Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Honda Prelude ProTurbo 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23
Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
MaDmAx, coś tutaj jest nie tak... dałeś DOHC, a moment spadł aż o 35Nm? Przecież to większa strata niż pożytek z tych dodatkowych 27 KM :( Straty mocy też wyszły sporo większe, a hamownia ta sama widzę. Wiesz jaka może być tego przyczyna? Coś się w międzyczasie zmieniło w setupie na - ??

Widzę, że spadł stopień sprężania, ale żeby to zabrało aż tyle momentu to mi się wierzyć nie chce, tym bardziej, że 2 wałki powinny momentu zapewnić więcej. Może wydech do dupy w tym 4 genie?

Straty mocy powiedzmy, że uzasadnione - układ napędowy trochę inny, bo to Prelude 4gen, skrzynia chyba też inna, bo poprzednia padła.


18 lut 2015, 21:04
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 3:00
Posty: 55
Lokalizacja: Siedlce
Auto:: Honda Prelude
silnik: F22DOHC VTEC
realny stopien sprezania teraz to ~7,5 a był 9,3 ... wydech jest ok


24 lut 2015, 19:14
Zobacz profil

Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23
Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
MaDmAx napisał(a):
realny stopien sprezania teraz to ~7,5 a był 9,3 ... wydech jest ok


Niższy stopień sprężania na pewno obniżył moment, ale niecałe 2 jednostki stopnia sprężania mniej nie powinny zabrać więcej jak 20 Nm w tym przypadku, a po części spadki momentu powinna zrekompensować głowica DOHC, a tutaj wyszło aż 35 Nm mniej. Zastanawia mnie to... myślę, że coś tam "nie pykło" do końca i jak znajdziesz przyczynę to powinieneś odzyskać trochę momentu. Wiem, że przy NOS to i tak ma niewielkie znaczenie, ale przecież nie będziesz cały czas strzelał, więc może warto się pogłowić nad tym. Kółka regulowane masz w tym DOHC?


26 lut 2015, 14:57
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 3:00
Posty: 55
Lokalizacja: Siedlce
Auto:: Honda Prelude
silnik: F22DOHC VTEC
:zabawka:


26 lut 2015, 16:34
Zobacz profil

Dołączył(a): 14 paź 2015, 21:44
Posty: 89
Auto:: IIIgen BA4
silnik: H22A7
Odkopie Ci troche z pajeczyn ten temat ;)
Masz juz jakies "male" T pod maska czy dalej testy z IV ?


15 paź 2015, 0:50
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
tej preli raczej nie bedzie, ale niech to potwierdzi MAX


15 paź 2015, 12:49
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 3:00
Posty: 55
Lokalizacja: Siedlce
Auto:: Honda Prelude
silnik: F22DOHC VTEC
temat do zamknięcia, auto sprzedane, ale silnik zostawiłem, ożyje w nowym wcieleniu.... jak to franek ;)


31 paź 2015, 23:01
Zobacz profil

Dołączył(a): 14 paź 2015, 21:44
Posty: 89
Auto:: IIIgen BA4
silnik: H22A7
A to troche szkoda :/
Myslalem ze pociagniesz projekt z czyms mocniejszym w III ;)
Zycie ...


31 paź 2015, 23:37
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.   [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL