Autor |
Wiadomość |
cegielka111
Dołączył(a): 03 lis 2012, 5:35 Posty: 199 Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Auto:: Perelede=)
silnik: H22A/H22A7/B20A7
|
to już jest zbyt monotonne...
|
10 lis 2014, 3:48 |
|
|
Wasyl
Dołączył(a): 09 kwi 2014, 13:19 Posty: 146 Lokalizacja: GŁOGÓW
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A9
|
Nowy filtr do Pralki.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
17 gru 2014, 19:55 |
|
|
Przemek
Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23 Posty: 96 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
|
ile taki filtr?
|
18 gru 2014, 12:32 |
|
|
Wasyl
Dołączył(a): 09 kwi 2014, 13:19 Posty: 146 Lokalizacja: GŁOGÓW
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A9
|
260zł
|
20 sty 2015, 21:19 |
|
|
Wasyl
Dołączył(a): 09 kwi 2014, 13:19 Posty: 146 Lokalizacja: GŁOGÓW
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A9
|
sorry ze tak późno ale byłem zablokowany.
|
20 sty 2015, 21:20 |
|
|
nikolai66
Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00 Posty: 505 Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
|
Szkoda kasy - sprawdzone -przyrost=zero.
_________________ I n s t o c k W e t r u s t.
|
21 sty 2015, 1:14 |
|
|
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
Skąd wiesz? Mierzyłeś? W połączeniu z przelotowym wydechem na średnicy rur wewnątrz ~53mm na pewno daje przyrost.
|
21 sty 2015, 10:42 |
|
|
nikolai66
Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00 Posty: 505 Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
|
Hałasu
_________________ I n s t o c k W e t r u s t.
|
21 sty 2015, 13:12 |
|
|
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
Hałasu, jeśli się buduje wydech na tłumikach za 100-150 zł, ja takich nawet nie biorę pod uwagę. Dobry tłumik przelotowy, który faktycznie tłumi, musi swoje kosztować. W moim ED7 z dość mocnym D16A9 mam pełen przelot na tłumikach Ragazzon/Magnaflow i do 3 tys obrotów pracuje jak stockowy, a na biegu jałowym czasem się zastanawiam czy silnik mi nie zgasł, bo go nie słychać. Powyżej 3 tys obrotków zaczyna się przyjemne, mocniejsze brzmienie, które pewnie Ty, zagorzały "stockowiec", i tak odebrałbyś jako hałas, więc o czym my w ogóle rozmawiamy.
|
21 sty 2015, 14:07 |
|
|
nikolai66
Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00 Posty: 505 Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
|
Może kolega pochwali się jakimś wykresem przed i po założeniu filtra.
_________________ I n s t o c k W e t r u s t.
|
21 sty 2015, 14:45 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
głupio gadasz,jest -1litr paliwa mniej..
_________________ pozdrawiam Plewis
|
21 sty 2015, 17:09 |
|
|
Glina
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2012
Dołączył(a): 01 maja 2012, 21:23 Posty: 525 Lokalizacja: Czersk
Auto:: Prelude BA4
silnik: B20A9 , J35A1
|
| | | | preludolec napisał(a): Hałasu, jeśli się buduje wydech na tłumikach za 100-150 zł, ja takich nawet nie biorę pod uwagę. Dobry tłumik przelotowy, który faktycznie tłumi, musi swoje kosztować. W moim ED7 z dość mocnym D16A9 mam pełen przelot na tłumikach Ragazzon/Magnaflow i do 3 tys obrotów pracuje jak stockowy, a na biegu jałowym czasem się zastanawiam czy silnik mi nie zgasł, bo go nie słychać. Powyżej 3 tys obrotków zaczyna się przyjemne, mocniejsze brzmienie, które pewnie Ty, zagorzały "stockowiec", i tak odebrałbyś jako hałas, więc o czym my w ogóle rozmawiamy. | | | | |
Sory za OT ale Grzesiu czy mógłbyś zrobić gdzieś jakiś opis twojego zestawu, co i jak z jakich rur i jakie przekroje. Ja w końcu chciałem zmienić ala mugena na coś cichszego ale też na przelocie. Wybrałem taką łądną dwururkę ale kosztowała włąśnie coś koło 200zł, i praktycznie nie wyciszyła nic .
_________________PRACOWNIA TAPICERKI SAMOCHODOWEJ -CZĘŚĆI DO P3G Dla forumowiczów zniżka !!! tel:503789900
|
21 sty 2015, 17:38 |
|
|
Wasyl
Dołączył(a): 09 kwi 2014, 13:19 Posty: 146 Lokalizacja: GŁOGÓW
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A9
|
Słuchajcie filtr K&N stosuje we wszystkich pojazdach jakie mam a mam ich trochę. Czy daje moc na pewno nie jest to przyrost duży tylko max 1-2 konie. Jest inna zaleta, ma dużo mniejszy opór sannia powietrza i silnik lagodniej sie wkręca. Druga zaleta myjesz go raz lub dwa razy w roku i latasz dalej. Głośność montując filtr w oryginalna puszkę nie zmienia się. Ja zrobiłem wydech caly z kwasiaka 2,25" tłumik środkowy magnaflow 75cm dlugi, końcowy twinloop OBX w polaczeniu z filtrem myślałem że cos się zmieni. Niestety przyspieszenie sie nie zmieniło max speed wynosi 220km/h ale trochę czekałem aż dojdzie(autostrada na Zgorzelec). Zmierzyłem kompresję na cylindrach i wyszło tak: 1. 13 bar 2. 13,1 bar 3. 13 bar 4. 13,2 bar Mierzyłem sie z Preluda kumpla odchodzi mi, mierzyłem sie z civiciem 1.5 szły równo. Świece zaplonowe wszystkie szarego koloru także spalanie mieszanki idealne. Szukam mocy którą powinna mieć w serii. Pomóżcie!!!
|
22 sty 2015, 11:07 |
|
|
Wasyl
Dołączył(a): 09 kwi 2014, 13:19 Posty: 146 Lokalizacja: GŁOGÓW
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A9
|
Co do głośności wydechu. Pierwszy układ jaki zrobiłem caly z kwasiaka pełny przelot 2,25" środek magnaflow i koniec turboworks to byla masakra. Rezonans przy 3-3,5 obr nie do wytrzymania, wysokie bajka dużo ciszej. Bylem wkur... Zrobiłem następny wydech kumplowi tez do III gena na 2.5" zakończony twinloopem po zamontowaniu wydechu i odpaleniu silnika nie wierzyłem cisza !!! Po przejechaniu sie dalej szok jak w seri. Szybko zacząłem szukać cos do swojego i udalo mi się kupic twinloopa OBX. Wziąłem wycialem końcowy tłumik tak myślę zobaczę jak będzie bez po przejechaniu sie cala okolica byla w szoku jak bolid f1 glosny metaliczny wysoki dźwięk, przeprosiłem mój tłumik ze aż tyle wytlumil. Zamontowalem twinloopa i jest dużo ciszej w środku i totalny brak rezonansu. Przy 3,5 dostaje metalicznego dźwięku ale jest ok. Kolegi twinloop miał dużo większą puchę niż mój. Słyszałem jeszcze jak chodzi m-tech ale na oryginalnym wydechu bardzo cichy i przyjemny. Powiem wam tyle dobry tłumik to nie chinol z kwasiaka za 200zl. Chcesz mieć ciszę musisz zapłacić za dobry sprzęt.
|
22 sty 2015, 11:22 |
|
|
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
Prośba, mamy w Polsce system metryczny i używajmy systemu metrycznego. Większość w temacie wydechu rzuca liczby w calach, bez podania czy wymiar tyczy się średnicy wewnętrznej czy zewnętrznej rury, a przy grubości ścianki 2mm to już ma znaczenie. Ja w silnikach B20A1 na wydech daję rurę 57mm x 2mm czyli 53mm wewnątrz i uważam, że stockowej motorowni taki wydech dodaje skrzydeł. Ma też on od razu potencjał na przyszłość, gdyby chcieć zacząć się bawić w bardziej dogłębny tuning (sprawdzone w projekcie przy 170 KM). Dla przykładu, moje stare BA2, po zmianie samego wydechu na w/w średnice rur, tłumik środkowy ok 40cm x 12cm z Volvo i tłumik końcowy KOMOROWY z jakiegoś Audi/VW o dosyć sporych rozmiarach puchy ok 55cm x 18cm dały takie przyrosty: więc nikt mi nie powie, że nie warto. Były to moje początki "kombinowania" z osiągami i brałem to na co mnie było stać, jeździłem po szrotach i szukałem czegoś głównie w nierdzewce, stąd końcowy komorowy - dzisiaj zdecydowanie dałbym przelot, pewnie Magnaflow. Wracając do filtra powietrza, jak patrzę na inny wykres to po dodaniu sportowej wkładki JR fajnie zwiększyła się elastyczność silnika w całym zakresie do 5 tys obrotów o około 5Nm, moc o ok 2 KM w większości zakresu użytkowego, ale mocy maksymalnej nie zwiększyła. Tak czy siak, moim zdaniem warto. Wasyl, z tego co piszesz masz zdrową motorownię, a czujesz, że nie trzyma serii i albo masz zbyt duże oczekiwania, albo jedyne co mi przychodzi do głowy to źle ustawiony zapłon, który potrafi bardzo zgasić osiągi. Rozgrzać silnik, zapiąć zworę, lampa na 1 cyl i ruszać aparatem aż trafisz CZERWONY znak na kole. Porównywanie do innej Preludy nie jest do końca miarodajne, może lepszy kierowca, może lepsze opony itd. , a Civic 1,5 potrafi zaskoczyć, więc to żadne wstyd, że szliście łeb w łeb, może wcale nie jest tak źle z osiągami Twojej A9ki?
|
22 sty 2015, 13:24 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|