Autor |
Wiadomość |
Vivax
Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53 Posty: 139 Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
|
Auto dopiero co przygarnięte : ) 1990r, z wyposażenia ekstra chyba tylko szyberdach, honda raczej zapuszczona, prosi się o trochę uwagi oraz opróżniania portfela. Silnik na gaźnikach, do tego LPG Kupiona od kobiety : o Plany? Najpierw technicznie doprowadzić do stanu pełnej używalności, potem do zrobienia będzie blacha, jeśli finanse pozwolą chciałbym pomalować cały samochód, ostatecznie doprowadzić powiedzmy, że w okolice oryginału.
Ostatnio edytowano 08 lut 2013, 22:21 przez Vivax, łącznie edytowano 1 raz
|
08 lut 2013, 21:31 |
|
|
AnnS
Administrator
Dołączył(a): 03 lis 2012, 10:54 Posty: 123 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: ACC
silnik: F18A3
|
Szyberdach to chyba standard w P3, przynajmniej nie widziałam nigdy bez Dbaj o nią i dopieść trochę, bo rzeczywiście wymaga uwagi, ale mam nadzieję, że wreszcie trafiła w dobre ręce.
|
08 lut 2013, 21:58 |
|
|
Mugen
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38 Posty: 595 Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
|
Powodzenia w modach
_________________czujesz motyw?słońce, plaża, morzenagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)Coco Jambo i do przodu...
|
08 lut 2013, 22:04 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Oeezzuuu co za Tarpan Nie jestem propagatorem nadmiernej gleby, ale trochę pochlastać sprężyny by można I powodzenia
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
08 lut 2013, 22:14 |
|
|
Vivax
Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53 Posty: 139 Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
|
Jakieś audio i ładna felga, więcej nie planuje dodawać od siebie : ) niżej nie będzie bo nie dojadę do domu xD chyba że po przeprowadzce bliżej asfaltowych podłoży
|
08 lut 2013, 22:20 |
|
|
Prince-Matt
Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50 Posty: 303 Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
|
Graty zakupu , nie wygląda wcale tak zle jak to w opisie opisales Ale troche ten kolor dziwny, czy nie? Był taki? Chyba ze to ten normalny czerwony z P3G a ja nie widze z powodu walniętej karty w kompie Powodzenia przy planach i modach
_________________ Soichiro Honda: "If a Honda does not race there is no Honda." Ayrton Senna: "You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."
|
08 lut 2013, 23:42 |
|
|
nikolai66
Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00 Posty: 506 Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
|
Kolor to r51 ? Wygląda na fotkach jak cegła z 2g
_________________ I n s t o c k W e t r u s t.
|
09 lut 2013, 0:49 |
|
|
szwagier
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2013
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:55 Posty: 417 Lokalizacja: Peachland, BC, Canada
Auto:: '90 Prelude SR, '89 Prelude Si 4WS
silnik: B21A1, B20A5
|
A idź Ty! W tuningu nie ma kompromisów Albo wymieniać sprężyny i utwardzić amory, albo zostawić serię... obcinanie zwojów w preli - chociaż chyba nie tylko w preli - skutkuje ping-pongiem
_________________ Trust me, I'm an engineer!
|
09 lut 2013, 1:03 |
|
|
wasil90
Dołączył(a): 12 lis 2012, 14:37 Posty: 143 Lokalizacja: Legnica
Auto:: H O N D A
silnik: B20A5
|
Ee, nie wygląda wcale źle chociaż nie wiem co pod spodem siedzi. Ale widać, że nadkola już się tam domagają interwencji. Już lepiej, żeby jeździł takim "tarpanem", niż ma chlastać sprężyny. Ale na szczęście Vivax sam napisał, że chce doprowadzić auto do stanu używalności, więc chlastanie chyba nie wchodzi w grę. Tym bardziej, że, jak również sam napisał, nie dojedzie do domu. Jak już obniżać cokolwiek, to chyba lepiej nawet kupić te jamexy. Już tam nie mówię o utwardzaniu amortyzatorów i skracaniu skoku, ale chociaż nie ciąć sprężyn ;p Także no, całkiem sympatyczna prelka. Mi się podoba Powodzenia i że tak powiem: miłej zabawy!
|
09 lut 2013, 2:33 |
|
|
wujo
Dołączył(a): 12 lis 2012, 20:31 Posty: 187 Lokalizacja: Wałbrzych
Auto:: Prelude
silnik: B20A5
|
Vivax nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale stałeś się nosicielem nieuleczalnej choroby jaką jest prelude 3 generacji Życzę przyjemności z użytkowania
_________________Mój cel to "cofnąć czas" do 1989 roku
|
09 lut 2013, 10:33 |
|
|
Vivax
Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53 Posty: 139 Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
|
Jeśli chodzi o kolor, to nie mam pojęcia. Czujnikiem jeszcze jej nie sprawdzałem, ale podejrzewam że była cała malowana już kiedyś. Z blacharki progi praktycznie nie istnieją, z prawym nadkolem też jest źle. Podłoga i cała reszta na szczęście zdrowa, ale lakier jest już zniszczony - jak to czerwone, więc jeśli będę robił blachę to chyba do malowania pójdzie cała. z technicznych rzeczy nie ma ręcznego no i przede wszystkim honda wariuje z obrotami, nie ogarniam tych gaźników jeszcze i nie wiem jak do końca to powinno działać, także tym się zajmę na początku
Ale przyjemność jest z każdego kontaktu z tym samochodem. : )
|
09 lut 2013, 11:37 |
|
|
kalina
Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49 Posty: 233 Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
|
Vivax, jak coś w Płocku jest człowiek-encyklopedia jeśli chodzi o gaźniki, Pan Bartold. Mogę Cię pokierować do niego jak będziesz chciał
|
09 lut 2013, 12:44 |
|
|
Prince-Matt
Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50 Posty: 303 Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
|
No własnie o to mi chodziło. Coś mi sie ten tu tak nie podoba jak R51
_________________ Soichiro Honda: "If a Honda does not race there is no Honda." Ayrton Senna: "You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."
|
09 lut 2013, 12:52 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
to dlatego taka ładna czerwień za zdjęciach, bo raczej żaden oryginalny czerwony tak ładnie się już nie prezentuje ta wersja z czarnymi zderzakami kojarzy mi się z Civicem tzw. angielką progi to kosztowny i ciężki temat, w tej chwili praktycznie tylko do znalezienia jakieś używane w dobrym stanie, np. z jakiegoś anglika, bo raczej nikt nie tnie zdrowej europejki na graty, z nadkolem jest minimalnie lepiej, bo coś tam czasem można znaleźć, ale ceny i tak wysokie czeka Cię regeneracja zacisków, a nawet włożenie innych ze zdrowym mechanizmem ręcznego, prawdopodobnie jeśli dawno nikt tam nie zaglądał, tłoczki mogą być do wymiany, sprawdź stan tarcz tylnych czy chociaż równo "wytarte" i czy są jakieś oznaki korozji co do gaźników sprawdź stan gum łączących gaźniki z silnikiem, bo one najczęściej są winne za nierówną pracę w gaźnikowcu (łapią lewe powietrze), zobacz również czy masz jakieś błędy w kompie, (komputer znajduje się pod nogami pasażera, jest klapka w dywanie, odchylasz i po przekręceniu kluczyka w stacyjce jeśli są błędy odczytujesz ilość błysków... tu masz temat jak to zrobić viewtopic.php?f=9&t=257&view=unread#unread ) dokładnie w każdym calu bezcenne powodzenia w doprowadzaniu Prelude do zamierzonego stanu
_________________
|
09 lut 2013, 12:55 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Mimo, ze to wersja BAC (Absolutny Brak Czegokolwiek) to przyznam szczerze, że z wyglądu bardzo mi się podoba. Na pewno nie jest to seryjny kolor bo zbyt pomarańczą zalatuje. Nawet te czarne zderzaki mi tu jakoś wyglądają. Bardzo ładna prela. Dbaj o nią a przede wszystkim walcz z wykwitami rudej zanim ci całe auto zeżrą.
_________________ Części do prelude III gen
|
13 lut 2013, 17:34 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|