Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Project Prelude Daniela 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 sie 2016, 18:02
Posty: 84
Lokalizacja: Mosina
Auto:: Prelude 3 2.0EX 1991 BA4
silnik: B20A3 109KM
No arcydzieło to nie jest, ale zdecydowanie lepiej wygląda w rzeczywistości, niż na filmiku. Każdemu, kto widział efekt się podobał, jesteś pierwszą osobą, która mi to przyrównała do wieś tuningu. Dzięki za opinię, na przyszły sezon może coś pomyślę :D


24 paź 2016, 16:38
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55
Posty: 604
Auto:: P3G+Civ4G
Pendunate napisał(a):
No arcydzieło to nie jest, ale zdecydowanie lepiej wygląda w rzeczywistości, niż na filmiku. Każdemu, kto widział efekt się podobał, jesteś pierwszą osobą, która mi to przyrównała do wieś tuningu. Dzięki za opinię, na przyszły sezon może coś pomyślę :D


Bez urazy kolego, ale jak ktoś glebe uważa za wieśtuning a diodki, podswietlane progi i wysuwane ekrany nie to coś tu jest nie tak... Prelke masz zrobioną lux, juz nawet tych dziennych się nie czepiam bo jakoś to wrosło i się zakorzeniło w Polsce ze wzgledu na pobór prądu itd... Ale taśma led zawsze bedzie mi się kojarzyła z łazienką którą mam podswietloną takim własnie sprzętem albo KIT-em z Knight Rider albo szybkimi i wieśszybkimi ... :) Nie jestem fanem przesadnego obniżania ale delikatne 30 czy 40mm to nie jest zadne kaleczenie czy wieś tuning auta... prawie w kazdym aucie miałem te -40mm i powiem Ci ze prowadzenie jest znacznie lepsze.. Prela jest o tyle specyficzna ze ma długie zwisy i jak nie dobierzesz dobrze zawiasu do obnizenia to walisz michą gdzie popadnie albo skaczesz jak pingpong na kazdej nierówności...ale w żadnym wypadku te minus 40 nie jest wiochą stylistyczną czy w Preli, czy w golfie czy Accordzie....


24 paź 2016, 17:40
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58
Posty: 357
Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
o król :D dzięki Mały za naprowadzenie mnie na filmy bo w sumie wcześniej ich nie kliknąłem :D
Nie no to rzuca nowe światło na wypowiedź dotyczącą gleby jako wieśtuningu :D no ale co kto lubi, każdy ma własne poglądy ;)

co do świateł dziennych to się z Tobą Mały nie zgodzę. Ledy są dobre do lanosa, prelude jest na tyle fajnym samochodem że robienie z niej choinki moim zdaniem nie przystoi. A ile się zaoszczędzi prądu przez ledy? Żarówki kosztują 20-40zł i wymienia się je (oby!) raz na rok. Akumulator i tak trzeba co jakiś czas wymienić. A jak kogoś nie stać na 50zł rocznie na światełka do auta to powinien jeździć na rowerze z dynamem :P flaszka łiski więcej kosztuje a pije się ją dużo częściej niż wymienia żarówki.

drajwer napisał(a):
Ja mam glebę -3 cm tylko z przodu ale lada dzień z niej zrezygnuję i wrzucam serię. Za bardzo rysuję michą.

buahahahah co robisz ? :D ej -30 to nawet nie jest początek gleby :D :D :D prelude powinna być wypuszczana z salonu -40 względem serii , wtedy to jakośwygląda a nie jak tarpan z prześwitem większym niż w niektórych jeepach :D

drajwer napisał(a):
Chyba jedynie do BMW gleba pasuje bo stare beekmi nadal kupują buraki. ;)

pchasz się do gipsu :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
http://www.wrapcollabo.com


24 paź 2016, 18:52
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 sie 2016, 18:02
Posty: 84
Lokalizacja: Mosina
Auto:: Prelude 3 2.0EX 1991 BA4
silnik: B20A3 109KM
maly2001 napisał(a):
prawie w kazdym aucie miałem te -40mm i powiem Ci ze prowadzenie jest znacznie lepsze..


Dobra teraz sprostuję swoją wypowiedź. Zacznę od gleby. Jaki sens ma robienie gleby w preludzie, jeżeli siedzi się w niej wystarczająco nisko, żeby dostawać od każdej osobówki światłem po twarzy? O busach nie wspomnę. Jeżeli auto ma stać w garażu to proszę bardzo. Kolejna sprawa to auto prowadzi się świetnie. Gdzieś czytałem, że preluda była strasznie podsterowna przez ciężki przód, lekki tył, dlatego wprowadzono system 4WS. Nie mówię, że z tym stwierdzeniem faktycznie tak jest, ale na razie nie odczułem problemów z wchodzeniem w zakręty, czy podsterownością. Może gdybym się udał na tor to bym się faktycznie o czymś takim przekonał. Oprócz tego obniżenie, nie ważne o ile to zwiększony procent zahaczenia o coś, po co mam się dodatkowo martwić? Wybacz, ale jeżeli chodzi o codziennie użytkowanie preludy to nie mam powodów do narzekań, a po co mam zmieniać coś co jest oryginalne i świetnie się spisuje?

Wysuwane radio to wiocha, niczym z Szybkich i Wściekłych... Odnośnie Fast&Furious to trafione stwierdzenie, bo gdy pierwszy raz zobaczyłem ten film od razu sobie taki odtwarzacz wymarzyłem, ale nie widzę w tym niczego upokarzającego, bo wystarczy, że kliknę przycisk... i panel schowany, radio, jak radio, wygląda normalnie. Tak samo kwestia ledów w środku. Gdy są wyłączone, to ich wgl nie widać, jedna taśma ukryta między pedałami, a kierownicą, druga natomiast pod schowkiem ze strony pasażera.

Trzecie światło stop też wiocha? Wykonanie owszem mogło być lepsze, ale efekt jest dla mnie zadowalający, a nie mam też zamiaru ryzykować jazdy bez tego trzeciego światła, jeszcze jakiś kretyn, by nie zczaił, że hamuję i by mi mógł w dupsko wjechać... Ze świecącą blendą zdecydowanie lepiej.


24 paź 2016, 19:28
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55
Posty: 604
Auto:: P3G+Civ4G
Nie wiem dlaczego ktos miałby Ci w dupe wjechac gdy nie masz 3 swiatła stopu ??? Prelude ma dwa światła stopu i to jeszcze kazde ma 2 zarówki.... jak można by nie zauważyc tak wielkich swiateł ? A z tym stopem to może poskutkować zabraniem dowodu przez upierdliwego miśka za niehomologowane oswietlenie zewnetrzne :)


25 paź 2016, 2:08
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 2820
Lokalizacja: Otwock, Warszawa
Auto:: prelude, accord, forester SJ XT
silnik: H22A, K20, 2.0 DIT
Się czepiacie chłopaka.
Ja do gleby mam podobne podejście. Może i prela wygląda lepiej jak jest - 4 cm w stosunku do serii. Może i lepie się prowadzi na równym asfalcie (a ładnych dróg jest w Polsce coraz więcej). Ale na Boga - czy bez gleby prela wygląda źle? Czy bez gleby się źle prowadzi? Doskonale wiemy, że nie. A przynajmniej autem można jeździć nie tylko po fantastycznych autostradach. Czasem można podjechać pod krawężnik albo wziąć okrakiem niewielką studzienkę. Kolega korzysta z auta na co dzień więc po co ma się stresować, że zaraz w coś zaryje. No i sam komfort jest bez porównania lepszy przy seryjnym zawiasie niż przy glebie. Chyba, że ktoś lubi jak mu podczas jazdy plomby z zębów wylatują.
A szpan glebą? Jego znajomi i tak pewnie jeżdżą zupełnie innymi i wyższymi autami. No chyba, że ktoś ma porsche 911 albo Forda GT40, w co wątpię.
LEDy sobie pewnie zdemontuje jak wstawi halogeny z 16v a dodatkowe podświetlenia nie psują chyba tak mocno auta. Jak mu się znudzi dodatkowy stop to sobie zamontuje drugą seryjną blendę, którą można wyrwać nawet za flaszkę.

_________________
Części do prelude III gen


25 paź 2016, 11:15
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58
Posty: 357
Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
tak, wygląda makabrycznie, jak żyrafa na serengeti !!!

na szybko więc nie jest pięknie. Na górze seria , na dole -60

Obrazek

no nie mów mi że na górze auto wygląda ładniej bo zwariuje :D

_________________
http://www.wrapcollabo.com


25 paź 2016, 12:07
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2013, 17:47
Posty: 109
Lokalizacja: wwa
Auto:: 'lude
silnik: h22
Drajwerowi chodzi o praktycznosc, ktora rozumiem, a uzytkownik Pendunate jeszcze duzo sie nauczy i troche stonuje swoje wypowiedzi, a moze tez troche zmieni swoje zdanie z czasem (to normalne). Ja natomiast, jestem zwolennikiem tego co mooha chcesz przekazac, bo mimo, ze mam h22, gdzie dolem silnik bardziej wystaje niz w b20 i te -60 to daje rade i nie widze w tym problemu. Kwestia dobrego zawieszenia i tego czego oczekujesz od auta. Bo faktycznie seryjna pralka wyglada jak zyrafa i z tym sie tez zgodze.


25 paź 2016, 12:14
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 sie 2016, 18:02
Posty: 84
Lokalizacja: Mosina
Auto:: Prelude 3 2.0EX 1991 BA4
silnik: B20A3 109KM
Po zobaczeniu tego zdjęcia w serii przyznaję po części rację, bo samochód na -60 wygląda o wiele lepiej. Czy rozmiar kół na tym zdjęciu też jest seryjny? Wydają się mega malutkie. Czy zainwestowanie w większe felgi nie byłoby lepszym rozwiązaniem, przy zachowaniu pewności, że nie zahaczy się o cokolwiek?


25 paź 2016, 14:57
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58
Posty: 357
Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
Pendunate napisał(a):
Po zobaczeniu tego zdjęcia w serii przyznaję po części rację, bo samochód na -60 wygląda o wiele lepiej. Czy rozmiar kół na tym zdjęciu też jest seryjny? Wydają się mega malutkie. Czy zainwestowanie w większe felgi nie byłoby lepszym rozwiązaniem, przy zachowaniu pewności, że nie zahaczy się o cokolwiek?

seryjne stalówki na obu fotkach. Ja nie mówie żeby od razu walić -60 i do tego jeszcze uciąć dwa zwoje (tak jak zrobiłem :D :D :D ) , ale taki eibach prokit -30 nie zabija amortyzatorów, nie powoduje że krawężniki nagle mają po 30 cm wysokości a jednak auto wygląda lepiej.
felgi pokroju 17 cali + do tego obniżenie -30 lub -40 nie powodują zrobienia z auta kaleki. Wiadomo że raczej dba się minimalnie więcej o felge (chyba że się ma to wdoopie :D ) i jest mniej mięsa na oponie z racji mniejszego profilu. Ale żeby był dramat w komforcie podróżowania to niesądzę ;) kwestia tego żeby licznik za bardzo nie przekłamywał, od tego są kalkulatory opon żeby to policzyć przed zakupami. Ale wrzucanie 17 cali na baloniastej oponie tez , moim zdaniem, mija się z celem.

tu masz 17 cali , szerokie na 8 , et35 , opony 205/40/17 . no chyba patologii nie ma :D

Obrazek


Ale co kto lubi, była tu osoba, już nie pamiętam kto, ale pytał sie o zestawy podwyższające samochód :D :D :D nie jego wina że nie ma drogi dojazdowej do domu bo jeszcze gmina nie zrobiła do końca czy jakoś tak to było, no ale bez jaj :D :D :D

_________________
http://www.wrapcollabo.com


25 paź 2016, 15:33
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 2820
Lokalizacja: Otwock, Warszawa
Auto:: prelude, accord, forester SJ XT
silnik: H22A, K20, 2.0 DIT
Mooha, to ja mam chyba mocno wygniecione sprężyny bo moja tak wysoko nigdy nie stała.
Ale wiesz co najbardziej raziło w Twojej preli? Nie brak gleby ale paskudne stalówki. To już kołpaki (najlepiej oryginalne) poprawiłyby znacząco wygląd tej preli. I wierz mi - bardziej by poprawiły niż gleba. Ale felga co najmniej 15 cali bo na tych 14 to ciut śmiesznawo wyglądała ta prela. I nie gadaj, że zakup alusek to jakiś wydatek. Ja od lutego nie mogę się pozbyć ładnych złotych szesnastek i jak się wk..wię to na złom polecą. A puszczę je z oponami zimowymi za 300zł jak ktoś podjedzie i je sobie weźmie.

A wracając do głównego wątku - ja pamiętam prele Gywera, które na torze objeżdżały inne, czasem mocniejsze auta. Gywer nigdy nie miał gleby i miał zawsze koła większe niż seryjnie - co nie dość, że podnosiło auto w górę to dodatkowo osłabiało przyspieszenie. I jakoś mało kogo tak wyglądająca prela raziła. Za to tak skonfigurowane zawieszenie miało jeden zasadniczy plus - można było zapindalać nie tylko na autostradzie i na torze ale i po okolicznych wiochach bez obawy, że się rozpieprzy michę czy odgryzie sobie język na wybojach.
Tak jak mówię - ja mam z przodu -4 cm + dystans gumowy 1 cm co daje -3cm w stosunku do serii. Na własnym podwórku rysuję biorąc okrakiem wkopane w trawnik płytki chodnikowe. :( Na szczęście mam wzmacniane portki. :)

_________________
Części do prelude III gen


25 paź 2016, 16:14
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57
Posty: 254
Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
mooha napisał(a):
była tu osoba, już nie pamiętam kto, ale pytał sie o zestawy podwyższające samochód :D :D :D nie jego wina że nie ma drogi dojazdowej do domu bo jeszcze gmina nie zrobiła do końca czy jakoś tak to było, no ale bez jaj :D :D :D


Ja wiem, czy bez jaj... proszę bardzo :P

https://www.spaccer.com/pl_PL/marki-i-m ... e-iii.html


05 cze 2017, 20:23
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 sie 2016, 18:02
Posty: 84
Lokalizacja: Mosina
Auto:: Prelude 3 2.0EX 1991 BA4
silnik: B20A3 109KM
Trochę czasu minęło, pierwsza zima z pralą za mną to i paroma zdjęciami się podzielę.

Ogólnie problem z podwyższonym spalaniem został rozwiązany. Zamiast gum od gaźnika, zostały wykonane odpowiednie "zamienniki", tyle że z metalu. Całość została dobrze uszczelniona i jeżdżę już tak 4 miesiące. Działa, tylko pamiętam, że w zeszłym roku latem, spalanie było w granicach 9-10. Teraz 10,5-11,5, chociaż jest to raczej wynik mojej większej dynamiki, niż wcześniej. Honda spisuje się znakomicie, od sierpnia zrobiłem jakieś 6500km, jeżdżona głównie weekendami, a w tygodniu 5km do pracy w dwie strony. Cieszę się, że kupiłem taką nietuzinkową maszynę, a jeszcze bardziej cieszy fakt, że ludzie się faktycznie oglądają za tym autem ;) Jedyne, co mnie martwi to, że jeżdżenie tym autkiem swoje kosztuje. Jestem w stanie to wybaczyć, bo Hania odwdzięcza się świetnym prowadzeniem, a fakt posiadania klapki zegara mam nadzieję, że pozytywnie wpłynie na wartość tego auta w przyszłości :D
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


23 cze 2017, 16:22
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57
Posty: 254
Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
Wiadomo... jest zielona, więc musi robić robotę :) Wiem, wiem Fuego, niebieska....


23 cze 2017, 20:07
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28
Posty: 433
Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
Wpakuj Lepsze Pierdolnięcie Gazowe - wtedy jazda nie będzie Cię tak strasznie walić po kieszeni :)


23 cze 2017, 20:11
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL