Autor |
Wiadomość |
Adm
Dołączył(a): 18 lis 2012, 21:43 Posty: 34 Lokalizacja: WWL
Auto:: p3g
silnik: B20A9
|
To są dopiero MODY. Szacunek.
|
21 lis 2012, 3:01 |
|
|
waw
Dołączył(a): 19 lis 2012, 19:04 Posty: 38
Auto:: prelude
|
Gruba zabawa... Kompresor będzie siedział nad kol wydechowym? W tej budzie nie ma wiele miejsca niestety. Wał puścisz wnęką na wydech? Pomieści się to to? Co z wydechem? Może krótko i bokiem? To byłby ryk przy 7krpm. Szkoda, że nie ma fotek spodu, choć chyba komunikacja między napędami nie skończona jeszcze? Prela 4wd, to już coś. Nie tam taki se turystyk Choć bi-vtec też by był dobrą konkurencją. Jakaś szpera na RWD? czy w CRV nie było takiej opcji? Trzymam kciuki, bo mocno modzona prela. Chyba najmocniej i najwszechstronniej. POWODZENIA PTQ pomaga?
|
21 lis 2012, 12:39 |
|
|
Mathoffman
Dołączył(a): 14 lis 2012, 2:02 Posty: 49 Lokalizacja: Szczecin
Auto:: P3g
|
Mialem juz zamontowany jrsc na eatonie m60 jednak troche za malo by wyszlo z moca, dlatego siegnelem po cos wiekszego, tak kompressor bedzie z przodu i wszystko sie miesci:)Wal idzie w tunelu i troszke miejsca zostalo na wydech jednak zaden srodkowy tlumik juz sie raczej nie zmiesci.Wal jest juz dapasowany dlugoscia musi tylko jeszcze poleciec do wywazenia i temat napedow zakonczony poza przednimi polosiami.Fotek spodu nie ma bo auto stoi na klockach drewnianych bo nie mam kanalu ani podnosnika:)Crv nie ma zadnej szpery ale Ebay zaprasza:)
Co to PTQ??:D
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, Zakrety są dla szybkich kierowców.
|
21 lis 2012, 21:49 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
PTQ to zapewne Pentaq z PTP który bardziej ogarnia prele niż serwis
|
22 lis 2012, 20:32 |
|
|
Mathoffman
Dołączył(a): 14 lis 2012, 2:02 Posty: 49 Lokalizacja: Szczecin
Auto:: P3g
|
PTQ to moj dobry kumpel, wszystko robie sam czasem z drobnymi zapytaniami wale do niego.Raz on mi raz ja jemu pomagam:)
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, Zakrety są dla szybkich kierowców.
|
22 lis 2012, 20:51 |
|
|
KRYSTIAN
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 21 lis 2012, 21:55 Posty: 102
Auto:: Prelude-H22
|
zajebista Padaczka ex najbardziej mnie intryguje 4wd 4ws piękna sprawa gratulacje za odwagę i pomysłowość
|
23 lis 2012, 10:36 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 462 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Oczywiście gratki za mase pracy Lambo doors wyleciały... a ja bym chyba zostawił Wiem, wiem, zalatuje lekką wioską ale do Preli w miare to pasuje. Jak nie masz podnośnika ani kanału na warsztacie to jak zabezpieczasz spód barankiem? Polecam zainwestować w "minilift". Do lakiernictwa super sprawa. Pozdrawiam!
|
25 lis 2012, 19:58 |
|
|
mooha
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58 Posty: 357 Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
|
Mat pisał że w deszcz nie jeździ, to raz a dwa w tym aucie prędzej bym wychromował cały spód niż go barankiem pokrył
|
25 lis 2012, 20:09 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Auta nie rdzewieją od deszczu tylko od soli i brudu, który przechowuje wilgoć. Poza tym po co podnosić całe auto żeby je zabezpieczać? I tak metoda pędzlowa jest najskuteczniejsza. Jeśli udało się zamontować dyfer to tym bardzie uda się wejść z pędzlem.
_________________ Części do prelude III gen
|
25 lis 2012, 21:05 |
|
|
Mugen
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38 Posty: 595 Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
|
Bez przesady... Metoda 'pędzlowa" przydaje się tam gdzie nie dojdziemy pistoletem ale zajmuje dużo więcej czasu... Do tego kompresorem możemy nakładać dużo grubsza warstwę nie rozmazując poprzedniej.
_________________czujesz motyw?słońce, plaża, morzenagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)Coco Jambo i do przodu...
|
25 lis 2012, 21:31 |
|
|
mooha
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58 Posty: 357 Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
|
jesli nie jeździ w deszczu to pewnie też nie po nim , o zimie nie wspominając
|
25 lis 2012, 21:42 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Trochę spam robimy ale wiem co piszę. Preparaty antykorozyjne są gęste i żeby nakładać je pistoletem trzeba je wymieszać ze spora ilością rozpuszczalnika. Pędzlem jesteśmy w stanie "wcisnąć" dokładnie preparat i to tam gdzie chcemy i w ilości w jakiej chcemy. Pistolet rozpryskuje poza miejsca, które chcemy zabezpieczać a to jest duży minus. Oczywiście 99% używanych aut zabezpiecza się w ten sposób ale tylko ze względu na czas. Ja się z EXem pierdzielę już czwarty tydzień ale chcę mieć zrobione dobrze. Pół auta wybebeszyłem, nałożyłem ok 4 kg BITEXu i mam grubą warstwę niecieknącego zabezpieczenia. Nic nie poszło na lakier, przewody, zawieszenie, wydech. I to mnie najbardziej cieszy. Mateusz, sory za spam.
_________________ Części do prelude III gen
|
25 lis 2012, 21:55 |
|
|
Mugen
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38 Posty: 595 Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
|
Drajwer ja nie rozcieńczam nigdy. Ale Bitexu nie używam więc może z nim tak jest. Jak masz prosta podłogę to ja nie widzę różnicy pędzel czy pistolet a jest szybciej. Wszystko się zmienia jak są zakamarki czy inne niespodzianki. Wtedy pędzelek owszem wygrywa Ale z tym też można sobie poradzić stosując rurki i wężyki. Co do obsmarowywania innych elementów to ja zawsze oklejam wszystko przed operacją. Ale już ok dość Spamu
_________________czujesz motyw?słońce, plaża, morzenagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)Coco Jambo i do przodu...
|
25 lis 2012, 22:03 |
|
|
Mathoffman
Dołączył(a): 14 lis 2012, 2:02 Posty: 49 Lokalizacja: Szczecin
Auto:: P3g
|
Tak wlasnie myslalem jak auto deszczu nie widzialo to teraz z 4wd tylko w deszcze bede latal:d Co do zabezpieczenia spodu auta, to da rade zrobic to bez podnosnika cale miejsce pod bakiem paliwa juz zabezpieczylem, jednak moja metoda wygladala troche inaczej niz wasze.Szczotka stalowa na flexa i zdzieramy cala stara konserwacje miejsca w ktorych byl juz nalot rdzy pomalowane dinitrolem i zostawiamy na pare dni aby dobrze odparowala z niego woda(jezeli na teoretycznie wyschniety dinitrol polozymy barana to rdza wyjdzie jeszcze szybciej!!!) cale oczyszczone miejsce z starej konserwacji malujemy podkladem 2 skladnikowym epoxydowym i na sam koniec dopiero baran z pistoletu, mam nadzieje ze taka operacja wystarczy na kolejne 22 lata zycia pralki.Reszte podwozia zrobie tak samo po skonczeniu projektu pojade do kumpla na podnosnik i nie bede sie juz bawil w lezenie na betonie w dziwnych pozycjach:)
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, Zakrety są dla szybkich kierowców.
|
25 lis 2012, 23:21 |
|
|
Mathoffman
Dołączył(a): 14 lis 2012, 2:02 Posty: 49 Lokalizacja: Szczecin
Auto:: P3g
|
[ Dodano: 2012-11-24, 01:13 ]
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, Zakrety są dla szybkich kierowców.
|
25 lis 2012, 23:43 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|