Autor |
Wiadomość |
Pavulon
Dołączył(a): 21 lis 2012, 1:35 Posty: 21 Lokalizacja: Poznań
Auto:: Tym co wszyscy ;p
|
Witam kiedyś trzeba się pokazać. Ten model kupiłem od gościa z Chorzowa a wcześniejszymi właścicielami ze starego forum byli: kidman,malpa,paryseq czy ktoś jeszcze nie wiem Model: 2.0i-16 Rok produkcji: Według papierów 1997 Kolor: B92p z palety hondy Silnik: Był b20a5 na osprzęcie a9 jest h22a made by gipsu Skrzynia biegów: manual u2q7 Zawieszenie: Amortyzatory BC Racing V1 z 23 stopniową regulacją Hamulce: Jeszcze seria (nowe tarcze, klocki, pompa z Vgena) Wydech: kolektor owinięty bandażem, 2,5” rura ze środkowym tłumikiem, końcówka twinloop by gipsu (drze pape) Wnętrze: czarna-biały skaj el. szyby, el. szyberdach, wspomaganie, brak alb, centralny zamek z powiadamianiem i możliwością odpalania z pilota , regulacja świateł, alu ramki na zegarach. Audio: Jedostka sterująca Alpine CDE-9872R mp3, głośniki z przodu blaupunkt z tyłu sony Xplode zasilane wzmacniaczem 5 kanałowym z equalizerem też sony Xplode, tuba wybebeszony sub z zestawu logitech z5500. Jakoś to gra Felgi: Alulett 17" Modyfikacje: Auto przeszło jakiś czas temu remoncik blachy, odświeżony lakier, usunięte wszystkie znaczki, tylna klapa na gładko, konserwacja podłogi. Plany: Wymienić spowalniacze na normalne hamulce, może wymiana felg na 19"
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
22 lip 2014, 17:58 |
|
|
Pavulon
Dołączył(a): 21 lis 2012, 1:35 Posty: 21 Lokalizacja: Poznań
Auto:: Tym co wszyscy ;p
|
Parę fotek przed lakiernikiem
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
23 lip 2014, 14:54 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
podoba mi się auto w środku, mimo, że to nie mój styl, szacun, bo roboty jak widać było od groma przy ogarnięciu blacharki
_________________
|
23 lip 2014, 16:12 |
|
|
milwarch
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50 Posty: 409 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
|
Czy o takie zawieszenie chodzi? www.bc-racing.co.uk/applications/honda- ... -vs-1.htmlMożesz opisać jaką to ma regulację wysokości względem seryjnych sprężyn i jak komfortowo można ustawić twardość? Chodzi mi o to czy da radę ustawić wysokość i komfort jak w seryjnym zawieszeniu czy nawet na max miękkim ustawieniu jest twardo?
_________________
|
23 lip 2014, 18:53 |
|
|
Pavulon
Dołączył(a): 21 lis 2012, 1:35 Posty: 21 Lokalizacja: Poznań
Auto:: Tym co wszyscy ;p
|
Tak zawieszenie dokładnie takie same. Co do ustawiania wysokości to zakres regulacji jest naprawdę wielki można od seryjnego zawieszenia można nawet ciut wyżej podkręcić a w dół to oponkę idzię bez problemu schować w nadkolu i jeszcze jest trochę zapasu regulacji. Twardość mam na maxa ustawioną bo drążek reakcyjny pukał mi o skrzynie i koło pasowe ogólnie jest mega twardo (prawie się nie ugina ) ale da się jeździć. A na miękkim jest naprawdę komforcik
|
24 lip 2014, 13:19 |
|
|
Pavulon
Dołączył(a): 21 lis 2012, 1:35 Posty: 21 Lokalizacja: Poznań
Auto:: Tym co wszyscy ;p
|
Jeszcze wrzucę fotki dywanika. Był mega brudny i nie mogłem go doprać więc :
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
24 lip 2014, 13:25 |
|
|
Przemek
Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23 Posty: 96 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
|
zawiecha byla na aucie czy kupowales?
|
24 lip 2014, 14:08 |
|
|
Pavulon
Dołączył(a): 21 lis 2012, 1:35 Posty: 21 Lokalizacja: Poznań
Auto:: Tym co wszyscy ;p
|
kupowałem
|
24 lip 2014, 14:18 |
|
|
Przemek
Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23 Posty: 96 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
|
ile ce wyszlo z wysylka jezeli mozna zapytac?
|
24 lip 2014, 14:28 |
|
|
Pavulon
Dołączył(a): 21 lis 2012, 1:35 Posty: 21 Lokalizacja: Poznań
Auto:: Tym co wszyscy ;p
|
3700
|
24 lip 2014, 14:44 |
|
|
Przemek
Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23 Posty: 96 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
|
ciekawie
|
24 lip 2014, 14:47 |
|
|
milwarch
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50 Posty: 409 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
|
Na allegro był taki zestawik, Mały w którymś temacie wkleił linka. Przez chwilę zastanawiałem się nad kupnem, bo obecnie mam troszkę za nisko (zdzieram chlapacze) i troszkę za twardo jak na mój wiek Wrzuć kilka fotek jak to wygląda w realu i lak po zamontowaniu. Nie wiem czy nie jesteś pierwszy na tym forum z prawdziwym gwintem Do niedawna myślałem, że nie istnieje dedykowany gwint do IIIgen, ale poszperałem i okazało się, że nie tylko BC coś ma.
_________________
|
24 lip 2014, 15:05 |
|
|
Pavulon
Dołączył(a): 21 lis 2012, 1:35 Posty: 21 Lokalizacja: Poznań
Auto:: Tym co wszyscy ;p
|
Zestawik ja kupiłem bo na moją prośbę został wystawiony na allegro Co do fotek to postaram się coś ogarnąć ale jak na razie cały czas u mnie pada A co do gwintów to fakt jest więcej firm produkujących gwinty do IIIgena ale mnie przekonało to że tak samo jak w ISC, W amortyzatorach BC Racing można kupić poszczególne elmenty np. górne mocowanie, tłoczysko , nakrętki kontrujące.
|
24 lip 2014, 19:39 |
|
|
kalina
Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49 Posty: 233 Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
|
kiedyś pojechałem na śląsk obejrzeć 2 preludy z zamiarem kupna,
1 była czerwona z tarnowskich gór, której włascicielem był kolega małpy
2 była właśnie ta z chorzowa, pojechaliśmy ją obejrzeć z byłym właścicielem - Małpą
Wtedy miała alu 17 i zderzak od polifta z przodu, to auto to była MASAKRA. Zacznę od tego, że sprzęgło było tak zmęczone, że przy zmianie każdego biegu wskazówka od obrotów lądowała pod czerwone pole, pomimo, że auto w ogóle nie jechało. Blacharka to jakaś zemsta blacharza, pękająca szpachla, w 1 błotniku kierunkowskaz, w 2 błotniku zaszpachlowany, nie zamykające się światła, nic tam nie było ok. Jedyne co mi się w tej preli podobało to koła. Auto było wcześniej czerwone, zostało przemalowane na czarne. Koleś - paryseq chciał za nią w tym stanie 8 tys, także podziękowałem, bo w moim odczuciu nadawało się tylko na złom. Nigdy nie oglądałem takiego szrota. Ty wkładałeś nowy silnik??? Ogarniałeś blacharsko same nadkola?? Bo tam każdy element wymaga poprawy, czemu jest zderzak od przedlifta??
|
25 lip 2014, 16:14 |
|
|
Pavulon
Dołączył(a): 21 lis 2012, 1:35 Posty: 21 Lokalizacja: Poznań
Auto:: Tym co wszyscy ;p
|
Dokładnie o tą drugą chodzi i alu do dziś ma takie same. Wszystko co piszesz to prawda większość rzeczy nie działała bo wiązka w przednim nadkolu była przetarta od gleby. Blacha fakt po wybebeszeniu okazała się niezłą jadką i wszystko co rzuciło mi się w oczy było zrobione. Co do silnika to sam zakupiłem od gipsa hurtowo prawie wszystko i sam założyłem . A zderzak jest od przedlifta bo mi się bardziej podoba.
|
25 lip 2014, 19:07 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|