No i był kolejny mod w wolnej chwili...
Opis wkleję skopiowany z forum klasyków bo mi się nie chcę pisać nowego więc wybaczcie niektóre dla was zbędne wytłumaczenia:
Do nowego silnika muszę mieć licznik z kontrolką silnika (aby odczytywać błędy, gaznikowiec jej nie miał). Dlatego zakupiłem licznik Prelude III z silnika 16V (B20A9).
Tak się ułożyło, że czwartkowy wieczór był bardzo zapadany i udało się znaleźć 3 godzinki, żeby przerobić licznik i zrobić z dwóch jeden
Platynę z kontrolką silnika podmieniłem, obrotomierz ze względu na późniejszy redline (dopiero od 6.500 rpm) też wymieniłem.
Wyczyściłem także licznik kilometrów, aby niski przebieg auta się ładnie prezentował. Przy okazji przygotowałem kolejną modyfikacje dla Preludy - tak zwany "VTEC-Light".
VTEC-Light to kontrolka/lampka która się zaświeca jak silnik osiąga pewną ilość obrotów i się włącza Hondowski VTEC (zmienne fazy rozrządu). W ten sposób ta kontrolka
sygnalizuje kiedy VTEC jest włączony. Obok kontrolki silnika w liczniku znajduje się wolne wejście na żarówkę które wykorzystałem na mój VTEC-Light(widać w małym
kółeczku). W drugim kółeczku jest zaznaczona czerwona szybka (wyciągnięta z tego drugiego licznika) którą wsadziłem w to miejsce żeby ten VTEC-Light się świecił na
czerwono i oddawał efekt jakby to było oryginalne.
Pomalowałem także tą ramkę która się znajduje w liczniku na czarny mat, i wygląda to pięknie.
Idzie do przodu, powoli ale idzie