Autor |
Wiadomość |
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
czyli to nie jest problem z uszczelką...
_________________
|
03 gru 2015, 21:15 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
po odłączeniu kostki od czujnika temperatury co się dzieje?? może jakiś kabel ma zwarcie?
|
04 gru 2015, 0:26 |
|
|
maly2001
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55 Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
|
Tak jak Harry pisze, odłacz kabelek od czujnika (1pin koło termostatu) . Albo kabelek ma zwarcie albo czunik padł....
|
04 gru 2015, 4:11 |
|
|
Boczek
Dołączył(a): 11 lis 2015, 22:45 Posty: 30 Lokalizacja: Cieszyna
Auto:: BA4
silnik: B20A9
|
Czujnik jest nowy teraz złożony. Po odpieciu kabla wskazówka opada w dół do zera. Mam tylko nadzieje że to nie coś z instalacją...
|
04 gru 2015, 7:43 |
|
|
Szaman
Dołączył(a): 31 mar 2015, 16:09 Posty: 103 Lokalizacja: Tarnów
Auto:: Honda Prelude 3
silnik: ???
|
Posprawdzaj wszystkie masy
|
04 gru 2015, 9:39 |
|
|
Boczek
Dołączył(a): 11 lis 2015, 22:45 Posty: 30 Lokalizacja: Cieszyna
Auto:: BA4
silnik: B20A9
|
Doszła kolejna sprawa wymyłem silnik żeby odnaleźć wyciek oleju. Miałem nadzieje że z pod pokrywy, faktycznie zaczyna się delikatnie pocić. Po godzienie postoju okazało się że jest plama jak nie wiem świeżego oleju centralnie na łączeniu silnika i skrzyni. Pytałem o uszczelniacz do tego silnika ale w każdym sklepie mówią że nie ma. Prosiłbym jak ktoś wie o namiar na taki uszczelniacz jakiś numer katalogowy lub wmiary od strony skrzyni i rozrządu od razu bo musze mieć auto zrobione na pierwszy strzał (nie ma czym do roboty pojechać )
|
04 gru 2015, 11:45 |
|
|
pawelszczecin
Dołączył(a): 19 sie 2015, 15:41 Posty: 17 Lokalizacja: Szczecin
Auto:: BA4
silnik: B20A9
|
uszczelniacz OEM NOK 50zł Jesli jesteś chętny zapraszam pw.
_________________ Nowe części do wszystkich Hond zapraszam pw lub 663-375-207 !!! Bdb ceny !!!
|
04 gru 2015, 12:12 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Chyba, że poprosisz o uszczelniacz do poloneza to zapłacisz 20
_________________ Części do prelude III gen
|
04 gru 2015, 15:16 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
czy chodzi o uszczelniacz obrotowy? nie wiem jak jest w polonezie, ale zapewne wał może się kręcić w obie strony więc należałoby dobrać odpowiedni - prawo lub lewo obrotowy
_________________
|
06 gru 2015, 12:23 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
fakt, w Hondach kręci się wał w drugą stronę ale ja kupowałem od poloneza uszczelniacz bez kierunku
|
06 gru 2015, 15:17 |
|
|
Boczek
Dołączył(a): 11 lis 2015, 22:45 Posty: 30 Lokalizacja: Cieszyna
Auto:: BA4
silnik: B20A9
|
Doszły części do silnika i jutro wolne pasuje coś porobić... -Pasek rozrządu Mitsuboshi -Pompa wody GMB -rolka napinacza Koyo -uszczelka pokrywy zaworów kpl Reinz -uszczelniacze wału 2szt Corteco ale po wyciągnięciu z opakowania okazało się że mają wtłoczone NOK
Mam zamiar wydrzeć motór ze skrzynią więc wypiaskuje sobie wszystko co mam pordzewiałe i podmaluje. Pokrywe zaworów też pewnie od razu dam do malowania proszkowego i czeka mnie regulacja zaworów. PROSIŁBYM O JAKIEŚ DANE ILE USTAWIĆ LUZ ZAWOROWY żeby było dobrze?
|
08 gru 2015, 12:23 |
|
|
kdwapl
Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29 Posty: 183 Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
|
Intake: 0.08- 0.12 mm Exhaust: 0.16- 0.20 mm W manualu masz wszystko ładnie opisane, jak ustawić zawory i tam są dane
|
08 gru 2015, 12:44 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
zakładam, że pod maską też masz naklejkę na ile ustawić zawory
|
08 gru 2015, 16:22 |
|
|
Boczek
Dołączył(a): 11 lis 2015, 22:45 Posty: 30 Lokalizacja: Cieszyna
Auto:: BA4
silnik: B20A9
|
Naklejek zostało po myciu nie wiele i większość już nie czytelna. Dzieki wielkie za info mam nadzieje że klawiatura ucichnie bo klepie jak diesel. Najbardziej sie boje że mogą być wałki wytarte bo poprzedni właściciel mówił że zawory ustawiał kilka razy przy czym ostatni raz w ASO i dalej klepie...
|
08 gru 2015, 18:44 |
|
|
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
Wytarte wałki w B20 nie powodują, że nie da się ustawić odpowiednich luzów, bardziej bym stawiał na nieumiejętną regulację w ASO, toż to najczęściej gamonie są.
|
08 gru 2015, 21:01 |
|
|