Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Śnieżynka Huberta 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
raczej nie myślę o nowych inwestycjach :-) ... mam dwie opcje do sprawdzenia ori amory z jamexami lub tokico z ori sprężynami
co do ciulowo bo nierównomiernie wydaje mi się, że tak jest zbudowana i cały urok w kształcie strzały ... więc wpisuje się przód delikatnie niżej :-) do gleby daleko heh to nie dla mnie :gwizdze:


18 kwi 2016, 17:50
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
Słuchajcie ... czy można schrzanić montaż rozpórki na przodzie ? założyłem sobie sam, prowadzenie super, sztywność itd., skręca jak rower i nie przechyla się ani ciut ale ...
powyżej 120 na równiutkiej S-3 na kierownicy masakra, trzęsie, wibruje jak diabli ... po zdjęciu zjawisko znacznie się zmniejszyło ... chyba, że tak ma być tzn jest tak piekielnie sztywna, że przenosi mi każdą nierówność na kierę ? co wy na to ?


11 maja 2016, 19:52
Zobacz profil

Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23
Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
Zacznij od porządnego wyważenia kół. Wiadomo, że rozpórką usztywniłeś kielichy przednich amorków, podwozie już tak dobrze nie "pochłania" drgań, dlatego są bardziej wyczuwalne na kierownicy. Problemem nie jest rozpórka tylko źródło tych drgań, znajdź je i zlikwiduj.


11 maja 2016, 21:10
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
preludolec napisał(a):
Zacznij od porządnego wyważenia kół. ...

tuleje poliuretany nówki, drążki kierownicze nówki, opony nowe i koła wyważone przy zakładaniu przejechane na nich z 1000 km zaledwie, zbieżność ustawiona, na - ale równo :oops: musi być coś innego hmmm jak ściągałem kierownicę do obszycia i później ją założyłem, pojawił się lekki luz którego wcześniej chyba nie było ? może to, tylko jak się z tym ogarnąć ?


11 maja 2016, 21:37
Zobacz profil

Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23
Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
Amortyzatory sprawne?


11 maja 2016, 22:17
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55
Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
Moze być jeszcze jedna przyczyna bicia a mianowicie tarcze hamulcowe... po prostu sie skrzywiły albo którys tłoczek nie odbija tak jak powinien lub elastyczny przewód spuchł i nie cofa całkiem płynu i w miare nagrzewania się tarcz zaczynają bić. miałem tak a tez szukałem przyczyny w kołach...


12 maja 2016, 5:38
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
a może przegub wewnętrzny ma już delikatny luz


12 maja 2016, 13:37
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
dzięki za wskazówki ... jest gdzie szukać


13 maja 2016, 11:23
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29
Posty: 183
Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
Tak ogólnie, to nowe opony muszę się "ułożyć" na felgach- powinni CI powiedzieć w kapciarni, abyś przyjechał do nich na ponowne wyważenie, gdy poczujesz wibracje. Miałem niedawno to samo przy podobnym przebiegu opon, tyle że raz przy 90, raz przy 110 itd.


13 maja 2016, 13:57
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55
Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
od zle ułozonych gum czy niewyważonych była by wibracja własnie miedzy 90a110 lub lub 110a130. jesli powyzej 120 i nie zanika to obstawiam tarcze lub zacisk lub .... przy zakładaniu tarcz nie obczysciłes dobrze piast drucianka i jakis mikropaproszek jest miedzy tarcza a piastą.... zdejmij tarcze przeczysc wszysto dokładnie i złóz ponownie...


13 maja 2016, 22:26
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
Tarcze, zaciski idą do wymiany na 282 mm, stare są zajechane to chyba tak jak mówicie będzie najprawdopodobniejsza przyczyna, zaczęły bić przy hamowaniu


14 maja 2016, 11:13
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55
Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
od poczatku na to stawiałem, powodzonka i bezbiciowej jazdy :)


15 maja 2016, 0:39
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
Up ... przestała latać kierownica a przy okazji pralka zaczęła hamować a nie udawać, że hamuje ... swap udany :-)
Obrazek Obrazek Obrazek


12 cze 2016, 12:11
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
szyby się przyciemniły, boczne też ... jest ciut lepiej ... wiem klapa do malowania, termin u lakiermistrza ustalony :-) przód zostaje czarny, czymś się musi wyróżniać ;)
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 cze 2016, 16:36 przez Hubert, łącznie edytowano 1 raz



12 cze 2016, 12:16
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29
Posty: 183
Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
Boczne też? Za mną cały czas chodzi lekkie przyciemnienie wszystkich, aby było jak w nowych autach, elegancko


12 cze 2016, 15:00
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL