PRELUDE3
http://prelude3web.com.pl/forum/

prelude b20a3 classic edition
http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=2124
Strona 4 z 4

Autor:  zmywok [ 12 sty 2015, 8:26 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

nikolai66 napisał(a):
Słabo wyglądają te uszczelnienia.
Zestaw z grzałką w blok zaczyna się od 300 zł, więc...

W obudowie jest zrobiony gwint ,świeca jest wkręcona i dodatkowo uszczelniona klejem .Mówisz ze 300 pln mnie ten zestaw kosztował tylko tyle ile browarków przy nim wypiłem :P .Wszystko wygrzebane z gratów w garażu świece, przewody,przekaźnik,przełącznik

Autor:  nikolai66 [ 12 sty 2015, 8:50 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

zmywok napisał(a):
nikolai66 napisał(a):
Mówisz ze 300 pln mnie ten zestaw kosztował tylko tyle ile browarków przy nim wypiłem :P .Wszystko wygrzebane z gratów w garażu świece, przewody,przekaźnik,przełącznik

NIE.
Przeczytaj jeszcze raz.

Autor:  zmywok [ 01 mar 2015, 17:58 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

Zmieniłem reduktor na lovato podciśnienie wywaliłem zwężki i ustawiłem gaz .Spalanie na poziomie 12l ale 70% po mieście 30% trasa.
Dzisiaj mija pierwsza rocznica z p3g kupiona 01.03.2014 prawie na urodziny :P

Autor:  zmywok [ 08 mar 2015, 8:29 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

Wczoraj zakupiłem alufelgi wybór padł na alutec kyro 7 z oponami 205/40/17
Felgi może szału nie robią ponieważ budżet był mocno ograniczony.
Obrazek
Teraz czas pomyśleć nad zawieszeniem aby ją obniżyć (amory i sprężyny)
Auto nie startuje w żadnych zawodach i rzadko przekraczam 100km/m więc myślę aby założyć coilovers'y i zmienić skok amora

Autor:  szpura [ 08 mar 2015, 9:54 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

zmiana na + , na pewno lepsze od poprzednich ;)

Autor:  zmywok [ 18 kwi 2015, 8:14 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

Spotkanie znajomych twarzy
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  Feretti [ 18 kwi 2015, 15:17 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

ładna ładna szkoda ze gazniki :P mialem takie same felgi :) Jezeli chodzi o zawias, to polecam jamexy -35 i amory utwardzone u Błońskiego....będzie pan zadowolony, nie bedzie totalna gleba i szorowanie miską po asfalcie i nie bedzie za twardo.....a coilovers'y to jest najwieksza tragedia jaka człowiek mógł wymyslic, auto zachowuje sie jak piłeczka pingpongowa, miałem nie da sie jezdzic, auto dostaje takie strzały na bude od zawieszenia ze wszystko zaczyna trzeszczec w srodku. Kupisz i po 3 miesiacach wywalisz do kosza.

Autor:  zmywok [ 10 maja 2015, 17:12 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

Pierwsza impreza w tym roku .Hostessy umazały maske że szok ,ciekawe czym były wysmarowane
Obrazek
Obrazek

Autor:  Harry [ 12 maja 2015, 23:48 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

mam takie same felgi :P

Autor:  zmywok [ 19 wrz 2015, 8:38 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

Daily zakupiony na glebę z nim :P
Obrazek
Obrazek

Autor:  zmywok [ 28 lut 2016, 11:25 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

Dumałem trochę czasu jak obniżyć auto .Stoi na 17 więc sprawa nie była łatwa .
Taki mój patent wyrzeźbiłem .Amor ma obcięty koszyk od sprężyny,na samym dole oparta na widełkach i przyspawana do amora podstawka pod coilovers.Sprężyna seryjna jak narazie .Amortyzator ma zmieniony skok o 50mm ,ponieważ przy pierwszej próbie schował się cały i oparł sie tłoczyskiem o spód .
Obrazek
Obrazek

Autor:  zmywok [ 09 kwi 2016, 10:21 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

Zaczynamy glebowanie tylko jeszcze 2 cm .Skok amora przy tym obniżeniu 3cm
Obrazek
Moja wersja nie posadała owewki szyberdachu co pzeszkadza przy jeździe więc przeszczep się przyjoł.
Obrazek
Obrazek

Autor:  nikolai66 [ 10 kwi 2016, 1:28 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

Od jakiego modelu dopasowałeś owiewkę ?
Dużo kombinacji ?

Autor:  maly2001 [ 10 kwi 2016, 4:16 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

To jest chyba od Civ4g :)

Zrób te purchle nad szybą bo zaraz bedzie dziura(o ile już nie ma)

Autor:  zmywok [ 10 kwi 2016, 7:39 ]
Tytuł:  Re: prelude b20a3 classic edition

Owiewka z civica 4g sedan po małych przeróbkach.
Montaż prawie p&p .Odkręcasz maskownice i trzeba wsunąć szpilke z gwintem w otwór który już jest fabryczny.
Co do korozji to jest drugie tak zaatakowane miejsce na całej budzie .
A przysłowi głosi "szewc w dziurawych butach chodzi" bo z zawodu jestem lakiernikiem ale na swoje auta nie ma czasu .

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/