PRELUDE3
http://prelude3web.com.pl/forum/

Kermit BA4 by Boczek
http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=3311
Strona 1 z 6

Autor:  Boczek [ 30 lis 2015, 12:40 ]
Tytuł:  Kermit BA4 by Boczek

MODEL: HONDA PRELUDE BA4 1990r

SILNIK: B20A9

UKŁAD DOLOTOWY: seria

UKŁAD WYDECHOWY: seria (kat) końcowy jakiś owal robiący huk na wsi

ELEKTRONIKA: szyby, lusterka, szyberdach

UKŁAD NAPĘDOWY: seria

ZAWIESZENIE: jakieś czerwone springi

OPONY i FELGI: felgi jakieś 17 opony Toyo Proxess T1R 215/40 ZR17

UKŁAD HAMULCOWY: seria, tarcze brembo, klocki trw

BODY-KIT: lotka na klapie która i tak trzeba wyj...ć

ŚRODEK: szyte na zamówienie skórzane fotele z napisem PRELUDE na zagłówkach , mieszek i obicia drzwi, fotele podgrzewane.

CAR-AUDIO: Radio Pioneer Fh-X700bt głosniki Blaupunkt

INNE: tylna lotka ze światłem stop na całej długości

MOC: 140KM


PLANY:
-wyspawać wszystko co trzeba
-zakonserwować podłogę i progi
-zmienić reflektory bo są od fiata 126p (zrobione)
-uruchomić halogeny wraz z przeróbką na światła do jazdy dziennej (zrobione)
-zmienić wydech najlepiej na oryginał i dwururka na końcu
-doprowadzić syf pod maską do ładu
-odnowić lakier
-podłączyć ogrzewanie foteli (szukam kogoś kto by się tego podjął)
-założyć klime
-zamontować podświetlane wskazówki zegarów (żółte lub czerwone)
-zamontować automatycznie wysuwaną antene w błotnik (na chwile obecną nie wiem czy jest jakaś...)

MOŻE KIEDYŚ
-wpakować H serie pod maskę
-założyć 4WS
-zdobyć i zamontować czarne wnętrze



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  Bob3r [ 30 lis 2015, 20:36 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

Gratuluje zakupu :) fajna sztuka , w moim ulubionym kolorze i z fajna skórą od Stoska :)

Autor:  Hubert [ 30 lis 2015, 20:54 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

zacna sztuka :ok: oby się dobrze chowała :-) ... po wyjaśnieniach właściciela zmieniam na zacna skóra w środku hehe ... a pralka będzie zacna bo ostro się za nią bierzesz :D

Autor:  Boczek [ 30 lis 2015, 21:47 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

Czy taka zacna to bym się kłucił bo to tylko złudzenie optyczne. Na starcie po kupnie musiałem zapłacić OC i zrobić przegląd bo 2 lata nie było...
-uszczelniacz pod aparatem kamień lało się strasznie (przed chwilą zrobione)
-z uszczelki pod pokrywa sączy się z każdej strony
-zawory klepią jak NBP dwuzłotówki
-przegub zewnętrzny lewy już na minimalnym skręcie stuka
-lewa końcówka drążka do wymiany
-rozrząd do wymiany
-nie było żarówek od CHECK i ALB (załozyłem) święcą pięknie tyle że cały czas
-sonda lambda do wymiany błąd 41
-coś z czujnikiem chłodzenia błąd 6 (temp. na zegarze na full cały czas) kilka podmian czujników i cały czas bez zmian
-cała do malowania bo rysy ma pod lakierem jak po szczotkowaniu
-podłoga cała w nalocie rdzy po 2 letnim postoju
-nie ma gdzieś prądu bo po otwarciu drzwi ciemno w aucie na zegarach też nie wyświetla
-lampy przód od fiata 126p w dodatku już bez odblsków (założyłem nowe od Mazdy 323F)
-chłodniczka płynu wspomagania od civica założona tak żeby tylko była bo ori przerdzewiała
-brak jednej obramówki tylnej bocznej szyby
-nadkola tył do roboty
-progi zewnętrzne do roboty (nie wiem czy znajde jakieś reperaturki)
-płyny wszelkiego rodzaju do wymiany
-halogeny się zutylizowały ale pomału udało się je odratować i przerobiłem na światła dzienne na żarówki P21W
-lampy tył popękane
-lusterko od kierowcy nie działa

Ale i tak ją lubie i jeżeli ktoś ma jakie kolwiek informacje na temat tego auta będe wdzięczny za każdą nawet najmniejszą :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  kdwapl [ 30 lis 2015, 22:03 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

No gratuluję zakupu- mimo tylu przykrości, dobrze że daje radość :)

Jak ogarnąłeś, by założyć P21W? Ja od chyba 2 miesięcy składam sprzęt, aby zgrzać żarówkę G4 20W (albo G3, nie pamiętam..), z oprawką H3 i się coś zebrać nie mogę, by wszystko polutować :torba:

Autor:  Boczek [ 30 lis 2015, 22:15 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

otwór masz na H3 wziołem frez na multiszlifierkę i rozwierciłem go. Koszyczki mam z EG3 od świateł wstecznych na 4 bolce (2 ściąłem). Po szlifowaniu aż góra koszyczka weszła ciasno obciołem kołnierz z drucikiem który trzymał H3 (ta blaszka która ci zostaje do trzymania koszyczka wypadnie) wkładasz w to miejsce gdzie była i 3 spawki punktowo wystarczą żeby się dobrze trzymało. Ja później całość wypiaskowałem i wylałem chrom w sprayu bo do dziennych nie potrzebne są odblaski jak do H3. Wygrzałem klej który był do klosza i ładnie go rozlałem w rowkach. Szkło rozgrzałem i skleiłem wszystko razem.

Autor:  kdwapl [ 30 lis 2015, 22:34 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

Nieźle wykombinowane. Szukałem koszyczków pod P21W, ale były tylko plastikowe.. Złożę sprzęt, ogarnę te dzienne i porównamy jak świecą ;)

Autor:  Domel [ 01 gru 2015, 0:17 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

Boczek napisał(a):

-nie było żarówek od CHECK i ALB (załozyłem) święcą pięknie tyle że cały czas


kwestia naprawienia wszystkiego co wywołało błędy

Boczek napisał(a):

-coś z czujnikiem chłodzenia błąd 6 (temp. na zegarze na full cały czas) kilka podmian czujników i cały czas bez zmian


sprawdzałeś czy uklad jest prawidłowo odpowietrzony?

Boczek napisał(a):

-nadkola tył do roboty
-progi zewnętrzne do roboty (nie wiem czy znajde jakieś reperaturki)


reperaturek nowych nadkoli niestety nie znajdziesz, pozostaje poszukać zdrowych z jakiejś prelude do pocięcia,
co do progów zapytaj Abaddon'a czy nie dorabia nowe na zaginarce do blach, kiedyś posiadał kilka na sprzedaż, jeśli nie da rady załatwić, możesz poszukać u kogoś kto takie rzeczy robi na zamówienie lub w ostateczności miałbym komplet w ocynku na sprzedaż, ale nie gwarantuję, że są idealnie dogięte...

życzę powodzenia w doprowadzeniu do upragnionego stanu, auto kojarzę, chyba to była prelude gościa ze starego forum o nicku mariopol czy jakoś tak, ale mogę się mylić...

Autor:  Boczek [ 01 gru 2015, 11:56 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

Już przerejestrowany i z halogenami po reanimacji :D

Obrazek

Autor:  Boczek [ 02 gru 2015, 22:41 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

Wczoraj udało się zmienić Sonde i pozbyłem się błędu nr41 spalanie spadło praktycznie o połowę. Przy okazji okazało się że podpora półosi jest odkręcona bo ma oberwany gwint i nie ma jednej śruby. Przy wymianie rozrządu trzeba będzie naprawić gwint, akurat zostały mi sprężynki helicoil którymi naprawiałem oberwany gwint od śruby napinacza w crxie. Został mi jeszcze błąd nr6 mimo zmiany czujnika i odpowietrzenia układu wskazówka nadal jest na full. Udało się też umyć zwłoki pod maską (podziękowania dla Patryka)

Obrazek

Obrazek

Autor:  Szaman [ 02 gru 2015, 23:17 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

Gratulacje :)

Autor:  Domel [ 03 gru 2015, 16:24 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

Boczek napisał(a):
Został mi jeszcze błąd nr6 mimo zmiany czujnika i odpowietrzenia układu wskazówka nadal jest na full.


czy wskazówka jest cały czas na full po odpaleniu auta, czy dopiero wzrasta gdy auto się nagrzeje? jeśli długo stało problem może być z uszczelką pod głowicą...

Autor:  Boczek [ 03 gru 2015, 19:36 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

Odpalasz auto i po około 15-20 sekundach wskazówka idzie na full poza skale. Jak będe miał chwilke to nagram filmik i wrzuce na YT. Z tego co wiem to ona miała tak już od dawna ale tyle mi wiadomo...

Autor:  plewis [ 03 gru 2015, 19:41 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

prawdopodobnie ktoś majstrował w liczniku i za mocno przykręcił wskaźnik...

Autor:  Boczek [ 03 gru 2015, 20:15 ]
Tytuł:  Re: Kermit BA4 by Boczek

Podmieniałem zegary i efekt jest dokładnie taki sam :/

Tak to wygląda po postoju auta ok 3h


https://www.youtube.com/watch?v=Wh3IsOW ... e=youtu.be

Strona 1 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/