Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Prelude Vivaxa 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
Auto dopiero co przygarnięte : )
1990r, z wyposażenia ekstra chyba tylko szyberdach, honda raczej zapuszczona, prosi się o trochę uwagi oraz opróżniania portfela.
Silnik na gaźnikach, do tego LPG
Kupiona od kobiety : o

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Plany?
Najpierw technicznie doprowadzić do stanu pełnej używalności, potem do zrobienia będzie blacha, jeśli finanse pozwolą chciałbym pomalować cały samochód, ostatecznie doprowadzić powiedzmy, że w okolice oryginału.


Ostatnio edytowano 08 lut 2013, 22:21 przez Vivax, łącznie edytowano 1 raz



08 lut 2013, 21:31
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 lis 2012, 10:54
Posty: 123
Lokalizacja: Siedlce
Auto:: ACC
silnik: F18A3
Szyberdach to chyba standard w P3, przynajmniej nie widziałam nigdy bez ;) Dbaj o nią i dopieść trochę, bo rzeczywiście wymaga uwagi, ale mam nadzieję, że wreszcie trafiła w dobre ręce.


08 lut 2013, 21:58
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38
Posty: 594
Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
Powodzenia w modach :ok:

_________________
czujesz motyw?
słońce, plaża, morze
nagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)
Obrazek
Coco Jambo i do przodu...


08 lut 2013, 22:04
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51
Posty: 631
Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B8
Oeezzuuu co za Tarpan :/
Nie jestem propagatorem nadmiernej gleby, ale trochę pochlastać sprężyny by można ;)
I powodzenia :D

_________________
Masz coś zrobić? zleć to komuś
Chcesz porządnie? zrób to sam


08 lut 2013, 22:14
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
Mugen napisał(a):
Powodzenia w modach :ok:


Jakieś audio i ładna felga, więcej nie planuje dodawać od siebie : )

Yreq napisał(a):
Oeezzuuu co za Tarpan :/
Nie jestem propagatorem nadmiernej gleby, ale trochę pochlastać sprężyny by można ;)
I powodzenia :D


niżej nie będzie bo nie dojadę do domu xD
chyba że po przeprowadzce bliżej asfaltowych podłoży


08 lut 2013, 22:20
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50
Posty: 303
Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
Graty zakupu , nie wygląda wcale tak zle jak to w opisie opisales ;)
Ale troche ten kolor dziwny, czy nie? Był taki? Chyba ze to ten normalny czerwony z P3G a ja nie widze z powodu walniętej karty w kompie :torba:
Powodzenia przy planach i modach ;)

_________________
Soichiro Honda:
"If a Honda does not race there is no Honda."
Ayrton Senna:
"You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."


08 lut 2013, 23:42
Zobacz profil

Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00
Posty: 486
Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
Kolor to r51 ?
Wygląda na fotkach jak cegła z 2g :)

_________________
I n s t o c k W e t r u s t.


09 lut 2013, 0:49
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2013
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:55
Posty: 411
Lokalizacja: Vancouver, BC
Auto:: '97 Infiniti Q45
silnik: 4.1l V8
Yreq napisał(a):
Nie jestem propagatorem nadmiernej gleby, ale trochę pochlastać sprężyny by można ;)


A idź Ty! :krzeslo: W tuningu nie ma kompromisów :P Albo wymieniać sprężyny i utwardzić amory, albo zostawić serię... obcinanie zwojów w preli - chociaż chyba nie tylko w preli - skutkuje ping-pongiem :?

_________________
Trust me, I'm an engineer!


09 lut 2013, 1:03
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 14:37
Posty: 143
Lokalizacja: Legnica
Auto:: H O N D A
silnik: B20A5
Ee, nie wygląda wcale źle :) chociaż nie wiem co pod spodem siedzi. Ale widać, że nadkola już się tam domagają interwencji.
Już lepiej, żeby jeździł takim "tarpanem", niż ma chlastać sprężyny. Ale na szczęście Vivax sam napisał, że chce doprowadzić auto do stanu używalności, więc chlastanie chyba nie wchodzi w grę. Tym bardziej, że, jak również sam napisał, nie dojedzie do domu.
Jak już obniżać cokolwiek, to chyba lepiej nawet kupić te jamexy. Już tam nie mówię o utwardzaniu amortyzatorów i skracaniu skoku, ale chociaż nie ciąć sprężyn ;p
Także no, całkiem sympatyczna prelka. Mi się podoba :)
Powodzenia i że tak powiem: miłej zabawy! :D


09 lut 2013, 2:33
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 20:31
Posty: 187
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto:: Prelude
silnik: B20A5
Vivax nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale stałeś się nosicielem nieuleczalnej choroby jaką jest prelude 3 generacji :P
Życzę przyjemności z użytkowania :)

_________________
Mój cel to "cofnąć czas" do 1989 roku :)


09 lut 2013, 10:33
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
Jeśli chodzi o kolor, to nie mam pojęcia. Czujnikiem jeszcze jej nie sprawdzałem, ale podejrzewam że była cała malowana już kiedyś.
Z blacharki progi praktycznie nie istnieją, z prawym nadkolem też jest źle. Podłoga i cała reszta na szczęście zdrowa, ale lakier jest już zniszczony - jak to czerwone, więc jeśli będę robił blachę to chyba do malowania pójdzie cała.
z technicznych rzeczy nie ma ręcznego no i przede wszystkim honda wariuje z obrotami, nie ogarniam tych gaźników jeszcze i nie wiem jak do końca to powinno działać, także tym się zajmę na początku

Ale przyjemność jest z każdego kontaktu z tym samochodem. : )


09 lut 2013, 11:37
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49
Posty: 220
Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
Vivax, jak coś w Płocku jest człowiek-encyklopedia jeśli chodzi o gaźniki, Pan Bartold. Mogę Cię pokierować do niego jak będziesz chciał


09 lut 2013, 12:44
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50
Posty: 303
Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
nikolai66 napisał(a):
Wygląda na fotkach jak cegła z 2g :)

No własnie o to mi chodziło. Coś mi sie ten tu tak nie podoba jak R51 8-)

_________________
Soichiro Honda:
"If a Honda does not race there is no Honda."
Ayrton Senna:
"You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."


09 lut 2013, 12:52
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55
Posty: 842
Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
Vivax napisał(a):
Jeśli chodzi o kolor, to nie mam pojęcia. Czujnikiem jeszcze jej nie sprawdzałem, ale podejrzewam że była cała malowana już kiedyś.


to dlatego taka ładna czerwień za zdjęciach, bo raczej żaden oryginalny czerwony tak ładnie się już nie prezentuje :) ta wersja z czarnymi zderzakami kojarzy mi się z Civicem tzw. angielką

Vivax napisał(a):
Z blacharki progi praktycznie nie istnieją, z prawym nadkolem też jest źle.


progi to kosztowny i ciężki temat, w tej chwili praktycznie tylko do znalezienia jakieś używane w dobrym stanie, np. z jakiegoś anglika, bo raczej nikt nie tnie zdrowej europejki na graty, z nadkolem jest minimalnie lepiej, bo coś tam czasem można znaleźć, ale ceny i tak wysokie

Vivax napisał(a):
z technicznych rzeczy nie ma ręcznego no i przede wszystkim honda wariuje z obrotami, nie ogarniam tych gaźników jeszcze i nie wiem jak do końca to powinno działać, także tym się zajmę na początku


czeka Cię regeneracja zacisków, a nawet włożenie innych ze zdrowym mechanizmem ręcznego, prawdopodobnie jeśli dawno nikt tam nie zaglądał, tłoczki mogą być do wymiany, sprawdź stan tarcz tylnych czy chociaż równo "wytarte" i czy są jakieś oznaki korozji
co do gaźników sprawdź stan gum łączących gaźniki z silnikiem, bo one najczęściej są winne za nierówną pracę w gaźnikowcu (łapią lewe powietrze), zobacz również czy masz jakieś błędy w kompie, (komputer znajduje się pod nogami pasażera, jest klapka w dywanie, odchylasz i po przekręceniu kluczyka w stacyjce jeśli są błędy odczytujesz ilość błysków... tu masz temat jak to zrobić viewtopic.php?f=9&t=257&view=unread#unread )

Vivax napisał(a):
Ale przyjemność jest z każdego kontaktu z tym samochodem. : )


dokładnie w każdym calu bezcenne :) powodzenia w doprowadzaniu Prelude do zamierzonego stanu :)

_________________
Obrazek


09 lut 2013, 12:55
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 2765
Lokalizacja: Otwock, Warszawa
Auto:: prelude, accord, forester SJ XT
silnik: H22A, K20, 2.0 DIT
Mimo, ze to wersja BAC (Absolutny Brak Czegokolwiek) to przyznam szczerze, że z wyglądu bardzo mi się podoba. Na pewno nie jest to seryjny kolor bo zbyt pomarańczą zalatuje. Nawet te czarne zderzaki mi tu jakoś wyglądają. Bardzo ładna prela. Dbaj o nią a przede wszystkim walcz z wykwitami rudej zanim ci całe auto zeżrą.

_________________
Części do prelude III gen


13 lut 2013, 17:34
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL