Witam, długo ukrywałem się na forum i cały czas prace trwały, jednakże cos zaczyna wyglądac więc czas pokazać swoją P3G:
Model: 2.0 EX
Rok produkcji: 1991
Kolor: Był ,,morski" teraz graphite z palety BMW
Silnik: Było mocno zmęczone A3 teraz jest A9
Skrzynia biegów: manual D2A4
Zawieszenie: kompletnie zregenerowane i delikatnie skrócone ori amorki, zielone H&R -40mm, wszytskie końcówki nowe 555, wszystkie nowe swożnie CTR, poli wszędzie gdzie się dało upchać, wszytskie elementy pomalowane na ultramarynkę
Hamulce: Jeszcze Ex-owe rowerowe hamulce... Ale zregenerowane
, klocki TRW, tarcze TRW
Wnętrze: Stock
Plany : bardzo bardzo duzo:
-swap na większe hamulce przednie i poszukuję troszkę większych na tył
-dokładka tył
-ogarnięcie defektów które powychodziły po SWAPIE
-ogarnąć ładny zderzak tył
-dbać jak nalepiej o nią do końca
Kilka fotek jak to wygląda teraz:
Po krótce przedstawie co wymieniłem w aucie, a było tego sporo:)
Silnik: dół od a5 góra i reszta z a9,
panewki były w dobrym stanie więc nie było sensu ich ruszać, pierścienie NPR, uszczelniacze wału NOK, kółko pasowe z A3
nowy rozrząd(pasek Gates, napinacz KOYO, pompa GMB), paski altka i wspomagania gates,
Skrzynia D2A4 z wymienionym olejem Gulf, sprzęgło: docisk ori, łożysko KOYO, nówka tarcza Valeo z 6-oma sprężynkami:)
głowica po kapitalnym remoncie, uszczelniacze Corteco, szlifowane zawory, delikatnie wyportowane kanały, świece Denso, kable ori
Zmierzona kompresja kolejno: 10,5 ; 10 ; 10,5 ; 10
Póki co całość zalana Motulem Synergie 6100+
Układ dolotowy własnego druciarstwa
Układ wydechowy uwolniony 2,25' z końcowym przelotem no name z wkładką wyciszającą, kolektor rury z A9 owinięte bandażem termo
Zawieszenie: wszystkie dolne swożnie CTR, końcówki i górne przednie 555, góra tył zregenerowane od Drajwera, amorki po profesjonalnej kompletnej regeneracji i delikatnie skrócone, sprężyny -40 mm H&R, wszędzie pomarańczowe poliuretany od Szwagrowskiego, wszystkie elementy zawieszenia pomalowane na niebiesko
Podwozie całościowo zabezpieczone w słabszych miejscach podkładem antykorozyjnym następnie dwie warstwy białego barana, na nadkola 3 cieńsze warstwy, bazowałem na produktach APP
Nadwozie bez fajerwerków, wszystkie listwy odświeżone na czarny połysk, podobnie jak listewki przyokienne.
Przedni zderzak przerobiony, tylne lampy a'la USDM.
I co najważniejsze wygoniona w całej swej okazałości ruda grażynka:) chociaż nie było jej wiele.
Kilka fotek z remontu:
tutaj jeszcze umęczony gaźnikowy motÓr
komora przygotowana na nowe serduszko
no i wreszcie poskładana niesamowita b-seria
i serducho wreszcie na miejscu
no i co nie co z remontu zawieszenia
Niestety sporo zdjęć potraciłem ale staram się jak najwięcej znaleźć i powrzucać ponadto na bieżąco postaram się uzupełnić opisy
No i na koniec pragnę dodać, że wszystkie prace przy aucie (oprócz planowania głowicy) wykonałem sam, uwielbiam te zajęcie:)