Autor |
Wiadomość |
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
Super, wreszcie coś nowego, ale wybiegasz poza schemat, więc pewnie zostaniesz tutaj zbesztany Wykonanie Czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki
|
24 sie 2015, 9:39 |
|
|
Bob3r
Administrator
Dołączył(a): 11 lis 2012, 15:41 Posty: 196
Auto:: prelude 3g
|
czekam na efekt końcowy, co do klapy też mam taką
|
24 sie 2015, 10:26 |
|
|
kdwapl
Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29 Posty: 183 Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
|
Nadkola szersze niż w AMG Black Aż nie mogę się doczekać, jak to będzie wyglądać finalnie
|
24 sie 2015, 18:55 |
|
|
mooha
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58 Posty: 357 Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
|
a ja trochę wbije kij w mrowisko mówisz o poszerzeniu samochodu a chyba nie masz pojecia o co chodzi auto poszerza się kompleksowo, popatrz sobie na BMW Pająka (carbonerre project na FB) albo Merca Wojtsena z rasizmu. Tam masz poszerzenie całego boku, całe nadkola są poszerzone. I poszerzenia robi się na nitach lub wkrętach, wtedy wygląda to bardziej "agresywnie". tu jest troche inny temat, chodzi o schowanie kół a nie "napompowanie" samochodu. Przynajmniej takie jest moje odczucie. I ja to tak odbieram. Jak mi ktoś powie że jest to poszerzony samochód to sory, ale nie zgodzę się I to nie jest hejt , uprzedam niektóre komentarze
|
24 sie 2015, 20:50 |
|
|
cisek33
Dołączył(a): 15 lis 2012, 19:52 Posty: 215 Lokalizacja: PRA - DGR
Auto:: CG2
silnik: J30A1
|
no właśnie będzie tylko tak wyglądać ja bym wolał ,żeby nie wyglądało ,ale żeby miało te 300KM pod maską
_________________Ciche auta zabijają dzieci
|
24 sie 2015, 22:00 |
|
|
Wasyl
Dołączył(a): 09 kwi 2014, 13:19 Posty: 146 Lokalizacja: GŁOGÓW
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A9
|
Mistrz !!! Lekka, szeroka, niska i szybka. Czekam cierpliwie na final.
|
25 sie 2015, 12:08 |
|
|
kdwapl
Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29 Posty: 183 Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
|
Tyle że właśnie po to się to robi, aby schować koła- to spełniało swoją funkcję (jak wiadomo, szerzej rozstawione koła, to lepsze trzymanie się auta w zakręcie i lepsze nad nim panowanie), ofc wywodzi się z motorsportu. A że nie każda stajnia jest/była fabryczna/bogata, to projektowało się kawałek "plasitku" i montowało się na nity, bo było taniej i szybciej oraz prościej. Wiec, że nie poszerzało się auto po to, by wyglądało agresywniej, a po to, by było szybsze. A to, co sobie ludzie robią teraz z autami i próbują wmówić komuś, że ich samochód, któremu aż koła ze wstydu oklapły, jest "wyścigowy, szybki i supersportowy" lub co najlepsze "napompowany", no to kurde Bo to to jakaś parodia i kpina z motoryzacji Nie bierz tego do siebie ofc
|
25 sie 2015, 12:38 |
|
|
wasil90
Dołączył(a): 12 lis 2012, 14:37 Posty: 143 Lokalizacja: Legnica
Auto:: H O N D A
silnik: B20A5
|
Ja bym prosił o kontakt do człowieka, od którego masz tak dobre informacje na temat mojego auta. Może mi coś podpowie w sprawach, w których sam jeszcze wszystkiego nie wiem Nie przypominam sobie, żebym gdziekolwiek powiedział, że silnik pozostaje w serii, choć będzie to ostatni etap tej zabawy. Ośmielę się też odważnie stwierdzić, że jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, to nawet z silnikiem w obecnym stanie modyfikacji zostawię na torze większość prelud z H serią pod maską Co do tematu poszerzeń, to kdwapl mnie wyręczył, bo mi przez chwilę aż brakło sił Założenie jest proste: lepsze prowadzenie --> większy rozstaw kół --> poszerzenie auta/nadkoli. I zawsze tak to wygląda, choć widzę, że teraz już niekoniecznie. Rzuciłem okiem na to BMW na FB, bo myślałem, że chodzi Ci o jakieś większe zestawy poszerzeń albo o to, że progi nie są szersze na całej długości. A tutaj też są po prostu dokładki na błotniki, tylko w takim, a nie innym kształcie. Nie chce mi się już odnosić do tego, jak coś podobnego będzie wyglądało na, bądź, co bądź, trochę kanciastej preludzie. Tu by trzeba było zastosować zupełnie inne dokładki, poszerzające ewentualnie cały błotnik, ale mi się to po prostu nie podoba. A korzystanie z gotowych rozwiązań, które pasowały wizualnie do innego auta nie zawsze zda egzamin, bo każde auto ma inną sylwetkę i inaczej to potem wygląda jako całokształt. Natomiast spędziłem bardzo dużo czasu szukając inspiracji w przeróżnych seriach wyścigowych, więc jednak trochę się tego naoglądałem. Na koniec powiem tylko, że każde poszerzone auto najbardziej agresywnie wygląda na torze wyścigowym, a na wspomnianym fanpejdżu nie znalazłem ani jednego takiego zdjęcia (chyba, że słabo szukałem). Ja pomnika nie buduję.
|
25 sie 2015, 16:27 |
|
|
cisek33
Dołączył(a): 15 lis 2012, 19:52 Posty: 215 Lokalizacja: PRA - DGR
Auto:: CG2
silnik: J30A1
|
w takim razie czekam niecierpliwie na wykres z hamowni oby moc była tak spora jak te poszerzenia
_________________Ciche auta zabijają dzieci
|
25 sie 2015, 20:32 |
|
|
mooha
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58 Posty: 357 Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
|
i to jest właśnie coś co lubie w tym forum a w PTP wręcz uwielbiam..... napinacie sie Panowie a tak na prawdę co wiecie o tych autach ? i kto komu próbuje wmówić że jego auto na stęsach albo negatywach albo airze jest szybkie i wyścigowe? pokażcie mi przykłady a nie z czapki brane opinie. a co do BMW to Wasilu: - proponuje Ci porównać jak to auto wyglądało bez poszerzeń i jak wygląda z nimi....bo raczej zwykłe dokładki to nie są - skoro nie ma zdjęć z toru to jest pomnikiem....no proszę Cie - i życzę Ci żebyś je kiedyś objechał P.S tak z ciekawości : ile dni w roku spędzacie na torze?
|
25 sie 2015, 21:07 |
|
|
kdwapl
Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29 Posty: 183 Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
|
Budując takie auto, każdy normalny pomyśli, że właściciel lubi ostro pojeździć. Lecz gdy się bliżej przyjrzeć, to coś nie gra- wszystkie koła w negatywie i opony naciągnięte na felgi, jakby szerszych nie było w hurtowni- mnie to się kojarzy z kolesiami chodzącymi w rurkach i spędzającymi więcej czasu przed lustrem niż typowa dziewczyna. No i gdy się taki twór widzi w zakręcie, to wszystko się wyjaśnia- jedyna reakcja to: Prędkości mniejsze niż typowego VW z obawy o to, że opony z felg pospadają. Mamy Hondy Panowie, "function over fashion" coś powinno dla nas znaczyć, a nie podążać za bezsensowną i wołającą o pomstę do nieba, "modą".. btw, nikt się nie spina- po co byłyby fora, gdyby nie wymieniać opinii/punktów widzenia (które nie zawsze zależą od punktów siedzenia:) )
|
25 sie 2015, 21:35 |
|
|
mooha
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58 Posty: 357 Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
|
to co? każdy właściciel hondy ma sobie wstawić cupholder żeby mu było wygodniej pić kolę podczas jazdy? czy może np ja mam sobie zbudować "szybkie" auto w oparciu o B20A9 ? pytałem o konkrety kto i kiedy Ci powiedział albo gdzie przeczytałeś że ktoś buduje "modny stęsowóz" żeby zapitalać.....bo Twoja odpowiedź to jakieś luźne zdania "wyśmiewające" kolesi stęsowców "w rurkach" (przyjedź na jakikolwiek zlot (nie mówie o spotkaniu 5 golfów pod marketem) i mi pokaż kto chodzi w rurkach bo ja twierdzę że na palcach jednej ręki można policzyć takie osoby ) piszesz o czymś o czym nie masz kompletnie pojęcia, rozumiem że forum jest do wyrażania swojej opinii ale bez przesady bo to zaczyna zakrawać o parodię i dalej nie wiem ile dni w roku spędzasz na torze
|
25 sie 2015, 21:58 |
|
|
kdwapl
Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29 Posty: 183 Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
|
Kiedyś, wieki temu, na civikklub.pl po zamontowaniu cupholdera zostałoby Ci wypomniane, że dodajesz autu kg I to forum było też dla mnie ostatnim bastionem normalnych aut- projekty typu hellaflush wylatywały sekundy po tym, jak się pojawiły. "Moda" się rozeszła i projekty przestały być usuwane.. A 1szym, który pozostał był niebieski/granatowy Civic VIII sedan (o ile pamiętam, to body mugena chyba i tylne koła szersze niż przednie , a wojna o usunięcie była dobra ). Powinieneś kojarzyć ten projekt z RACEISM- tak myślę. Nie wiem, jak Tobie inaczej napisać, że jak się patrzy na takie BMW, które przytoczyłeś, to 1sza myśl jaka się pojawia to taka, że to auto pewnie jest piekielnie szybkie (nikt nie musi wywieszać transparentów, że auto jest do zapitalania, bo wielki tylny spojler, poszerzone nadkola, spliter itp. mówią same za siebie). Ale po bliższym przyjrzeniu, pojawia się uśmiech politowania przez te komicznie wyglądające negatywy i naciągi.. Coś jak kobiety z długimi tipsami chcące pozmywać naczynia itp Śmiechu warte takie przeróbki, nie ważne ile by one kosztowały, wg mnie to tragedia i na zlotach typu RACEISM nigdy mnie po prostu nie uświadczysz. ps: rurkowce, jak napisałem wcześniej, KOJARZĄ mi się z takimi pojazdami, tylko i wyłącznie- nigdzie i nigdy nie pisałem, że właściciele takich "pojazdów" ubierają się jak cipki- tak mi się po prostu KOJARZYO wizytach na torze też nie pisałem, poza tym żyjemy w kraju jakim żyjemy więc... Tak samo mogę się Ciebie zapytać ile dni w roku spędzasz na zlotach, bo te pojazdy do niczego innego chyba nie służą..
|
25 sie 2015, 22:36 |
|
|
mooha
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58 Posty: 357 Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
|
kiedyś, wieki temu itd ..... właśnie o to mi chodzi....że niektórzy są tak zapatrzeni w to co było kiedyś wieki temu że nie dopuszczają do siebie myśli że honda może być niepraktyczna. Czasy się zmieniają i część osób idzie w stronę mocy, część lubi sobie oponami zdzierać lakier z błotników a część lubi laminaty i spojlery. | | | | kdwapl napisał(a): Nie wiem, jak Tobie inaczej napisać, że jak się patrzy na takie BMW, które przytoczyłeś, to 1sza myśl jaka się pojawia to taka, że to auto pewnie jest piekielnie szybkie (nikt nie musi wywieszać transparentów, że auto jest do zapitalania, bo wielki tylny spojler, poszerzone nadkola, spliter itp. mówią same za siebie). Ale po bliższym przyjrzeniu, pojawia się uśmiech politowania przez te komicznie wyglądające negatywy i naciągi | | | | |
skoro już tak rozmawiamy o tym bmw to pokaż mi te naciągi i negatywy, bo z tego co ja znam to auto to nigdy nie miało ani naciągu ani negatywu i służy do zadupcania no ale skoro nie bywasz na imprezach typu raceism itp to skąd możesz to wiedzieć wybacz że się Ciebie tak czepiłem ale dziwi mnie po prostu takie podejście do tematu - "nic nie wiem o aucie ale skoro miało lub ma negatyw, jest obniżone i kij wie co jeszcze to jest komiczne i na pewno nie zapitala" ...... przypominam tylko że "weszła moda" na mocne auta więc wiele z nich tylko wygląda pokracznie wybacz, umknął mi wyraz "kojarzy".....co nie zmienia faktu że spoko masz skojarzenia o inne tematy nie pytam no więc ja bywam niemal co łikend od maja do września na jakimś zlocie lub przynajmniej spocie...a skoro nie ma torów w Polszy to po co budować rejskar? żeby sie nim wozić po ulicach ? czy przyjeżdżać na zloty ? żeby nie było że oftop: ładna preluda, powodzenia w modach i ja na prawdę nie hejtuje tego auta i tych poszerzeń, bo z tego co pisze wasil90 to kiedyś będziemy czytać napis z jego klapy : eat my dust i cieszy mnie fakt że ktoś robi coś innego niż zadbanego klasyka temat rzeka, nie róbmy już tutaj syfu bo i tak zrobiliśmy i można by prosić adminów o konstruktywne wycięcie postów i wrzucenie ich do osobnego tematu o nazwie np "rejskar vs pomnik" ale nie do kosza, bo szkoda klawiatury a temat można konstruktywnie pociągnąć dalej w różnych kierunkach i aspektach
|
26 sie 2015, 8:47 |
|
|
czarekprelude
Dołączył(a): 18 gru 2012, 16:34 Posty: 100 Lokalizacja: Olsztyn
Auto:: P3G
silnik: B20A9
|
Tak jak przód najpierw zobaczyłem to nie trafiło aż tak to do mnie, ale teraz, mega Czekam na dalsze postępy prac bo idzie to to w dobrym kierunku:) Jedynie co sugerowałbym trochę łagodniejsze przejście z poszycia na poszerzenie.. Ale to takie moje spostrzezenie;)
|
26 sie 2015, 9:32 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|