Autor |
Wiadomość |
Pendunate
Dołączył(a): 09 sie 2016, 18:02 Posty: 90 Lokalizacja: Mosina
Auto:: Prelude 3 2.0EX 1991 BA4
silnik: B20A3 109KM
|
No arcydzieło to nie jest, ale zdecydowanie lepiej wygląda w rzeczywistości, niż na filmiku. Każdemu, kto widział efekt się podobał, jesteś pierwszą osobą, która mi to przyrównała do wieś tuningu. Dzięki za opinię, na przyszły sezon może coś pomyślę
|
24 paź 2016, 16:38 |
|
|
maly2001
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55 Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
|
Bez urazy kolego, ale jak ktoś glebe uważa za wieśtuning a diodki, podswietlane progi i wysuwane ekrany nie to coś tu jest nie tak... Prelke masz zrobioną lux, juz nawet tych dziennych się nie czepiam bo jakoś to wrosło i się zakorzeniło w Polsce ze wzgledu na pobór prądu itd... Ale taśma led zawsze bedzie mi się kojarzyła z łazienką którą mam podswietloną takim własnie sprzętem albo KIT-em z Knight Rider albo szybkimi i wieśszybkimi ... Nie jestem fanem przesadnego obniżania ale delikatne 30 czy 40mm to nie jest zadne kaleczenie czy wieś tuning auta... prawie w kazdym aucie miałem te -40mm i powiem Ci ze prowadzenie jest znacznie lepsze.. Prela jest o tyle specyficzna ze ma długie zwisy i jak nie dobierzesz dobrze zawiasu do obnizenia to walisz michą gdzie popadnie albo skaczesz jak pingpong na kazdej nierówności...ale w żadnym wypadku te minus 40 nie jest wiochą stylistyczną czy w Preli, czy w golfie czy Accordzie....
|
24 paź 2016, 17:40 |
|
|
mooha
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58 Posty: 357 Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
|
o król dzięki Mały za naprowadzenie mnie na filmy bo w sumie wcześniej ich nie kliknąłem Nie no to rzuca nowe światło na wypowiedź dotyczącą gleby jako wieśtuningu no ale co kto lubi, każdy ma własne poglądy co do świateł dziennych to się z Tobą Mały nie zgodzę. Ledy są dobre do lanosa, prelude jest na tyle fajnym samochodem że robienie z niej choinki moim zdaniem nie przystoi. A ile się zaoszczędzi prądu przez ledy? Żarówki kosztują 20-40zł i wymienia się je (oby!) raz na rok. Akumulator i tak trzeba co jakiś czas wymienić. A jak kogoś nie stać na 50zł rocznie na światełka do auta to powinien jeździć na rowerze z dynamem flaszka łiski więcej kosztuje a pije się ją dużo częściej niż wymienia żarówki. buahahahah co robisz ? ej -30 to nawet nie jest początek gleby prelude powinna być wypuszczana z salonu -40 względem serii , wtedy to jakośwygląda a nie jak tarpan z prześwitem większym niż w niektórych jeepach pchasz się do gipsu
|
24 paź 2016, 18:52 |
|
|
Pendunate
Dołączył(a): 09 sie 2016, 18:02 Posty: 90 Lokalizacja: Mosina
Auto:: Prelude 3 2.0EX 1991 BA4
silnik: B20A3 109KM
|
Dobra teraz sprostuję swoją wypowiedź. Zacznę od gleby. Jaki sens ma robienie gleby w preludzie, jeżeli siedzi się w niej wystarczająco nisko, żeby dostawać od każdej osobówki światłem po twarzy? O busach nie wspomnę. Jeżeli auto ma stać w garażu to proszę bardzo. Kolejna sprawa to auto prowadzi się świetnie. Gdzieś czytałem, że preluda była strasznie podsterowna przez ciężki przód, lekki tył, dlatego wprowadzono system 4WS. Nie mówię, że z tym stwierdzeniem faktycznie tak jest, ale na razie nie odczułem problemów z wchodzeniem w zakręty, czy podsterownością. Może gdybym się udał na tor to bym się faktycznie o czymś takim przekonał. Oprócz tego obniżenie, nie ważne o ile to zwiększony procent zahaczenia o coś, po co mam się dodatkowo martwić? Wybacz, ale jeżeli chodzi o codziennie użytkowanie preludy to nie mam powodów do narzekań, a po co mam zmieniać coś co jest oryginalne i świetnie się spisuje? Wysuwane radio to wiocha, niczym z Szybkich i Wściekłych... Odnośnie Fast&Furious to trafione stwierdzenie, bo gdy pierwszy raz zobaczyłem ten film od razu sobie taki odtwarzacz wymarzyłem, ale nie widzę w tym niczego upokarzającego, bo wystarczy, że kliknę przycisk... i panel schowany, radio, jak radio, wygląda normalnie. Tak samo kwestia ledów w środku. Gdy są wyłączone, to ich wgl nie widać, jedna taśma ukryta między pedałami, a kierownicą, druga natomiast pod schowkiem ze strony pasażera. Trzecie światło stop też wiocha? Wykonanie owszem mogło być lepsze, ale efekt jest dla mnie zadowalający, a nie mam też zamiaru ryzykować jazdy bez tego trzeciego światła, jeszcze jakiś kretyn, by nie zczaił, że hamuję i by mi mógł w dupsko wjechać... Ze świecącą blendą zdecydowanie lepiej.
|
24 paź 2016, 19:28 |
|
|
maly2001
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55 Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
|
Nie wiem dlaczego ktos miałby Ci w dupe wjechac gdy nie masz 3 swiatła stopu ??? Prelude ma dwa światła stopu i to jeszcze kazde ma 2 zarówki.... jak można by nie zauważyc tak wielkich swiateł ? A z tym stopem to może poskutkować zabraniem dowodu przez upierdliwego miśka za niehomologowane oswietlenie zewnetrzne
|
25 paź 2016, 2:08 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Się czepiacie chłopaka. Ja do gleby mam podobne podejście. Może i prela wygląda lepiej jak jest - 4 cm w stosunku do serii. Może i lepie się prowadzi na równym asfalcie (a ładnych dróg jest w Polsce coraz więcej). Ale na Boga - czy bez gleby prela wygląda źle? Czy bez gleby się źle prowadzi? Doskonale wiemy, że nie. A przynajmniej autem można jeździć nie tylko po fantastycznych autostradach. Czasem można podjechać pod krawężnik albo wziąć okrakiem niewielką studzienkę. Kolega korzysta z auta na co dzień więc po co ma się stresować, że zaraz w coś zaryje. No i sam komfort jest bez porównania lepszy przy seryjnym zawiasie niż przy glebie. Chyba, że ktoś lubi jak mu podczas jazdy plomby z zębów wylatują. A szpan glebą? Jego znajomi i tak pewnie jeżdżą zupełnie innymi i wyższymi autami. No chyba, że ktoś ma porsche 911 albo Forda GT40, w co wątpię. LEDy sobie pewnie zdemontuje jak wstawi halogeny z 16v a dodatkowe podświetlenia nie psują chyba tak mocno auta. Jak mu się znudzi dodatkowy stop to sobie zamontuje drugą seryjną blendę, którą można wyrwać nawet za flaszkę.
_________________ Części do prelude III gen
|
25 paź 2016, 11:15 |
|
|
mooha
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58 Posty: 357 Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
|
tak, wygląda makabrycznie, jak żyrafa na serengeti !!! na szybko więc nie jest pięknie. Na górze seria , na dole -60 no nie mów mi że na górze auto wygląda ładniej bo zwariuje
|
25 paź 2016, 12:07 |
|
|
andrew358
Dołączył(a): 12 sie 2013, 17:47 Posty: 109 Lokalizacja: wwa
Auto:: 'lude
silnik: h22
|
Drajwerowi chodzi o praktycznosc, ktora rozumiem, a uzytkownik Pendunate jeszcze duzo sie nauczy i troche stonuje swoje wypowiedzi, a moze tez troche zmieni swoje zdanie z czasem (to normalne). Ja natomiast, jestem zwolennikiem tego co mooha chcesz przekazac, bo mimo, ze mam h22, gdzie dolem silnik bardziej wystaje niz w b20 i te -60 to daje rade i nie widze w tym problemu. Kwestia dobrego zawieszenia i tego czego oczekujesz od auta. Bo faktycznie seryjna pralka wyglada jak zyrafa i z tym sie tez zgodze.
|
25 paź 2016, 12:14 |
|
|
Pendunate
Dołączył(a): 09 sie 2016, 18:02 Posty: 90 Lokalizacja: Mosina
Auto:: Prelude 3 2.0EX 1991 BA4
silnik: B20A3 109KM
|
Po zobaczeniu tego zdjęcia w serii przyznaję po części rację, bo samochód na -60 wygląda o wiele lepiej. Czy rozmiar kół na tym zdjęciu też jest seryjny? Wydają się mega malutkie. Czy zainwestowanie w większe felgi nie byłoby lepszym rozwiązaniem, przy zachowaniu pewności, że nie zahaczy się o cokolwiek?
|
25 paź 2016, 14:57 |
|
|
mooha
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58 Posty: 357 Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
|
seryjne stalówki na obu fotkach. Ja nie mówie żeby od razu walić -60 i do tego jeszcze uciąć dwa zwoje (tak jak zrobiłem ) , ale taki eibach prokit -30 nie zabija amortyzatorów, nie powoduje że krawężniki nagle mają po 30 cm wysokości a jednak auto wygląda lepiej. felgi pokroju 17 cali + do tego obniżenie -30 lub -40 nie powodują zrobienia z auta kaleki. Wiadomo że raczej dba się minimalnie więcej o felge (chyba że się ma to wdoopie ) i jest mniej mięsa na oponie z racji mniejszego profilu. Ale żeby był dramat w komforcie podróżowania to niesądzę kwestia tego żeby licznik za bardzo nie przekłamywał, od tego są kalkulatory opon żeby to policzyć przed zakupami. Ale wrzucanie 17 cali na baloniastej oponie tez , moim zdaniem, mija się z celem. tu masz 17 cali , szerokie na 8 , et35 , opony 205/40/17 . no chyba patologii nie ma Ale co kto lubi, była tu osoba, już nie pamiętam kto, ale pytał sie o zestawy podwyższające samochód nie jego wina że nie ma drogi dojazdowej do domu bo jeszcze gmina nie zrobiła do końca czy jakoś tak to było, no ale bez jaj
|
25 paź 2016, 15:33 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Mooha, to ja mam chyba mocno wygniecione sprężyny bo moja tak wysoko nigdy nie stała. Ale wiesz co najbardziej raziło w Twojej preli? Nie brak gleby ale paskudne stalówki. To już kołpaki (najlepiej oryginalne) poprawiłyby znacząco wygląd tej preli. I wierz mi - bardziej by poprawiły niż gleba. Ale felga co najmniej 15 cali bo na tych 14 to ciut śmiesznawo wyglądała ta prela. I nie gadaj, że zakup alusek to jakiś wydatek. Ja od lutego nie mogę się pozbyć ładnych złotych szesnastek i jak się wk..wię to na złom polecą. A puszczę je z oponami zimowymi za 300zł jak ktoś podjedzie i je sobie weźmie. A wracając do głównego wątku - ja pamiętam prele Gywera, które na torze objeżdżały inne, czasem mocniejsze auta. Gywer nigdy nie miał gleby i miał zawsze koła większe niż seryjnie - co nie dość, że podnosiło auto w górę to dodatkowo osłabiało przyspieszenie. I jakoś mało kogo tak wyglądająca prela raziła. Za to tak skonfigurowane zawieszenie miało jeden zasadniczy plus - można było zapindalać nie tylko na autostradzie i na torze ale i po okolicznych wiochach bez obawy, że się rozpieprzy michę czy odgryzie sobie język na wybojach. Tak jak mówię - ja mam z przodu -4 cm + dystans gumowy 1 cm co daje -3cm w stosunku do serii. Na własnym podwórku rysuję biorąc okrakiem wkopane w trawnik płytki chodnikowe. Na szczęście mam wzmacniane portki.
_________________ Części do prelude III gen
|
25 paź 2016, 16:14 |
|
|
GreenShadow
Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57 Posty: 466 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
|
|
05 cze 2017, 20:23 |
|
|
Pendunate
Dołączył(a): 09 sie 2016, 18:02 Posty: 90 Lokalizacja: Mosina
Auto:: Prelude 3 2.0EX 1991 BA4
silnik: B20A3 109KM
|
Trochę czasu minęło, pierwsza zima z pralą za mną to i paroma zdjęciami się podzielę. Ogólnie problem z podwyższonym spalaniem został rozwiązany. Zamiast gum od gaźnika, zostały wykonane odpowiednie "zamienniki", tyle że z metalu. Całość została dobrze uszczelniona i jeżdżę już tak 4 miesiące. Działa, tylko pamiętam, że w zeszłym roku latem, spalanie było w granicach 9-10. Teraz 10,5-11,5, chociaż jest to raczej wynik mojej większej dynamiki, niż wcześniej. Honda spisuje się znakomicie, od sierpnia zrobiłem jakieś 6500km, jeżdżona głównie weekendami, a w tygodniu 5km do pracy w dwie strony. Cieszę się, że kupiłem taką nietuzinkową maszynę, a jeszcze bardziej cieszy fakt, że ludzie się faktycznie oglądają za tym autem Jedyne, co mnie martwi to, że jeżdżenie tym autkiem swoje kosztuje. Jestem w stanie to wybaczyć, bo Hania odwdzięcza się świetnym prowadzeniem, a fakt posiadania klapki zegara mam nadzieję, że pozytywnie wpłynie na wartość tego auta w przyszłości
|
23 cze 2017, 16:22 |
|
|
GreenShadow
Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57 Posty: 466 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
|
Wiadomo... jest zielona, więc musi robić robotę Wiem, wiem Fuego, niebieska....
|
23 cze 2017, 20:07 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 463 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Wpakuj Lepsze Pierdolnięcie Gazowe - wtedy jazda nie będzie Cię tak strasznie walić po kieszeni
|
23 cze 2017, 20:11 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|