik jest przylewany gazem niz ze mieszanka jest zbyt uboga. Odpada na gazie bez problemu ? czy musi zakrecic kilka obrotow ?

_________________
Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!


06 sty 2013, 15:47
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47
Posty: 278
Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
no wlasnie na zimnym nie odpala odrazu.jak jest rozgrzany to bezproblemu.


06 sty 2013, 15:51
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01
Posty: 833
Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
na zimnym nie odpali od razu, bo gaz potrzebuje temperatury zeby sie rozprężyć i miec odpowiednie warunki do zaplonu. Przy zimnym silniku wymuszasz zaplon, a na cieplym silniku uzyskac zaplon jest o wiele latwiej.
Pokombinuj z regulacją. U Ciebie, tak jak napisalem wczesniej, zapewne gazniki są przylewane. Zrob troszke uboższą mieszankę i zobaczysz jak bedzie smigac na wyzszych obrotach :)

_________________
Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!


06 sty 2013, 16:25
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL