Autor |
Wiadomość |
MaDmAx
Dołączył(a): 11 lis 2012, 3:00 Posty: 55 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: Honda Prelude
silnik: F22DOHC VTEC
|
wał i tłoki zostały z F22Z2, stopień sprężania to coś koło 7,5:1 , do założenia głowicy z H22 trzeba zmienić kółko zębate na wale, pasek rozrządu, zaspawać odpowiednie kanały w głowicy, ostatecznie to koszty są pojęciem względnym, zależą od wielu spraw
Ostatnio edytowano 28 mar 2015, 17:42 przez MaDmAx, łącznie edytowano 1 raz
|
02 maja 2013, 17:29 |
|
|
Marcinu
Dołączył(a): 12 lis 2012, 18:18 Posty: 19
Auto:: Corsa A
silnik: X18Xe1
|
czyli dobry, w rozsądnej cenie słupek pod średnie dmuchanie typu 1 bar? tylko czy korby, wał i tuleje to wytrzymiają? wał z korbami w f22z2 jest dużo słabszy od h22a5?
_________________
|
03 maja 2013, 13:05 |
|
|
MaDmAx
Dołączył(a): 11 lis 2012, 3:00 Posty: 55 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: Honda Prelude
silnik: F22DOHC VTEC
|
to średnie dmuchanie 1bar zależy od turbiny, silnika... itp. itd. silnik F22Z2 jest na tyle mocny że wytrzymywał u mnie wielokrotne strzały podtlenkiem i generował 270KM i 370Nm , chcąc zrobić większą moc z turbo logicznym jest że trzeba będzie wsadzić kute korby i tłoki a open deck wzmocnić blockguardem...
|
09 maja 2013, 8:12 |
|
|
Marcinu
Dołączył(a): 12 lis 2012, 18:18 Posty: 19
Auto:: Corsa A
silnik: X18Xe1
|
jeśli chodzi o block guarda, to Czwórka kiedyś na forum wklejał taki nisko budżetowy patent ze stanów, że rozwiercali blok i wkręcali do niego śruby, aż zaczynały sie opierać o tuleje i tak z każdą, z każdej strony, tulejowanie to już jednak masakryczny koszt, nie tyle tulei, co sama robocizna tulejowania. Zawsze sie zastanawiałem co dokładniej daje block guard i od jakiego etapu modyfikacji opłaca się go dawać, w h22a turbo 500KM + tego nie zakładają hmm
_________________
|
09 maja 2013, 15:11 |
|
|
MaDmAx
Dołączył(a): 11 lis 2012, 3:00 Posty: 55 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: Honda Prelude
silnik: F22DOHC VTEC
|
o losie...jak mają wkładać blockguard skoro w H22A jest silnik close deck...
|
10 maja 2013, 20:53 |
|
|
MaDmAx
Dołączył(a): 11 lis 2012, 3:00 Posty: 55 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: Honda Prelude
silnik: F22DOHC VTEC
|
|
11 lip 2013, 20:35 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
zmieniłeś auto...?
_________________ pozdrawiam Plewis
|
11 lip 2013, 22:36 |
|
|
przem500
Dołączył(a): 18 lis 2012, 16:29 Posty: 65
Auto:: Prelude 3G, Civic 5G
|
Chyba będzie nisko i szeroko
_________________
|
12 lip 2013, 2:47 |
|
|
cegielka111
Dołączył(a): 03 lis 2012, 5:35 Posty: 199 Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Auto:: Perelede=)
silnik: H22A/H22A7/B20A7
|
Będzie pięknie! :]
|
12 lip 2013, 9:13 |
|
|
Przemek
Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23 Posty: 96 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
|
powinno bys dobrze z nowym kolem haha
|
12 lip 2013, 10:53 |
|
|
MaDmAx
Dołączył(a): 11 lis 2012, 3:00 Posty: 55 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: Honda Prelude
silnik: F22DOHC VTEC
|
|
13 lip 2013, 21:55 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
piknie!
_________________ pozdrawiam Plewis
|
13 lip 2013, 22:20 |
|
|
Glina
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2012
Dołączył(a): 01 maja 2012, 21:23 Posty: 525 Lokalizacja: Czersk
Auto:: Prelude BA4
silnik: B20A9 , J35A1
|
Kolorek zayebisty wrzucaj jak najszybciej na auto bo nie mogę się doczekać.
_________________PRACOWNIA TAPICERKI SAMOCHODOWEJ -CZĘŚĆI DO P3G Dla forumowiczów zniżka !!! tel:503789900
|
13 lip 2013, 22:40 |
|
|
Przemek
Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23 Posty: 96 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
|
powiem szczerze ze felgi wyszły bardzo fajne
|
14 lip 2013, 12:20 |
|
|
boczak91
Dołączył(a): 22 cze 2013, 19:49 Posty: 162 Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto:: MAZDA MX5 NA / LEXUS IS300 SC
silnik: 1.8 Turbo / 3.0 2JZ
|
czekamy na efekt na aucie ^^
_________________ Charade 1.0D + Charade 1.0B -> Prelude 3 B20A5 -> CIVIC EG5 D16Z6 -> Saxo 1.5D -> Charade GTTi 1.0T -> Prelude 3 B20A5 4WS + Toyota MR2 AW11 -> Charade 4WD -> MX5 NBfl 1.8 -> Clio II 1.5 DCI + MX5 NA 1.8 Turbo
|
14 lip 2013, 23:45 |
|
|