A wiec za namowa kolegów z forum krótki opis i kilka zdjec:)
BLOK:
- H22A7 na grubym wale (główne podpory 55mm)
- panewki główne OEM (były jak nowe i w samym środku tolerancji)
- nowe panewki korbowodowe ACL
- nowe szpilki podpór wału ARP
- nowe kute korbowody EAGLE
- nowe kute tłoki Arias 9.2:1 87,5mm (spasowane przez Krasnobrodzka Racing na 0.08mm)
- nowe tuleje Darton MID (Krasnobrodzka Racing)
- nowa OE pompa oleju
- zainstalowany nowy Kaizenspeed balancer eliminator
- wszystkie uszczelki nowe OE
- termostat OE nowy
- pompa wody OE nowa
- nowe szpilki głowicy ARP
GŁOWICA:
- OE H22A7 (z wałkami)
- nowa uszczelka VTEC
Inne komponenty głowicy:
- nowe sprężynki Crower/Eibach
- nowe talerzyki Crower----> zmiana na Skunk2
- regulowane kółka AEM
- listwa paliwowa STR
- wtryskiwacze RC 550cc wysokoomowe
- nowy catch can z nierdzewki z adapterem na zawór PCV i filtrem AOMA w kolorze niebieskim
- nowa uszczelka głowicy OE
- uszczelka termoizolacyjna kolektora ssącego
- nowy aparat zaplonowy OE
- kable do swiec silikonowe MAGNECOR kv85
- odma nierdzewka z pioziomem
Kompressor: Eaton M112
Wydech: 2,75"+ kolektor custom
Elektronika:P06, procedura,shift light
Układ napędowy: 4ws + 4wd (crv)
Zawieszenie: Tein superflex + edfc
Układ hamulcowy:Wilwood 310 mm 4 tłoczki stalowy oplot, tył narazie seria
Felgi: ACT 3 czesci kute 16/8" , RH ZW1 9 i 10" 17"
Audio: woofer Vibe, przod dark helix, radio piooner 2 din
Dużo by pisać jeszcze myślę,że kilka zdjęć załatwi sprawę:)