PRELUDE3
http://prelude3web.com.pl/forum/

Moje B20A3
http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=2118
Strona 4 z 8

Autor:  drajwer [ 04 cze 2016, 10:23 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

Black500 napisał(a):
Powoli do przodu, silnik z szarej już wyciągnięty poniżej zdjęcie, tak wiem warunki spartańskie ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :)

Nie narzekaj na warunki. Ja wszystkie prele rozbierałem pod chmurką, łącznie z wyciąganiem silnika.
Stara stodoła jest jednak lepsza od najlepszej chmurki więc poniekąd zazdroszczę Ci tak dobrych warunków. :)

Działaj, działaj. I nie wyprzedawaj tak tych gratów. Jak masz gdzie trzymać to upychaj wszystko co może Ci się przydać.

Autor:  Black500 [ 05 sie 2016, 7:49 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

Smutne wiadomości. W A3 padła uszczelka pod głowicą no ale cóż auto jedzie w krótki sen do garaży w tym czasie składam A9 i bedzie swap, nie wiem koedy wyjedzie ale mam nadzieję jak najszybciej.

Autor:  Black500 [ 25 sie 2016, 11:27 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

Ostatnio trochę sie działo, niestety na moja nie korzyść. Najpierw padło ładowanie a potem uszczelka pod głowicą :-(.
Wiec decyzja zapadła, remontuje drugi silnik a honda na razie zapada w sen. Szybki demontaż reszty czesci z szarej, porządek w prowizorycznym garażu i wstawiamy czerwona, którą będę powoli rozbierał i wymieniał graty. :-)
Trzymajcie kciuki żeby jak najszybciej wyjechała.


Obrazek


Obrazek

Autor:  Black500 [ 07 wrz 2016, 21:00 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

Z dobrych wieści to silnik właśnie przechodzi remont, w trakcie wymontowuje poprzedni silnik rozkładam elektrykę i jak przyjdzie silnik będzie montaż. :)

Autor:  Black500 [ 12 wrz 2016, 17:50 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

Efekt weekendowej zabawy. W miedzy czasie za tydzień będzie zabezpieczanie podwozia i ewentualne poprawki blacharskie podłogi póki jest dostęp :-)

[Obrazek

Autor:  maly2001 [ 12 wrz 2016, 21:05 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

Remontujesz b20a3?

Autor:  Black500 [ 12 wrz 2016, 21:29 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

A3 wylatuje i wpada A9

Autor:  Black500 [ 20 wrz 2016, 7:29 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

Kolejna sobota za mną i przy tym kolejne dłubanoe przy hondzie. Wykrecilem cale zawieszenie oraz zbiornika paliwa i pomalowałem środkiem do konserwacji podwozia. Przy okazji wyszły trzy dziury ale zostały wycięte i zaspawane.
Zdjecie przed:

Obrazek

Zdjecie po:

Obrazek

Obrazek

I zdjecie jednej z dziur :-):

Obrazek

Autor:  Black500 [ 08 paź 2016, 21:26 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

Aktywny dzień przy aucie czyli wywalona stara elektryka i rozłożona nowa przy czym już nawet zacząłem składać wnętrze jednak przypomniałem sobie o tym że muszę podmienić przewód hamulcowy bo stary się urwał przy odkręceniu wiec siup do szarej hondy i zonk tez jest ukręcony także środek zostawiłem i zacząłem ogarniać komorę pod silnik bo już w przyszłym tygodniu go będę wykładał. Do tego zamontowany już jest system 4WS także nie długo honda robi wyjazd. No i jeszcze mały bonus do hondy czyli sprężyny żeby poszła trochę niżej.

Obrazek

Obrazek

Autor:  maly2001 [ 09 paź 2016, 15:36 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

uzywane jamexy czy mts ? bez dobrych amorów lepiej tego nie zakladaj....

Autor:  Domel [ 09 paź 2016, 15:47 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

maly2001 napisał(a):
uzywane jamexy czy mts ? bez dobrych amorów lepiej tego nie zakladaj....


obstawiam vogtland

Autor:  Black500 [ 09 paź 2016, 17:42 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

Domel napisał(a):
maly2001 napisał(a):
uzywane jamexy czy mts ? bez dobrych amorów lepiej tego nie zakladaj....


obstawiam vogtland


Dokladnie vogltlandy

Autor:  drajwer [ 09 paź 2016, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

Zanim zamontujesz sprężyny oddaj do regeneracji i utwardzenia seryjne amorki.

Autor:  Black500 [ 09 paź 2016, 18:42 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

A co miekkie te sprężyny są?

Autor:  drajwer [ 09 paź 2016, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Moje B20A3

Tego nie napisałem. Chodzi o to, że do twardych obniżających sprężyn nie zakłada się seryjnych miękkich amortyzatorów. Poza tym Twoje amortyzatory mają 25 lat i co najmniej ćwierć miliona km przebiegu. Zakładając je w komplecie ze skróconymi sprężynami doprowadzasz je do pracy w innym zakresie niż dotychczas. Auto będzie jeździć jak piłeczka pingpongowa a same amorki zaraz się wysrają. I tak będziesz to rozbierał więc nie oszczędzaj 600zł na regenerację.
Piszę o oczywistych rzeczach ale każdy kto się zabiera za obniżanie auta powinien być tego świadom.

Strona 4 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/