Autor |
Wiadomość |
RadziQ
Dołączył(a): 03 lis 2013, 15:09 Posty: 9 Lokalizacja: Chojna
Auto:: P3G polift
silnik: B20A7
|
Witam w końcu się zebrałem żeby zrobić galerie swojej preli (takie miałem postanowienie noworoczne ) MODEL:1990 4WS KOLOR: Jakiś ciemny granat SILNIK: B20A7 DOLOT:Alu rura + izolacja + stożek ZWIESZENIE: Amotki Seria utwardzone + MTS 35/35 WYDECH:Kolektor w bandażu Brak kata brak środka tył noname UKŁAD HAMULCOWY:Przód Mikoda tył Mikoda AUDIOjednostka sterująca PIONEER DEH-P88RS przód seria tył PIONEER PLANY Wstawić poli , przyciszyć wydech, zająć się rdzą Ogarnąć AUDIO wywalić alb
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano 19 lut 2015, 22:22 przez RadziQ, łącznie edytowano 2 razy
|
06 maja 2014, 19:35 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Zapodaj prosze wiecej fotek, w tym fotki wnetrza. Deska szara? Fotele welurowe? Jest dziura po kiepie? Prela wyglada dziwnie znajomo. Gdzie kupiles? I kto ci halogeny ukradł?
_________________ Części do prelude III gen
|
06 maja 2014, 19:41 |
|
|
RadziQ
Dołączył(a): 03 lis 2013, 15:09 Posty: 9 Lokalizacja: Chojna
Auto:: P3G polift
silnik: B20A7
|
Była dziurka po "kiepie" ale wymieniłem fotel i już niema Prela przyjechała z Drezdenka ponad rok temu jakoś halogeny mi się stłukły bo mi babeczka wymusiła i z polisy nie starczyło Jeden tylko mam Deska obicia i boczki były szare i mi się nie podobały to powoli wymieniam
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
06 maja 2014, 19:55 |
|
|
Piotraasss
Dołączył(a): 06 gru 2012, 22:44 Posty: 106 Lokalizacja: Szczecin
Auto:: Prelude III BA4 Lexus GS430 Lancer EVO VI itp
silnik: H22A , 3UZ , 4G63T
|
Ładna Preludka I na dodatek z zachodniopomorskiego
|
06 maja 2014, 21:11 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Kto ze starej gwardii poznaje auto?
_________________ Części do prelude III gen
|
06 maja 2014, 22:33 |
|
|
Przemek
Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23 Posty: 96 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
|
podejrzewam Darek ze to GANGSTA
|
06 maja 2014, 23:08 |
|
|
Gremlin245
Dołączył(a): 13 sty 2013, 20:33 Posty: 5 Lokalizacja: Chojna
Auto:: BA4 <3
silnik: Póki co brak :D
|
A ja sobie pozwole dodać galerie z usówania kilku dziurek z bagażnika i remontu silnika https://www.facebook.com/media/set/?set ... 264&type=3A o tym co zostało zrobione to Radziq zapomniał - Panewki - Pierscienie - Uszczelniacze zaworowe - Wszystkie uszczelki i zimeringi - Planowanie głowicy - Rozwiercony kolektor ssący - Wyspawany nowy układ wydechowy - Kolektor wydechowy 4-2-1 owinięty taśmą termoizolacyjną
|
06 maja 2014, 23:26 |
|
|
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
...ale z tym smokiem olejowym to spieprzyliście konkretnie. Co to za poroniony pomysł, żeby olej był zaciągany wyżej o co najmniej 2cm???? Radzę pilnować teraz stanu oleju i trzymać go przy pozycji MAX, a na zakrętach nie pałować.
|
07 maja 2014, 10:25 |
|
|
Gremlin245
Dołączył(a): 13 sty 2013, 20:33 Posty: 5 Lokalizacja: Chojna
Auto:: BA4 <3
silnik: Póki co brak :D
|
Smok olejowy jest tak zrobiony że nic nie będzie miało prawa się zepsuć!!! delikatnie obniżone zostało też jego mocowanie więc cały czas będzie zanurzony w oleju. I tak zapobiegawczo zaleciłęm Radziqowi stan oleju między 3/4 a max. Jak coś dojdą jeszcze przegrody w misce i będzie miodzio Nie wiem po czym wnioskujesz że to poroniony pomysł? W bokolotach się tak robi żeby poprawić przepływ oleju, delikatnie zwiększyć jego ciśnienie i zabezpieczyć przed ewentualnym zatkaniem smoka!
|
07 maja 2014, 16:15 |
|
|
Bob3r
Administrator
Dołączył(a): 11 lis 2012, 15:41 Posty: 196
Auto:: prelude 3g
|
Fajnie się prezentuje , co dało wywalenie motylków z kolektora ssącego ??
|
07 maja 2014, 19:15 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 462 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Gangsta jest nieśmiertelna :] Fajnie, że trafiła na dobrego właściciela, który zamiast złomować to wpakował pewnie sporo kasy w silnik, dziury, zawieche, środek... i cholera jeszcze wie na co Kto z nas przez to nie przechodził? hehe Widziałem jakiś czas temu foty na fejsie z remontu preli (przelazłem przez przypadek z jdmshop.pl)- nie domyśliłem się, że to gangsta
|
07 maja 2014, 20:01 |
|
|
BudynPWNZ
Dołączył(a): 07 maja 2014, 23:32 Posty: 4 Lokalizacja: Chojna
Auto:: PRELUDE 4
silnik: H22A JDM
|
Nawet przedszkolak wie że bez miski z przegrodami nie ma co upalać w zakrętach. Zostało to zrobione w celu większego przepływu oleju.
|
07 maja 2014, 23:45 |
|
|
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
Jaki większy przepływ oleju? Przecież rurka smoka została ta sama, ma tą samą średnicę, więc niczego nie zwiększyliście, poza tym powierzchnia oryginalnego otworu w smoku, jakby ją policzyć (a widać to już na pierwszy rzut oka) jest większa niż powierzchnia wewnętrznego przekroju rurki smoka, więc wąskiego gardła tutaj nie było. Jedyne co zrobiliście to odchudziliście układ o jakieś 0,5l oleju, bo smok zamiast zasysać olej tuż nad dnem miski , to zasysa go jakieś 3-4cm od dna i to co poniżej to objętość "martwa". Ogólnie widzę, że uznaliście przy remoncie bardzo mylną w tuningu zasadę, że większe zawsze znaczy lepsze. Ten kolektor to też gruba przesada, zwiększając tak drastycznie przekrój kanałów, zmniejszyliście szybkość przepływu powietrza, nie wspominając o tym, że o tyle większa objętość tzw. "plenum" totalnie zmienia charakterystykę pracy silnika i powinno to być wystrojone komputerem, a jest?
|
08 maja 2014, 9:09 |
|
|
BudynPWNZ
Dołączył(a): 07 maja 2014, 23:32 Posty: 4 Lokalizacja: Chojna
Auto:: PRELUDE 4
silnik: H22A JDM
|
Na PTP jest temat o ssakach. Ssak H22A po rozwierceniu daje przyrosty lepsze niż ssak ATR i to nawet bez strojenia, wszystko jest poparte wykresami. Gremlin245/2ptac konsultował z RBT słuszność tego moda dla tego silnika, osoba która robi takie kolektory hurtowo i zdecydowała się zbadać temat wykresami chyba wie lepiej niż internetowi teoretycy. Strojone będzie ale to odległy plan, teraz właściciel ma ważniejsze rzeczy do roboty. Auto teraz bez strojenia jedzie jak złe, może jak poprosicie założyciela tematu to nakręcimy jakiś onboard.
|
08 maja 2014, 14:20 |
|
|
Gremlin245
Dołączył(a): 13 sty 2013, 20:33 Posty: 5 Lokalizacja: Chojna
Auto:: BA4 <3
silnik: Póki co brak :D
|
Preludolec co Ty wogóle pie*dolisz?? To nie są mylne założenia tylko sprawdzone sposoby... Na rozwierceniu ssaka przy strojeniu uzyskasz około 2Km i 20 do 30Nm potwierdzone w Hondach hamownią (głównie przez RBT)! Ta nie była strojona ale już czuć wyraźną różnice w jeździe tym samochodem gdzie trzecim biegiem jechała tak sobie to teraz zapina zdrowo no i przedewszystkim ten mod nie jest groźny dla silnika i nie wymaga strojenia!!!!! nawet nie zaburza AFR więc Twoje teorie są wyssane z palca... Co do smoka to jest to bardzo przemyślana opcja i wyjaśniłem to Ci wcześniej, a jeśli nie potrafisz tego zrozumieć to kogoś poproś niech Ci wytłumaczy z mojego na Twoje... Wyremontowałem wiele silników i pod grubsze mody i te które miały zostać utrzymane w serii i jakoś żaden silnik się nie wysrał więc jestem pewnien tego co robie.
|
08 maja 2014, 19:13 |
|
|