Autor |
Wiadomość |
Feretti
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 gru 2012, 13:23 Posty: 165 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4, Legend KA3
silnik: F22Z2, C27A
|
To byla bardzo dobra decyzja, byly w oplakanym stanie, to nie byl oryginalny zloty lakier, preludiusz moze sie wypowiedziec na ten temat
|
08 kwi 2015, 6:39 |
|
|
Przemek
Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23 Posty: 96 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
|
zaciski wygladaja na pomaranczowe, ale a rzeczywistosci sa krwisto czerwone wczesniejszy kolor byl troche ztyrany i nie pasowalby do projektu Piotrka wiec padla decyzja na czerwony
|
08 kwi 2015, 9:24 |
|
|
kdwapl
Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29 Posty: 183 Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
|
Dla mnie zaciski tylko w kolorze czerwony lub czarnym- no ale to rzecz gustu. Teraz będziesz miał zabawę z logo 'Brembo"- powodzenia
|
08 kwi 2015, 15:18 |
|
|
Feretti
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 gru 2012, 13:23 Posty: 165 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4, Legend KA3
silnik: F22Z2, C27A
|
Sa specjalne naklejki ktore wytrzymuja juz zamowilem, chociaz zastanawiam sie czy ich nie zostawic takich jak są
|
08 kwi 2015, 15:36 |
|
|
kdwapl
Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29 Posty: 183 Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
|
Najlepiej wyglądają z logo, wg mnie
|
08 kwi 2015, 16:22 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
laik bedzie sie jarał napisami z serii GTI a ktoś kto czai na "oko" zobaczy,ze to zaciski porządnej markowej firmy ,wiec napis zbędny to tylko wisienka na torcie ,dobrze modzisz Piotr ,bedzie to ładnie pod 17-tką wyglądało
_________________ pozdrawiam Plewis
|
08 kwi 2015, 18:08 |
|
|
kdwapl
Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29 Posty: 183 Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
|
|
08 kwi 2015, 18:18 |
|
|
Feretti
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 gru 2012, 13:23 Posty: 165 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4, Legend KA3
silnik: F22Z2, C27A
|
Zamowilem napisy 12x2.5cm przymiarke zrobie i zobaczymy, zastanawiam sie co wymodzic z tylem, w sumie to nikt chyba nie robil takich modow z zaciskami brembo na tylną oś........ jak cos dorwe w niskiej cenie to przetre szlaki.
|
08 kwi 2015, 19:21 |
|
|
gipsu
Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04 Posty: 139 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
|
u mnie były naklejki i się trzymały co do tył to zastanów się czy jest sens, ponieważ jak wiadomo tył bardzo słabo w preli hamuje... wykosztujesz się a efektu nie zauważysz a kolor myślę że będzie słuszny- chociaż mi bardziej czysty złoty podchodził... a oryginalnie zaciski był czarne
|
08 kwi 2015, 20:10 |
|
|
Feretti
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 gru 2012, 13:23 Posty: 165 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4, Legend KA3
silnik: F22Z2, C27A
|
Jezeli chodzi o tył, to bardziej patrze na wygląd niz na samą jakosc hamowania, troche kiepsko wyglada hamulec na przodzie 305mm i 4 tłoczki a z tyłu jakies male badziewia .
|
08 kwi 2015, 20:41 |
|
|
cisek33
Dołączył(a): 15 lis 2012, 19:52 Posty: 215 Lokalizacja: PRA - DGR
Auto:: CG2
silnik: J30A1
|
_________________Ciche auta zabijają dzieci
|
08 kwi 2015, 20:46 |
|
|
Feretti
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 gru 2012, 13:23 Posty: 165 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4, Legend KA3
silnik: F22Z2, C27A
|
ale zajebiscie jak tylko wroce do wawy to jade do goscia!!!!!!!!!!!!!! dzieki wielkie za pomoc
|
08 kwi 2015, 21:09 |
|
|
milwarch
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50 Posty: 409 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
|
Feretti, nie jaraj się tym. Byłem u Roberta jak zakładał ten mod komuś w Vgenie... To tylko seryjny zacisk na większej tarczy... Do 3 gena trzeba będzie dobrać odpowiednią tarczę i dorobić blaszkę odsadzającą zacisk, ale to dalej będzie seryjny zacisk na większej tarczy A poza tym, to zacisk tylny w V genie jest tej samej wielkości co w III genie RBT oddał mój komplet i tylne z Vgena razem na piasek i czerwony proszek i obaj pomyliliśmy się jak zabierałem zaciski do domu, żeby wsadzić gumki. To że mam 2 lewe zauważyłem dopiero po zmontowaniu Nawet tłoczek z III gena wszedł do Zacisku z V gena Dla mnie najlepszym modem na tył byłoby założyć zaciski bez mechanizmu ręcznego (żeby to nie korodowało) a ręczny przerobić... jakoś... Chętnie w civicu bym też tak zrobił... Tip: Accord VIIgen Tourer miał tarczo-bębny z tyłu...
_________________
|
08 kwi 2015, 22:05 |
|
|
nikolai66
Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00 Posty: 505 Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
|
Ręczny - jeśli jest sprawny i elementy mechanizmu są zdrowe - wystarczy raz na kilka lat rozebrać i przesmarować. Jest z tym znacznie mniej roboty niż kombinowania z tarczobębnami itp rozwiązaniami z 30 stoletniego balerona Zaciski tylne m.in. w legendzie miały 38 mm, i można je zaadoptować do prelude.
_________________ I n s t o c k W e t r u s t.
|
08 kwi 2015, 22:20 |
|
|
Feretti
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 gru 2012, 13:23 Posty: 165 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4, Legend KA3
silnik: F22Z2, C27A
|
spoko panowie, ja chce sie dowiedziec jakie tarcze tam wsadzal i tak bede szukal zaciskow brembo na tył adaptery nie jest problem dorobic
|
08 kwi 2015, 22:47 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|