Autor |
Wiadomość |
kalina
Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49 Posty: 233 Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
|
bzdura, sam przez to przechodziłem w kwietniu, wystarczy odrobina samozaparcia, progi kupiłem na forum nowe z ocynkowanej blachy od HERZ'A, a reperaturki można kupić nowe w sklepie od civica żelazko, co prawda wymagają przeróbek (rozcięcie na środku żeby poszerzyć nadkole) ale każdy blacharz sobie z tym poradzi
|
13 lut 2013, 18:25 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
po co szukac i lepic z gówna? skoro mam całe nadkola z progami na spyl?
_________________ pozdrawiam Plewis
|
13 lut 2013, 18:38 |
|
|
kalina
Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49 Posty: 233 Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
|
plewis, oczywiście można i kupić używkę, ale szczerze to wolę nowe części jeśli da radę kupić i nie nazwałbym gównem progów herz'a, bo uważam że są 100 razy lepsze niż 20letnie progi wycięte z jeżdżącej preludy
Na szczęście są jeszcze tacy ludzie jak plewis, którzy zawsze pomogą i poratują częściami, jak się coś wysypie, oby było tak jak najdłużej
|
13 lut 2013, 20:24 |
|
|
Mugen
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38 Posty: 595 Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
|
kalina ale on nie miał na myśli progów od Herza
_________________czujesz motyw?słońce, plaża, morzenagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)Coco Jambo i do przodu...
|
13 lut 2013, 20:55 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
mam te progi, kąty robione na oko, może jakoś uda się wpasować, ale przy łączeniu z błotnikiem i tak jest niezła rzeźba, także jeśli używane zdrowe to na pewno jest o wiele łatwiej...
_________________
|
13 lut 2013, 22:39 |
|
|
kalina
Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49 Posty: 233 Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
|
jeśli tylko auto będzie robił ci "prawdziwy fachowiec" a nie jakiś "czesław" ze stodoły zapewniam Cię, że wszystko wyjdzie pięknie
|
13 lut 2013, 22:50 |
|
|
Vivax
Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53 Posty: 139 Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
|
Preluda dzisiaj odebrana od mechanika pierwszego kontaktu, do wymiany mam podobno gumy drążków reakcyjnych z przodu, oraz klocki <lub wg mnie bardziej prawdopodobne że całe zaciski> z tyłu -> brak ręcznego. Na gaźniki mój miejscowy pan Rysiek spojrzał i powiedział że się do nich nie dotyka xD, także szukam kogoś innego. Do Płocka troszkę daleko, najlepiej Łódź bałuty, Zgierz i okolice. Honda im cieplejsza tym lepiej jeździ, po półgodzinnej jeździe jest nawet ok, ale na zimnym twardo trzyma 2000 - 2200 na obrotomierzu. : o Jutro przegląd instalki LPG na której wsześniej nie dało się wyjść ponad 4tyś obrotów, a dzisiaj kiedy zakręciła się troszkę wyżej - przestała działać zupełnie. xD
Nie ma co, jest zabawa.
~ Blacha najwcześniej za miesiąc, także na szukanie progów mam chwilkę, niestety brak możliwości aktualnie aby do Piły do Plewisa jechać po nie. ; /
|
18 lut 2013, 21:19 |
|
|
Mugen
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38 Posty: 595 Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
|
Podobno połowa ludzi na forum ogarnia gaźniki więc Ci pomogą
_________________czujesz motyw?słońce, plaża, morzenagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)Coco Jambo i do przodu...
|
18 lut 2013, 21:23 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
Vivax powyżej 4 tys. obrotów powinna się otwierać druga dysza, może z nią masz problem jeśli nie ma mocy powyżej tych obrotów, ktoś kiedyś radził aby w "cylinderki" w które wchodzą gumowe przewody, po ściągnięciu ich psiknij do środka dużą ilość WD40 na pewno nie zaszkodzi, a nasmaruje co trzeba
_________________
|
18 lut 2013, 21:48 |
|
|
Vivax
Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53 Posty: 139 Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
|
Już dzisiaj znajomy hondziasz mi wspominał o tej drugiej dyszy : D ale czy możliwe że tak dzieje się tylko na LPG? Na benzynie idzie normalnie do odcięcia.
|
18 lut 2013, 23:36 |
|
|
williams
Dołączył(a): 15 sty 2013, 13:13 Posty: 193 Lokalizacja: EPA
Auto:: Accord III
silnik: B20A2/A7
|
A może mało gazora dostaje i się biedna ksztusi?
_________________ ...niech potomni wiedzą jakie to piękne samochody produkowali kiedyś Japończycy bo dziś już takich nie robią...
|
18 lut 2013, 23:38 |
|
|
Vivax
Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53 Posty: 139 Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
|
Też o tym myślałem, dlatego jutro gazownik oceni czy leży to w jego kompetencjach. : )
|
18 lut 2013, 23:41 |
|
|
Vivax
Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53 Posty: 139 Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
|
no, gaz ustawiony, wkręca się ładnie po całej skali tylko na wolnych nadal obroty wysokie
|
21 lut 2013, 0:29 |
|
|
maly2001
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55 Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
|
| | | | Vivax napisał(a): Preluda dzisiaj odebrana od mechanika pierwszego kontaktu, do wymiany mam podobno gumy drążków reakcyjnych z przodu, oraz klocki <lub wg mnie bardziej prawdopodobne że całe zaciski> z tyłu -> brak ręcznego. Na gaźniki mój miejscowy pan Rysiek spojrzał i powiedział że się do nich nie dotyka xD, także szukam kogoś innego. Do Płocka troszkę daleko, najlepiej Łódź bałuty, Zgierz i okolice. Honda im cieplejsza tym lepiej jeździ, po półgodzinnej jeździe jest nawet ok, ale na zimnym twardo trzyma 2000 - 2200 na obrotomierzu. : o Jutro przegląd instalki LPG na której wsześniej nie dało się wyjść ponad 4tyś obrotów, a dzisiaj kiedy zakręciła się troszkę wyżej - przestała działać zupełnie. xD
Nie ma co, jest zabawa.
~ Blacha najwcześniej za miesiąc, także na szukanie progów mam chwilkę, niestety brak możliwości aktualnie aby do Piły do Plewisa jechać po nie. ; / | | | | |
pół godziny na rozgrzanie silnika ? na postojuu to laska się u mnie rozbiera bo jej pot z sutków kapie .wymień termostat , odpowietrz układ, potem doreguluj ssanie bo z zimnym silnikiem to se mozesz gaźniki i gaz regulować jak łysy grzebieniem po głowie
|
21 lut 2013, 2:53 |
|
|
Vivax
Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53 Posty: 139 Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
|
głupie pytanie na dziś: pamiętam miałem do czynienia kiedyś z jakąś preludą, w której klapa bagażnika podnosiła się sama, po pociągnięciu tej dźwigienki w środku u mnie zamek się otwiera, ale klapę trzeba podnieść samemu jak jest u was? ta obca co ją kiedyś oglądałem miała jakiś jednorazowy patent na to, czy też wszystkie tak mają, tylko moja ma zepsute?
|
26 lut 2013, 10:18 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|