Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Ciemna Prela Radziqa 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 03 lis 2013, 15:09
Posty: 9
Lokalizacja: Chojna
Auto:: P3G polift
silnik: B20A7
Witam w końcu się zebrałem żeby zrobić galerie swojej preli (takie miałem postanowienie noworoczne ) :)
MODEL:1990 4WS
KOLOR: Jakiś ciemny granat
SILNIK: B20A7
DOLOT:Alu rura + izolacja + stożek
ZWIESZENIE: Amotki Seria utwardzone + MTS 35/35
WYDECH:Kolektor w bandażu Brak kata brak środka tył noname
UKŁAD HAMULCOWY:Przód Mikoda tył Mikoda
AUDIOjednostka sterująca PIONEER DEH-P88RS przód seria tył PIONEER
PLANY Wstawić poli , przyciszyć wydech, zająć się rdzą Ogarnąć AUDIO wywalić alb
Załącznik:
SAM_1458.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano 19 lut 2015, 22:22 przez RadziQ, łącznie edytowano 2 razy



06 maja 2014, 19:35
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Zapodaj prosze wiecej fotek, w tym fotki wnetrza. Deska szara? Fotele welurowe? Jest dziura po kiepie? ;) Prela wyglada dziwnie znajomo. Gdzie kupiles? I kto ci halogeny ukradł?

_________________
Części do prelude III gen


06 maja 2014, 19:41
Zobacz profil

Dołączył(a): 03 lis 2013, 15:09
Posty: 9
Lokalizacja: Chojna
Auto:: P3G polift
silnik: B20A7
drajwer napisał(a):
Zapodaj prosze wiecej fotek, w tym fotki wnetrza. Deska szara? Fotele welurowe? Jest dziura po kiepie? ;) Prela wyglada dziwnie znajomo. Gdzie kupiles? I kto ci halogeny ukradł?

Była dziurka po "kiepie" ale wymieniłem fotel i już niema Prela przyjechała z Drezdenka ponad rok temu jakoś halogeny mi się stłukły bo mi babeczka wymusiła i z polisy nie starczyło :( Jeden tylko mam Deska obicia i boczki były szare i mi się nie podobały to powoli wymieniam


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


06 maja 2014, 19:55
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 gru 2012, 22:44
Posty: 106
Lokalizacja: Szczecin
Auto:: Prelude III BA4 Lexus GS430 Lancer EVO VI itp
silnik: H22A , 3UZ , 4G63T
Ładna Preludka :) I na dodatek z zachodniopomorskiego ;)


06 maja 2014, 21:11
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Kto ze starej gwardii poznaje auto? :)

_________________
Części do prelude III gen


06 maja 2014, 22:33
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
podejrzewam Darek ze to GANGSTA


06 maja 2014, 23:08
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2013, 20:33
Posty: 5
Lokalizacja: Chojna
Auto:: BA4 <3
silnik: Póki co brak :D
A ja sobie pozwole dodać galerie z usówania kilku dziurek z bagażnika i remontu silnika :)
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 264&type=3
A o tym co zostało zrobione to Radziq zapomniał :)
- Panewki
- Pierscienie
- Uszczelniacze zaworowe
- Wszystkie uszczelki i zimeringi
- Planowanie głowicy
- Rozwiercony kolektor ssący
- Wyspawany nowy układ wydechowy
- Kolektor wydechowy 4-2-1 owinięty taśmą termoizolacyjną

_________________
https://www.facebook.com/2PTACGarage
Zapraszam :)


06 maja 2014, 23:26
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23
Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
...ale z tym smokiem olejowym to spieprzyliście konkretnie. Co to za poroniony pomysł, żeby olej był zaciągany wyżej o co najmniej 2cm???? Radzę pilnować teraz stanu oleju i trzymać go przy pozycji MAX, a na zakrętach nie pałować.


07 maja 2014, 10:25
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2013, 20:33
Posty: 5
Lokalizacja: Chojna
Auto:: BA4 <3
silnik: Póki co brak :D
Smok olejowy jest tak zrobiony że nic nie będzie miało prawa się zepsuć!!! :krzeslo: delikatnie obniżone zostało też jego mocowanie więc cały czas będzie zanurzony w oleju. I tak zapobiegawczo zaleciłęm Radziqowi stan oleju między 3/4 a max. Jak coś dojdą jeszcze przegrody w misce i będzie miodzio :D
Nie wiem po czym wnioskujesz że to poroniony pomysł? W bokolotach się tak robi żeby poprawić przepływ oleju, delikatnie zwiększyć jego ciśnienie i zabezpieczyć przed ewentualnym zatkaniem smoka!

_________________
https://www.facebook.com/2PTACGarage
Zapraszam :)


07 maja 2014, 16:15
Zobacz profil WWW
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 15:41
Posty: 196
Auto:: prelude 3g
Fajnie się prezentuje :), co dało wywalenie motylków z kolektora ssącego ??

_________________
https://picasaweb.google.com/115929754764600140544/Czesci?authkey=Gv1sRgCJ-K3qvm1pGBsAE


07 maja 2014, 19:15
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28
Posty: 462
Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
Gangsta jest nieśmiertelna :]
Fajnie, że trafiła na dobrego właściciela, który zamiast złomować to wpakował pewnie sporo kasy w silnik, dziury, zawieche, środek... i cholera jeszcze wie na co :) Kto z nas przez to nie przechodził? hehe

Widziałem jakiś czas temu foty na fejsie z remontu preli (przelazłem przez przypadek z jdmshop.pl)- nie domyśliłem się, że to gangsta


07 maja 2014, 20:01
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2014, 23:32
Posty: 4
Lokalizacja: Chojna
Auto:: PRELUDE 4
silnik: H22A JDM
preludolec napisał(a):
...ale z tym smokiem olejowym to spieprzyliście konkretnie. Co to za poroniony pomysł, żeby olej był zaciągany wyżej o co najmniej 2cm???? Radzę pilnować teraz stanu oleju i trzymać go przy pozycji MAX, a na zakrętach nie pałować.

Nawet przedszkolak wie że bez miski z przegrodami nie ma co upalać w zakrętach. Zostało to zrobione w celu większego przepływu oleju.


07 maja 2014, 23:45
Zobacz profil

Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23
Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
Jaki większy przepływ oleju? Przecież rurka smoka została ta sama, ma tą samą średnicę, więc niczego nie zwiększyliście, poza tym powierzchnia oryginalnego otworu w smoku, jakby ją policzyć (a widać to już na pierwszy rzut oka) jest większa niż powierzchnia wewnętrznego przekroju rurki smoka, więc wąskiego gardła tutaj nie było. Jedyne co zrobiliście to odchudziliście układ o jakieś 0,5l oleju, bo smok zamiast zasysać olej tuż nad dnem miski , to zasysa go jakieś 3-4cm od dna i to co poniżej to objętość "martwa". Ogólnie widzę, że uznaliście przy remoncie bardzo mylną w tuningu zasadę, że większe zawsze znaczy lepsze. Ten kolektor to też gruba przesada, zwiększając tak drastycznie przekrój kanałów, zmniejszyliście szybkość przepływu powietrza, nie wspominając o tym, że o tyle większa objętość tzw. "plenum" totalnie zmienia charakterystykę pracy silnika i powinno to być wystrojone komputerem, a jest?


08 maja 2014, 9:09
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2014, 23:32
Posty: 4
Lokalizacja: Chojna
Auto:: PRELUDE 4
silnik: H22A JDM
Na PTP jest temat o ssakach. Ssak H22A po rozwierceniu daje przyrosty lepsze niż ssak ATR i to nawet bez strojenia, wszystko jest poparte wykresami. Gremlin245/2ptac konsultował z RBT słuszność tego moda dla tego silnika, osoba która robi takie kolektory hurtowo i zdecydowała się zbadać temat wykresami chyba wie lepiej niż internetowi teoretycy.
Strojone będzie ale to odległy plan, teraz właściciel ma ważniejsze rzeczy do roboty.
Auto teraz bez strojenia jedzie jak złe, może jak poprosicie założyciela tematu to nakręcimy jakiś onboard. :)


08 maja 2014, 14:20
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2013, 20:33
Posty: 5
Lokalizacja: Chojna
Auto:: BA4 <3
silnik: Póki co brak :D
Preludolec co Ty wogóle pie*dolisz?? To nie są mylne założenia tylko sprawdzone sposoby... Na rozwierceniu ssaka przy strojeniu uzyskasz około 2Km i 20 do 30Nm potwierdzone w Hondach hamownią (głównie przez RBT)! Ta nie była strojona ale już czuć wyraźną różnice w jeździe tym samochodem gdzie trzecim biegiem jechała tak sobie to teraz zapina zdrowo no i przedewszystkim ten mod nie jest groźny dla silnika i nie wymaga strojenia!!!!! nawet nie zaburza AFR więc Twoje teorie są wyssane z palca... Co do smoka to jest to bardzo przemyślana opcja i wyjaśniłem to Ci wcześniej, a jeśli nie potrafisz tego zrozumieć to kogoś poproś niech Ci wytłumaczy z mojego na Twoje... Wyremontowałem wiele silników i pod grubsze mody i te które miały zostać utrzymane w serii i jakoś żaden silnik się nie wysrał więc jestem pewnien tego co robie.

_________________
https://www.facebook.com/2PTACGarage
Zapraszam :)


08 maja 2014, 19:13
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL