To może trochę więcej o samym remoncie budy:
1. Naprawa zderzaków (szpachlówka, malowanie 2 kolory)
2. przednie błotniki (góra cała pofalowana, rdza na dole od wewnętrznej strony, oczyszczona i zagruntowana antykorozyjnie)
3. odmalowanie maski
4. malowanie daszków lamp (naprawione urwane jedno mocowanie, troche rdzy od środka)
5. odmalowanie drzwi, klamek, lusterek
6. malowanie części karoseryjnej auta (wnęki, zachowane OEM naklejki)
7. progi (oczyszczony z rdzy podciąg, w tylnych częściach spawanie/wzmacnianie konstrukcji. Wymiana tylnych części progów na 1,5mm ocynk, Gruntowanie antykorozyjne. Na koniec wosk do środka wypierający wilgoć firmy APP, z zewnątrz podkład i baranek)
8. reperaturki błotników tylnych w ocynku + cały dorobiony nowy dół kieszeni wlewu paliwa. Zagruntowanie antykorozyjne z obu stron, od wewnątrz dodatkowo baranek i wosk.
9. odmalowanie dachu (wycięta rdza przy podszybiu , okolice szyberdachu oczyszczone z rdzy)
10. tylna klapa (cała pogięta - szpachlówki zwykłe i natryskowe, od środka niewielka ilość rdzy, malowanie obustronne)
11. oczyszczenie poszycia nadkoli -baranek APP
12. miejscowe oczyszczenie płyty podłogowej - poprawki)
13. spawanie bagażnika (1 dziura, sporo rdzy na ścianie bagażnika za zderzakiem)
14. zeszlifowanie starej farby z wycieraczek, grunt i nowy lakier.
15. naprawa/spasowanie drzwi kierowcy + lakierowanie zawiasów (duże luzy)
16. Wszystkie listwy boczne wymalowane dwuwarstwowym lakierem półmatowym
17. Naprawa regulacji temperatury powietrza, lepsze posadowienie radia (bałagan w kablach który wszystko blokował)
18. Lakierowanie felg z czarnych na trzywarstwową białą perłę z palety Subaru z dodatkiem xyralicu. Napis na rancie w czarny kolor
19. Wymiana anteny na nową
20. Naprawa drzwi (masa odprysków + wgniotki)
21. Wymiana szyby czołowej na nową firmy Pilkington z dymioną górą, wymiana prawej szyby drzwi na OEM używke w dobrym stanie
22. Polerowanie tylnych lamp oraz kierunków przód
I fotorelacja:
https://www.youtube.com/watch?v=_WluxOdMkUw