Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Prelude Vivaxa 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49
Posty: 233
Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
Domel napisał(a):

progi to kosztowny i ciężki temat, w tej chwili praktycznie tylko do znalezienia jakieś używane w dobrym stanie, np. z jakiegoś anglika, bo raczej nikt nie tnie zdrowej europejki na graty, z nadkolem jest minimalnie lepiej, bo coś tam czasem można znaleźć, ale ceny i tak wysokie


bzdura, sam przez to przechodziłem w kwietniu, wystarczy odrobina samozaparcia, progi kupiłem na forum nowe z ocynkowanej blachy od HERZ'A, a reperaturki można kupić nowe w sklepie od civica żelazko, co prawda wymagają przeróbek (rozcięcie na środku żeby poszerzyć nadkole) ale każdy blacharz sobie z tym poradzi


13 lut 2013, 18:25
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56
Posty: 807
Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
kalina napisał(a):
Domel napisał(a):

progi to kosztowny i ciężki temat, w tej chwili praktycznie tylko do znalezienia jakieś używane w dobrym stanie, np. z jakiegoś anglika, bo raczej nikt nie tnie zdrowej europejki na graty, z nadkolem jest minimalnie lepiej, bo coś tam czasem można znaleźć, ale ceny i tak wysokie


bzdura, sam przez to przechodziłem w kwietniu, wystarczy odrobina samozaparcia, progi kupiłem na forum nowe z ocynkowanej blachy od HERZ'A, a reperaturki można kupić nowe w sklepie od civica żelazko, co prawda wymagają przeróbek (rozcięcie na środku żeby poszerzyć nadkole) ale każdy blacharz sobie z tym poradzi

po co szukac i lepic z gówna? skoro mam całe nadkola z progami na spyl?

_________________
pozdrawiam Plewis


13 lut 2013, 18:38
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49
Posty: 233
Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
plewis, oczywiście można i kupić używkę, ale szczerze to wolę nowe części jeśli da radę kupić i nie nazwałbym gównem progów herz'a, bo uważam że są 100 razy lepsze niż 20letnie progi wycięte z jeżdżącej preludy

Na szczęście są jeszcze tacy ludzie jak plewis, którzy zawsze pomogą i poratują częściami, jak się coś wysypie, oby było tak jak najdłużej


13 lut 2013, 20:24
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38
Posty: 595
Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
kalina ale on nie miał na myśli progów od Herza ;)

_________________
czujesz motyw?
słońce, plaża, morze
nagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)
Obrazek
Coco Jambo i do przodu...


13 lut 2013, 20:55
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55
Posty: 940
Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
kalina napisał(a):
nie nazwałbym gównem progów herz'a, bo uważam że są 100 razy lepsze niż 20letnie progi wycięte z jeżdżącej preludy


mam te progi, kąty robione na oko, może jakoś uda się wpasować, ale przy łączeniu z błotnikiem i tak jest niezła rzeźba, także jeśli używane zdrowe to na pewno jest o wiele łatwiej...

_________________
Obrazek


13 lut 2013, 22:39
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49
Posty: 233
Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
jeśli tylko auto będzie robił ci "prawdziwy fachowiec" a nie jakiś "czesław" ze stodoły zapewniam Cię, że wszystko wyjdzie pięknie


13 lut 2013, 22:50
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
Preluda dzisiaj odebrana od mechanika pierwszego kontaktu, do wymiany mam podobno gumy drążków reakcyjnych z przodu, oraz klocki <lub wg mnie bardziej prawdopodobne że całe zaciski> z tyłu -> brak ręcznego.
Na gaźniki mój miejscowy pan Rysiek spojrzał i powiedział że się do nich nie dotyka xD, także szukam kogoś innego. Do Płocka troszkę daleko, najlepiej Łódź bałuty, Zgierz i okolice.
Honda im cieplejsza tym lepiej jeździ, po półgodzinnej jeździe jest nawet ok, ale na zimnym twardo trzyma 2000 - 2200 na obrotomierzu. : o
Jutro przegląd instalki LPG na której wsześniej nie dało się wyjść ponad 4tyś obrotów, a dzisiaj kiedy zakręciła się troszkę wyżej - przestała działać zupełnie. xD

Nie ma co, jest zabawa.


~ Blacha najwcześniej za miesiąc, także na szukanie progów mam chwilkę, niestety brak możliwości aktualnie aby do Piły do Plewisa jechać po nie. ; /


18 lut 2013, 21:19
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38
Posty: 595
Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
Podobno połowa ludzi na forum ogarnia gaźniki więc Ci pomogą ;)

_________________
czujesz motyw?
słońce, plaża, morze
nagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)
Obrazek
Coco Jambo i do przodu...


18 lut 2013, 21:23
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55
Posty: 940
Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
Vivax powyżej 4 tys. obrotów powinna się otwierać druga dysza, może z nią masz problem jeśli nie ma mocy powyżej tych obrotów, ktoś kiedyś radził aby w "cylinderki" w które wchodzą gumowe przewody, po ściągnięciu ich psiknij do środka dużą ilość WD40 na pewno nie zaszkodzi, a nasmaruje co trzeba :)

_________________
Obrazek


18 lut 2013, 21:48
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
Domel napisał(a):
Vivax powyżej 4 tys. obrotów powinna się otwierać druga dysza, może z nią masz problem jeśli nie ma mocy powyżej tych obrotów, ktoś kiedyś radził aby w "cylinderki" w które wchodzą gumowe przewody, po ściągnięciu ich psiknij do środka dużą ilość WD40 na pewno nie zaszkodzi, a nasmaruje co trzeba :)


Już dzisiaj znajomy hondziasz mi wspominał o tej drugiej dyszy : D
ale czy możliwe że tak dzieje się tylko na LPG? Na benzynie idzie normalnie do odcięcia.


18 lut 2013, 23:36
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2013, 13:13
Posty: 193
Lokalizacja: EPA
Auto:: Accord III
silnik: B20A2/A7
A może mało gazora dostaje i się biedna ksztusi?

_________________
...niech potomni wiedzą jakie to piękne samochody produkowali kiedyś Japończycy bo dziś już takich nie robią...


18 lut 2013, 23:38
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
williams napisał(a):
A może mało gazora dostaje i się biedna ksztusi?


Też o tym myślałem, dlatego jutro gazownik oceni czy leży to w jego kompetencjach. : )


18 lut 2013, 23:41
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
no, gaz ustawiony, wkręca się ładnie po całej skali
tylko na wolnych nadal obroty wysokie


21 lut 2013, 0:29
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55
Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
Vivax napisał(a):
Preluda dzisiaj odebrana od mechanika pierwszego kontaktu, do wymiany mam podobno gumy drążków reakcyjnych z przodu, oraz klocki <lub wg mnie bardziej prawdopodobne że całe zaciski> z tyłu -> brak ręcznego.
Na gaźniki mój miejscowy pan Rysiek spojrzał i powiedział że się do nich nie dotyka xD, także szukam kogoś innego. Do Płocka troszkę daleko, najlepiej Łódź bałuty, Zgierz i okolice.
Honda im cieplejsza tym lepiej jeździ, po półgodzinnej jeździe jest nawet ok, ale na zimnym twardo trzyma 2000 - 2200 na obrotomierzu. : o
Jutro przegląd instalki LPG na której wsześniej nie dało się wyjść ponad 4tyś obrotów, a dzisiaj kiedy zakręciła się troszkę wyżej - przestała działać zupełnie. xD

Nie ma co, jest zabawa.


~ Blacha najwcześniej za miesiąc, także na szukanie progów mam chwilkę, niestety brak możliwości aktualnie aby do Piły do Plewisa jechać po nie. ; /

pół godziny na rozgrzanie silnika ? na postojuu to laska się u mnie rozbiera bo jej pot z sutków kapie .wymień termostat , odpowietrz układ, potem doreguluj ssanie bo z zimnym silnikiem to se mozesz gaźniki i gaz regulować jak łysy grzebieniem po głowie


21 lut 2013, 2:53
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
głupie pytanie na dziś:
pamiętam miałem do czynienia kiedyś z jakąś preludą, w której klapa bagażnika podnosiła się sama, po pociągnięciu tej dźwigienki w środku
u mnie zamek się otwiera, ale klapę trzeba podnieść samemu
jak jest u was? ta obca co ją kiedyś oglądałem miała jakiś jednorazowy patent na to, czy też wszystkie tak mają, tylko moja ma zepsute?


26 lut 2013, 10:18
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL