PRELUDE3
http://prelude3web.com.pl/forum/

Honda by Wasyl
http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=2499
Strona 6 z 7

Autor:  Boczek [ 12 gru 2015, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Tarcze Mikody nie nadają się do niczego innego jak do ładnego wyglądania... miałem je w EG9 z przodu i z tyłu hamulce zrobione od podstaw, docierałem je przez prawie 2000km dałem średniej twardości klocki żeby tarcze szybko nie poleciały. Efekt jest taki że po 10000km tarcze są krzywe mają morskie fale na powierzchni, piszczą strasznie a jakość hamowania jeszcze gorsza niż była na Brembo max. Mam nadzieje że Tobie się ułożą tak jak mają ułozyć.

W swojej preludzie będe robił heble 282mm 4x100 i zaciski dwutłoczkowe z Subaru a co do tarcz to sam nie wiem co założyć...

Autor:  sajmon [ 12 gru 2015, 22:54 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Boczek napisał(a):
Tarcze Mikody nie nadają się do niczego innego jak do ładnego wyglądania... miałem je w EG9 z przodu i z tyłu hamulce zrobione od podstaw, docierałem je przez prawie 2000km dałem średniej twardości klocki żeby tarcze szybko nie poleciały. Efekt jest taki że po 10000km tarcze są krzywe mają morskie fale na powierzchni, piszczą strasznie a jakość hamowania jeszcze gorsza niż była na Brembo max. Mam nadzieje że Tobie się ułożą tak jak mają ułozyć.

W swojej preludzie będe robił heble 282mm 4x100 i zaciski dwutłoczkowe z Subaru a co do tarcz to sam nie wiem co założyć...

Tarcze Turbogroove EBC klocki Redstuff EBC 282mm mam taki zestaw i jestem z niego bardzo zadowolony,klocki mega w ogóle nie pylą,zero wibracji.

Autor:  WOY [ 12 gru 2015, 23:12 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

milwarch napisał(a):
A czy przy zakładaniu zacisków z ATR trzeba wymieniać przewody? Na jakie (z czego)?

Cena tych przewodów jest kusząca, w porównaniu do Goodridge.


No wlasnie sam nie wiem , wczoraj gadalem z Wawem to moglem sie spytac :(
Co do tarcz mikody to cos w tym jest ze troche jeszcze slabe sa , mam takie w dupowozie i pomimo delikatnego docierania itd. po roku czasu piszcza i chyba jedna sie pogiela a w sumie to jakos strasznie nie dostaja po dupie ... w prelude IVgen nie zdazylem sprawdzic po dluzszym czasie bo mzoe z 1kkm przejechaly ale przez ten czas sprawowaly sie niezle a nawet dobrze ...

Autor:  Wasyl [ 13 gru 2015, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Mikoda to nie jest tarcza z wysokiej polki jestem tego swiadomy, cena sama mowi za siebie, z tylu pewnie bedzie dobrze natomiast z przodu jak sie powyginaja po agresywnym traktowaniu to wyleca i bede szukal lepszej opcji.

Klocki Hawki HP plus pewnie je zniszcza ale okaze sie to wszystko wiosna jak zmienie opony na letnie.

Autor:  WOY [ 13 gru 2015, 13:45 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Jak juz masz to nie ma sensu sie zastanawiac i trzeba zakladac :D
Fakt jest taki ze sa tanie i jakos wygladaja ;)
Moze te co kupiles beda ok przy niskiej masie samochodu w preludzie nie mialem na co narzekac.

Autor:  plewis [ 13 gru 2015, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

sajmon napisał(a):
Boczek napisał(a):
Tarcze Mikody nie nadają się do niczego innego jak do ładnego wyglądania... miałem je w EG9 z przodu i z tyłu hamulce zrobione od podstaw, docierałem je przez prawie 2000km dałem średniej twardości klocki żeby tarcze szybko nie poleciały. Efekt jest taki że po 10000km tarcze są krzywe mają morskie fale na powierzchni, piszczą strasznie a jakość hamowania jeszcze gorsza niż była na Brembo max. Mam nadzieje że Tobie się ułożą tak jak mają ułozyć.

W swojej preludzie będe robił heble 282mm 4x100 i zaciski dwutłoczkowe z Subaru a co do tarcz to sam nie wiem co założyć...

Tarcze Turbogroove EBC klocki Redstuff EBC 282mm mam taki zestaw i jestem z niego bardzo zadowolony,klocki mega w ogóle nie pylą,zero wibracji.

wydajesz raz i zapominasz na lata... :piwo:

Autor:  Wasyl [ 14 gru 2015, 13:55 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Amortyzatory daje do Nizio Kazimierz we Wroclawiu do utwardzenia, zobaczymy jaki efekt, cena 100-120 zl za sztuke.

Autor:  Wasyl [ 29 gru 2015, 16:47 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Zamontowałem rozpórkę przy okazji okazało się że były poluzowane śruby od kielichów, po zamontowaniu i dokręceniu wszystkich śrub poleciałem na mój ulubiony oes pelen zakrętów z dobrą nawierzchnią. Efekt, reakcja prowadzenia bardzo odczuwalny, fakt że mam zimowki 175/60-15 ale jestem Mega zadowolony.
Tylko czekać do wiosny, zmontować wszystko na twardszych amorach, nowe heble które będą miały ciężką przeprawę z federalami i jazda.

Dzieki za info w spr rozpórek.
Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku!!!!

Autor:  Wasyl [ 03 lut 2016, 17:29 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Pralka wylądowała w garażu na dłużej aby zamontować trochę nowych gratów.
Nowe heble, sprężyny, utwardzone amory, rozpórki przód i Tyl, koło masowe fidanzy, sprzeglo, uszczelka pod miską olejową, wszystkie płyny i filtry. Dolot zlikwidowalem wszystkie dodatkowe doloty, pospawałem otwory, izolacja termiczna i zobaczymy.
Na wiosnę szykuje 4WSa i koniec.

Autor:  andrew358 [ 07 lut 2016, 14:56 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Jesli z tymi amorami jest tak jak drajwer pisal to zawias jest calkiem ok, przydaloby sie poli jeszcze ;D bo co do tokico to tak jak ktos wczesniej napisal, nie sa az tak twarde, a przynajmniej nie tak jak sie spodziewalem. Btw good job.

Autor:  qba_21 [ 17 lut 2016, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Przewody HEL mam już kilka lat w CRXie i są bardzo dobre jakościowo jak Goodridge a cena o wiele lepsza.
O Mikodach też mało pozytywnych opinii słyszałem. Nie są to wyczynowe tarcze i po kilku agresywnych hamowaniach będą biły ale do codziennej jazdy z jakimś ostrym hamowaniem powinny być ok ;) Ogólnie ładnie prace idą przy aucie ;)

Autor:  preludolec [ 17 lut 2016, 14:03 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Jeśli już porównywać jakość przewodów w oplocie, to warto zaznaczyć, że Hel ma do dupy plastiki montażowe, właściwie nie idzie ich dokręcić nawet z minimalną siłą, pękają. Nie wspomnę już o tym, że są raczej "uniwersalne" czyli nie pasują p&p. Za to w przewodach Goodridge'a plastiki są robione pod dany model i daje się je wielokrotnie dokręcać odkręcać i nic się z nimi złego nie dzieje.

Autor:  qba_21 [ 17 lut 2016, 15:08 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Z plastikami nie miałem problemu przynajmniej u siebie, fakt że są robione uniwersalnie

Autor:  Wasyl [ 17 lut 2016, 16:22 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Wyjechalem !!!

Zawias z utwardzonymi amorami duzo lepszy ale przod bym jeszcze troche utwardzil- zobaczymy.

Kolo masowe Fidanzy szalu nie ma ale lepiej auto kreci na wysokich obrotach i mam wrazenie ze lepiej hamuje silnikiem, wolne obroty ruszanie itp bez problemu - mi sie podoba

Hamulce roznica bardzo duza w reakcji hamowania przewody daja rade co do reszty jeszcze za wczesnie ale na pewno sa bardziej skuteczne.

Rozporki poprawily jazde po winklach ale sie okaze na letnich gumach zapewne.

Dla informacji kupilem uszczelke pod miske olejowa Rinza czy jakos tak i w ogole nie posowala to wkurzylem sie i zakupilem oryginalna Hondy i pasuje idealnie, jak na razie sucho.

Podsumowujac warto bylo wydac troche kasy auto zmienilo sie znacznie tydzien spedzony w garazu to tylko przyjemnosc a satysfakcja Mega.

Autor:  Wasyl [ 27 paź 2016, 8:43 ]
Tytuł:  Re: Honda by Wasyl

Lżejsze koło pasowe 2,4 na 1,1 kg zakupilem od kolegi z forum, zawsze to mniej masy na wale ;)

Strona 6 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/