PRELUDE3
http://prelude3web.com.pl/forum/

Czerwona B20A3
http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=4243
Strona 4 z 5

Autor:  adam.richter [ 11 sie 2020, 23:14 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

drajwer napisał(a):
adam.richter napisał(a):
Dodatkowo wpadło oklejenie całego tunelu środkowego (przy drążku zmiany biegów, wokół radia i nawiewy).


Genialnie to wygląda! Czym robiłeś? Trochę mnie już drażni zmatowiałe wnętrze i mam u siebie zamiar wyflokować deskę i właśnie odświeżyć plastiki.



Okleina czarne szczotkowane aluminium firmy 3m i klejone na gorąco. Za materiał plus robocizna 200zł za wszystko 3elementy

Autor:  adam.richter [ 11 sie 2020, 23:19 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

Domel napisał(a):
Zeszlifowanie purchli z zewnątrz nic Ci nie da, one wychodzą od środka, czyli od drugiej strony blachy niestety


Lakiernik polecany i znany w okolicy z tego że się zna i robi porządnie... trafiłem z polecenia i tak też mówiłem przy oględzinach od kogo jestem. Jeżeli uznał że tak styknie to muszę wierzyć, nie znam się na tym więc nie mam jak zweryfikować. Podobno z blachą jest wszystko ok, blacharz dobrze zrobił swoją robotę a purchle wynikają z oszczędności na samym lakierowaniu. Jak będzie to się okaże pewnie za jakiś czas. Auto jest używane więc się z tym liczę, jakby stało w garażu i było wożone lawetą na zloty to pewnie by nie było problemów.

Autor:  Preludovelove [ 12 sie 2020, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

A to nie jest tak, że jak zeszlifujesz purchle i wyczyścisz ognisko rdzy i widzisz że dookoła jest już zdrowa blacha, zabezpieczysz i polakierujesz to będzie ok ?

Autor:  drajwer [ 12 sie 2020, 22:05 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

Preludovelove napisał(a):
A to nie jest tak, że jak zeszlifujesz purchle i wyczyścisz ognisko rdzy i widzisz że dookoła jest już zdrowa blacha, zabezpieczysz i polakierujesz to będzie ok ?

Ja się nie znam ale wydaje mi się, że jeśli zrobi się to z obydwu stron blachy to nie trzeba ciąć i spawać a wystarczy zeszlifować. Jak purchel jest mały to ognisko rdzy też. Zeszlifowanie do gołego i zabezpieczenie powinno załatwić sprawę. Chyba. ;)

Autor:  Acura [ 13 sie 2020, 7:22 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

Rdza jest jak rak! Wyciąć wszystko do gołej blachy... inaczej się nie da. Miejsce naprawiane i tak wróci z tematem za kilka lat (nawet jak będzie dobrze zrobione) miejsce spawu to przegrzanie blachy i temat wróci..... Im więcej dobrej chemii i wosku tym dłużej będzie ,,żyć".

Autor:  Domel [ 13 sie 2020, 9:50 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

Miałem na myśli to, że jeżeli po zeszlifowaniu korozji pozostał wżer to jest duże prawdopodobieństwo, że może on pochodzić od wewnętrznej strony blachy tym bardziej, że korozja ze zdjęć pochodzi z typowych miejsc gdzie zaczyna korodować Prelude czyli progi i nadkola

Autor:  Armagedon [ 18 sie 2020, 8:01 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

Domel napisał(a):
Miałem na myśli to, że jeżeli po zeszlifowaniu korozji pozostał wżer to jest duże prawdopodobieństwo, że może on pochodzić od wewnętrznej strony blachy tym bardziej, że korozja ze zdjęć pochodzi z typowych miejsc gdzie zaczyna korodować Prelude czyli progi i nadkola


Dokładnie tak Domel. Rdza w prelude zaczyna się praktycznie ZAWSZE od wewnętrznej strony i czyszczenie blachy po zewnątrz daje krótki efekt.

Autor:  adam.richter [ 19 sie 2020, 18:16 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

zobaczymy, bądźmy jednak dobrej nadziei i przynajmniej na te 5 lat będzie spokój :). To że będzie coś do robienia to ja wiem, zdaję sobie z tego sprawę - auto jest użytkowane codziennie i póki co stoi teraz pod chmurką (wcześniej stało w garażu a i tak purchle wyszły).

Autor:  Preludovelove [ 21 sie 2020, 15:32 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

drajwer napisał(a):
Preludovelove napisał(a):
A to nie jest tak, że jak zeszlifujesz purchle i wyczyścisz ognisko rdzy i widzisz że dookoła jest już zdrowa blacha, zabezpieczysz i polakierujesz to będzie ok ?

Ja się nie znam ale wydaje mi się, że jeśli zrobi się to z obydwu stron blachy to nie trzeba ciąć i spawać a wystarczy zeszlifować. Jak purchel jest mały to ognisko rdzy też. Zeszlifowanie do gołego i zabezpieczenie powinno załatwić sprawę. Chyba. ;)



No właśnie też mam taką na to wizję, ale pytam, bo ciekawa jestem zdania innych.

Autor:  Preludovelove [ 21 sie 2020, 15:34 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

Domel napisał(a):
Miałem na myśli to, że jeżeli po zeszlifowaniu korozji pozostał wżer to jest duże prawdopodobieństwo, że może on pochodzić od wewnętrznej strony blachy tym bardziej, że korozja ze zdjęć pochodzi z typowych miejsc gdzie zaczyna korodować Prelude czyli progi i nadkola


Rozumiem

Autor:  adam.richter [ 06 lis 2020, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

Dodatkowo doczekały się także renowacji wszystkie listwy w samochodzie - największą robotę widać na bocznych listwach drzwi, z czasem zrobiły się takie nierówności (kratery) - a teraz całkowicie gładka fajna powierzchnia.

Autor:  adam.richter [ 06 lis 2020, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

Obrazek

Autor:  adam.richter [ 06 lis 2020, 11:59 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

Obrazek

Autor:  adam.richter [ 06 lis 2020, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

I kilka fotek z samego malowania budy.

Przygotowanie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  adam.richter [ 06 lis 2020, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Czerwona B20A3

I z samego malowania:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/