Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Ciemna Prela Radziqa 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 03 lis 2013, 15:09
Posty: 9
Lokalizacja: Chojna
Auto:: P3G polift
silnik: B20A7
Gremlin245 napisał(a):
A o tym co zostało zrobione to Radziq zapomniał
Nie zapomniał tylko nie chciało mi się rozpisywać ;) ale jak już napisałeś to zaktualizuje :)
BudynPWNZ napisał(a):
teraz właściciel ma ważniejsze rzeczy do roboty.
Potwierdzam :)
BudynPWNZ napisał(a):
Auto teraz bez strojenia jedzie jak złe, może jak poprosicie założyciela tematu to nakręcimy jakiś onboard. :)
Również potwierdzam i dodam filmik jak tylko będę miał wenę twórczą :)
p.s. grzeczne proszę o nie hejtowanie się i przeniesienie rozmowy na temat modyfikacji do odpowiedniego działu gdyż chciałbym mieć galerie a nie czytankę


09 maja 2014, 15:46
Zobacz profil

Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23
Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
BudynPWNZ napisał(a):
Na PTP jest temat o ssakach. Ssak H22A po rozwierceniu daje przyrosty lepsze niż ssak ATR i to nawet bez strojenia, wszystko jest poparte wykresami. Gremlin245/2ptac konsultował z RBT słuszność tego moda dla tego silnika, osoba która robi takie kolektory hurtowo i zdecydowała się zbadać temat wykresami chyba wie lepiej niż internetowi teoretycy.
Strojone będzie ale to odległy plan, teraz właściciel ma ważniejsze rzeczy do roboty.
Auto teraz bez strojenia jedzie jak złe, może jak poprosicie założyciela tematu to nakręcimy jakiś onboard. :)


Ależ pieprzenie, przytaczacie przykłady takiego moda z silnika H22A... Czy ten silnik choć w 10% jest podobny do B20Ax??? Ma zmienne fazy? Pojemność 2,2L? Zawory 34/29mm? Wysoko się kręci? Tam to ma sens, a tutaj? Bez innych modyfikacji? ale skoro właściciel zadowolony to nie ciągnę tematu. Ciekaw jestem tylko wykresu z hamowni silnika B20Ax po takim modzie bez wystrojenia. RBT też pewnie zrobiło całą masę silników serii B20Ax, że tak się konsultują. Szkoda tylko, że ani po tym widu ani słychu.

Gremlin245 napisał(a):
Preludolec co Ty wogóle pie*dolisz?? To nie są mylne założenia tylko sprawdzone sposoby... Na rozwierceniu ssaka przy strojeniu uzyskasz około 2Km i 20 do 30Nm potwierdzone w Hondach hamownią (głównie przez RBT)! Ta nie była strojona ale już czuć wyraźną różnice w jeździe tym samochodem gdzie trzecim biegiem jechała tak sobie to teraz zapina zdrowo no i przedewszystkim ten mod nie jest groźny dla silnika i nie wymaga strojenia!!!!! nawet nie zaburza AFR więc Twoje teorie są wyssane z palca... Co do smoka to jest to bardzo przemyślana opcja i wyjaśniłem to Ci wcześniej, a jeśli nie potrafisz tego zrozumieć to kogoś poproś niech Ci wytłumaczy z mojego na Twoje... Wyremontowałem wiele silników i pod grubsze mody i te które miały zostać utrzymane w serii i jakoś żaden silnik się nie wysrał więc jestem pewnien tego co robie.


Kolego, gratuluję optymizmu oczekując po takim modzie 30Nm więcej w silniku B20Ax.. widzę, że ty naprawdę nie wiesz co mówisz, albo znowu mówisz o innym silniku. Co do smoka, to gdzie mi cokolwiek wyjaśniałeś? Napisałeś tylko, że zwiększa przepływ oleju, to jest wyjaśnienie, którego nie rozumiem? a ty rozumiesz, że zaprzeczasz choćby prostej geometrii i prawu grawitacji? Jak odkurzasz dywan to też trzymasz ssawkę 5cm nad dywanem? Może teraz do ciebie dotrze co zrobiłeś tym "modem"?

RadziQ, przepraszam za wtrącenie w Twoim temacie, ale to nie jest żadne hejtowanie, tylko zwalczanie głupoty i przestrzeganie przed takimi modami innych. Może koledzy skrócą smoka jeszcze niejednej osobie, ale jeżeli choć 2 przed tym uchronię to jest sukces - ja, "internetowy teoretyk" bym się na to po prostu nie zgodził.


14 maja 2014, 11:06
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 14:37
Posty: 143
Lokalizacja: Legnica
Auto:: H O N D A
silnik: B20A5
Skoro już ruszył taki temat, to zapytam. Kanały dolotowe w głowicy też zostały rozwiercone? No i co z kanałami wydechowymi? Bo kolektor i rura widzę, że pospawana nowa.


14 maja 2014, 20:02
Zobacz profil

Dołączył(a): 03 lis 2013, 15:09
Posty: 9
Lokalizacja: Chojna
Auto:: P3G polift
silnik: B20A7
Jest Postęp akumulator już siedzi w bagażniku i dolot wstawiony taki jak trzeba :)
ObrazekObrazek


05 lip 2014, 17:15
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
I co dal taki dolot?

_________________
Części do prelude III gen


05 lip 2014, 18:22
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2014, 23:32
Posty: 4
Lokalizacja: Chojna
Auto:: PRELUDE 4
silnik: H22A JDM
Żuć okiem jak był zamontowany filtr wcześniej :ok:


06 lip 2014, 1:29
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29
Posty: 183
Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
Ten dolot Ci raczej zabierze, niż doda- będzie ciągnął gorące powietrze, więc lipa. Jakbyś go jakoś osłonił, zrobił jakiś nadmuch powietrza spod zderzaka/ze zderzaka, to by było lepiej- choć to już trochę, jak CAI. Mym zdaniem, to przerost formy nad treścią- ori dolot, mimo że wygląda gorzej, to jest lepszy ;]


06 lip 2014, 9:45
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
a czy nie mogles dac w ori puszke zamiast normalnego filtra, -stozkowy? plastik sie tak nie nagrzewa jak metal czy aluminium.


06 lip 2014, 10:00
Zobacz profil

Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00
Posty: 505
Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
Kiedy będzie wykres z hamowni ??

_________________
I n s t o c k W e t r u s t.


06 lip 2014, 11:22
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
BudynPWNZ napisał(a):
Żuć okiem jak był zamontowany filtr wcześniej :ok:

Nie muszę. Sześć lat temu kiedy ta prela była w moich rękach dolotu nie było. Nie zdążyłem tego poprawić. Ale gdybym mial to zrobić dzisiaj to na pewno wsadzilbym ori dolot niż kosztowne, choć z wyglądu fajne rury metalowe z alledrogo. Ale nie wątpię, ze na pewno jest lepiej niż było, przynajmniej jeśli chodzi o jazdę w dolnych partiach obrotów. Wcześniej było tak, ze z dołu auto nie jechało ale góra wymiatala. Z B20A9 pod macha miałem wyhamowane 143 KM. Ale to duża zasługa fantastycznego wydechu.

_________________
Części do prelude III gen


06 lip 2014, 11:48
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2014, 23:32
Posty: 4
Lokalizacja: Chojna
Auto:: PRELUDE 4
silnik: H22A JDM
Co by się nie grzał na całej rurze jest taśma termiczna a na kolektorze wydechowym bandaż termo.


06 lip 2014, 13:18
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2013, 20:33
Posty: 5
Lokalizacja: Chojna
Auto:: BA4 <3
silnik: Póki co brak :D
Preludolec smok jest obniżony żeby był bliżej dna miski więc dalej twierdze że nie wiesz o czym mówisz ;)
Ale mi w tej anglii brakuje tych waszych Hań Radziq :D Coś za coś tu mam mase nissanów i toyot :D
Masz może jakieś filmidło z wysciku z iżowym 1.8t? Najlepiej onboard :P

_________________
https://www.facebook.com/2PTACGarage
Zapraszam :)


24 paź 2014, 12:17
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL