Autor |
Wiadomość |
RadziQ
Dołączył(a): 03 lis 2013, 15:09 Posty: 9 Lokalizacja: Chojna
Auto:: P3G polift
silnik: B20A7
|
Nie zapomniał tylko nie chciało mi się rozpisywać ale jak już napisałeś to zaktualizuje Potwierdzam Również potwierdzam i dodam filmik jak tylko będę miał wenę twórczą p.s. grzeczne proszę o nie hejtowanie się i przeniesienie rozmowy na temat modyfikacji do odpowiedniego działu gdyż chciałbym mieć galerie a nie czytankę
|
09 maja 2014, 15:46 |
|
|
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
Ależ pieprzenie, przytaczacie przykłady takiego moda z silnika H22A... Czy ten silnik choć w 10% jest podobny do B20Ax??? Ma zmienne fazy? Pojemność 2,2L? Zawory 34/29mm? Wysoko się kręci? Tam to ma sens, a tutaj? Bez innych modyfikacji? ale skoro właściciel zadowolony to nie ciągnę tematu. Ciekaw jestem tylko wykresu z hamowni silnika B20Ax po takim modzie bez wystrojenia. RBT też pewnie zrobiło całą masę silników serii B20Ax, że tak się konsultują. Szkoda tylko, że ani po tym widu ani słychu. Kolego, gratuluję optymizmu oczekując po takim modzie 30Nm więcej w silniku B20Ax.. widzę, że ty naprawdę nie wiesz co mówisz, albo znowu mówisz o innym silniku. Co do smoka, to gdzie mi cokolwiek wyjaśniałeś? Napisałeś tylko, że zwiększa przepływ oleju, to jest wyjaśnienie, którego nie rozumiem? a ty rozumiesz, że zaprzeczasz choćby prostej geometrii i prawu grawitacji? Jak odkurzasz dywan to też trzymasz ssawkę 5cm nad dywanem? Może teraz do ciebie dotrze co zrobiłeś tym "modem"? RadziQ, przepraszam za wtrącenie w Twoim temacie, ale to nie jest żadne hejtowanie, tylko zwalczanie głupoty i przestrzeganie przed takimi modami innych. Może koledzy skrócą smoka jeszcze niejednej osobie, ale jeżeli choć 2 przed tym uchronię to jest sukces - ja, "internetowy teoretyk" bym się na to po prostu nie zgodził.
|
14 maja 2014, 11:06 |
|
|
wasil90
Dołączył(a): 12 lis 2012, 14:37 Posty: 143 Lokalizacja: Legnica
Auto:: H O N D A
silnik: B20A5
|
Skoro już ruszył taki temat, to zapytam. Kanały dolotowe w głowicy też zostały rozwiercone? No i co z kanałami wydechowymi? Bo kolektor i rura widzę, że pospawana nowa.
|
14 maja 2014, 20:02 |
|
|
RadziQ
Dołączył(a): 03 lis 2013, 15:09 Posty: 9 Lokalizacja: Chojna
Auto:: P3G polift
silnik: B20A7
|
|
05 lip 2014, 17:15 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
I co dal taki dolot?
_________________ Części do prelude III gen
|
05 lip 2014, 18:22 |
|
|
BudynPWNZ
Dołączył(a): 07 maja 2014, 23:32 Posty: 4 Lokalizacja: Chojna
Auto:: PRELUDE 4
silnik: H22A JDM
|
Żuć okiem jak był zamontowany filtr wcześniej
|
06 lip 2014, 1:29 |
|
|
kdwapl
Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29 Posty: 183 Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
|
Ten dolot Ci raczej zabierze, niż doda- będzie ciągnął gorące powietrze, więc lipa. Jakbyś go jakoś osłonił, zrobił jakiś nadmuch powietrza spod zderzaka/ze zderzaka, to by było lepiej- choć to już trochę, jak CAI. Mym zdaniem, to przerost formy nad treścią- ori dolot, mimo że wygląda gorzej, to jest lepszy ;]
|
06 lip 2014, 9:45 |
|
|
Przemek
Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23 Posty: 96 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
|
a czy nie mogles dac w ori puszke zamiast normalnego filtra, -stozkowy? plastik sie tak nie nagrzewa jak metal czy aluminium.
|
06 lip 2014, 10:00 |
|
|
nikolai66
Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00 Posty: 505 Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
|
Kiedy będzie wykres z hamowni ??
_________________ I n s t o c k W e t r u s t.
|
06 lip 2014, 11:22 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Nie muszę. Sześć lat temu kiedy ta prela była w moich rękach dolotu nie było. Nie zdążyłem tego poprawić. Ale gdybym mial to zrobić dzisiaj to na pewno wsadzilbym ori dolot niż kosztowne, choć z wyglądu fajne rury metalowe z alledrogo. Ale nie wątpię, ze na pewno jest lepiej niż było, przynajmniej jeśli chodzi o jazdę w dolnych partiach obrotów. Wcześniej było tak, ze z dołu auto nie jechało ale góra wymiatala. Z B20A9 pod macha miałem wyhamowane 143 KM. Ale to duża zasługa fantastycznego wydechu.
_________________ Części do prelude III gen
|
06 lip 2014, 11:48 |
|
|
BudynPWNZ
Dołączył(a): 07 maja 2014, 23:32 Posty: 4 Lokalizacja: Chojna
Auto:: PRELUDE 4
silnik: H22A JDM
|
Co by się nie grzał na całej rurze jest taśma termiczna a na kolektorze wydechowym bandaż termo.
|
06 lip 2014, 13:18 |
|
|
Gremlin245
Dołączył(a): 13 sty 2013, 20:33 Posty: 5 Lokalizacja: Chojna
Auto:: BA4 <3
silnik: Póki co brak :D
|
Preludolec smok jest obniżony żeby był bliżej dna miski więc dalej twierdze że nie wiesz o czym mówisz Ale mi w tej anglii brakuje tych waszych Hań Radziq Coś za coś tu mam mase nissanów i toyot Masz może jakieś filmidło z wysciku z iżowym 1.8t? Najlepiej onboard
|
24 paź 2014, 12:17 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|