PRELUDE3 http://prelude3web.com.pl/forum/ |
|
Kermit BA4 by Boczek http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=3311 |
Strona 2 z 6 |
Autor: | Domel [ 03 gru 2015, 21:15 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek | |||||||||
czyli to nie jest problem z uszczelką... |
Autor: | Harry [ 04 gru 2015, 0:26 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
po odłączeniu kostki od czujnika temperatury co się dzieje?? może jakiś kabel ma zwarcie? |
Autor: | maly2001 [ 04 gru 2015, 4:11 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
Tak jak Harry pisze, odłacz kabelek od czujnika (1pin koło termostatu) . Albo kabelek ma zwarcie albo czunik padł.... |
Autor: | Boczek [ 04 gru 2015, 7:43 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
Czujnik jest nowy teraz złożony. Po odpieciu kabla wskazówka opada w dół do zera. Mam tylko nadzieje że to nie coś z instalacją... |
Autor: | Szaman [ 04 gru 2015, 9:39 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
Posprawdzaj wszystkie masy |
Autor: | Boczek [ 04 gru 2015, 11:45 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
Doszła kolejna sprawa wymyłem silnik żeby odnaleźć wyciek oleju. Miałem nadzieje że z pod pokrywy, faktycznie zaczyna się delikatnie pocić. Po godzienie postoju okazało się że jest plama jak nie wiem świeżego oleju centralnie na łączeniu silnika i skrzyni. Pytałem o uszczelniacz do tego silnika ale w każdym sklepie mówią że nie ma. Prosiłbym jak ktoś wie o namiar na taki uszczelniacz jakiś numer katalogowy lub wmiary od strony skrzyni i rozrządu od razu bo musze mieć auto zrobione na pierwszy strzał (nie ma czym do roboty pojechać ) |
Autor: | pawelszczecin [ 04 gru 2015, 12:12 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
uszczelniacz OEM NOK 50zł Jesli jesteś chętny zapraszam pw. |
Autor: | drajwer [ 04 gru 2015, 15:16 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
Chyba, że poprosisz o uszczelniacz do poloneza to zapłacisz 20 |
Autor: | Domel [ 06 gru 2015, 12:23 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek | |||||||||
czy chodzi o uszczelniacz obrotowy? nie wiem jak jest w polonezie, ale zapewne wał może się kręcić w obie strony więc należałoby dobrać odpowiedni - prawo lub lewo obrotowy |
Autor: | Harry [ 06 gru 2015, 15:17 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
fakt, w Hondach kręci się wał w drugą stronę ale ja kupowałem od poloneza uszczelniacz bez kierunku |
Autor: | Boczek [ 08 gru 2015, 12:23 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
Doszły części do silnika i jutro wolne pasuje coś porobić... -Pasek rozrządu Mitsuboshi -Pompa wody GMB -rolka napinacza Koyo -uszczelka pokrywy zaworów kpl Reinz -uszczelniacze wału 2szt Corteco ale po wyciągnięciu z opakowania okazało się że mają wtłoczone NOK Mam zamiar wydrzeć motór ze skrzynią więc wypiaskuje sobie wszystko co mam pordzewiałe i podmaluje. Pokrywe zaworów też pewnie od razu dam do malowania proszkowego i czeka mnie regulacja zaworów. PROSIŁBYM O JAKIEŚ DANE ILE USTAWIĆ LUZ ZAWOROWY żeby było dobrze? |
Autor: | kdwapl [ 08 gru 2015, 12:44 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
Intake: 0.08- 0.12 mm Exhaust: 0.16- 0.20 mm W manualu masz wszystko ładnie opisane, jak ustawić zawory i tam są dane |
Autor: | Harry [ 08 gru 2015, 16:22 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
zakładam, że pod maską też masz naklejkę na ile ustawić zawory |
Autor: | Boczek [ 08 gru 2015, 18:44 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
Naklejek zostało po myciu nie wiele i większość już nie czytelna. Dzieki wielkie za info mam nadzieje że klawiatura ucichnie bo klepie jak diesel. Najbardziej sie boje że mogą być wałki wytarte bo poprzedni właściciel mówił że zawory ustawiał kilka razy przy czym ostatni raz w ASO i dalej klepie... |
Autor: | preludolec [ 08 gru 2015, 21:01 ] |
Tytuł: | Re: Kermit BA4 by Boczek |
Wytarte wałki w B20 nie powodują, że nie da się ustawić odpowiednich luzów, bardziej bym stawiał na nieumiejętną regulację w ASO, toż to najczęściej gamonie są. |
Strona 2 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |