Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
czerwony kanciak 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49
Posty: 233
Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
będą całe białe, oczywiście nie będę bawić się w malowanie sprayem, zostaną pomalowane proszkowo


28 sty 2013, 22:45
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 gru 2012, 21:32
Posty: 39
Auto:: p3 poli
silnik: b20a5
plewis napisał(a):
"kolor od plewisa" aha możesz posłużyc sie kodem? bedziemy wiedzieli jaki mam kolor heh
-zadbana i ma chlapacze z tyłu ,faktycznie te lusterka jakies takie nijakie

czy chlapacze tylne to tylko w opcji jakiejś były? wiele pralek ich nie ma.


29 sty 2013, 14:51
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51
Posty: 635
Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
Były w wersjach bez dokładki z tyłu, są też takie przypadki jak Kalina i ja, że jest jedno i drugie, chociaż jak się z bliska przyjrzeć, to widać, że nie było to przewidziane do montowania razem :P

_________________
Masz coś zrobić? zleć to komuś
Chcesz porządnie? zrób to sam


29 sty 2013, 15:23
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55
Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
kalina napisał(a):
Domel napisał(a):
felgi bardzo fajne, ten wzór prezentuje się na Prelude idealnie, gratuluje zakupu :) pamiętaj o pierścieniu centrującym, bo w Hondzie jest trochę mniejszy niż VW :)


wiem wiem, jest centymetr różnicy

nie centymetr tylko milimetr średnicy a pierścień ma grubosc pół milimetra :) 56,1mm honda i 57,1mm VW to średnice otworów. Ale na allegro kiedys kupiłem takie półmilimetrowe pierścienie choć dużo osób mówiło ze takich cienkich nie ma :)


29 sty 2013, 21:58
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55
Posty: 940
Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
dokładka to taki jeden wielki chlapacz :D dlatego nie występowało razem, EX miał swoje chlapajki, a 16V jeden wielki chlapo chwytacz ;)

_________________
Obrazek


29 sty 2013, 21:59
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2012, 13:23
Posty: 165
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4, Legend KA3
silnik: F22Z2, C27A
Polecam zmienic stozek na taki ktory nie bedzie łykał gorącego powietrza i podlaczyc do wlotu powietrza, co z tego ze masz rure dolotowa owinieta, odizolowana....... podejzewam ze tam jest conajmniej z 60 stopni......mialem ten sam problem, zalozylem stozek w obudowie i podlaczylem do wlotu powietrza....temperatura spadla i to duzo


04 lut 2013, 0:42
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49
Posty: 233
Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
hmm, muszę o tym pomyśleć na wiosnę, bo ten stożek odziedziczyłem po poprzednim właścicielu tymczasem dziś wstawiam auto na malowanie drzwii


04 lut 2013, 13:39
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49
Posty: 233
Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
mam od pewnego czasu mały problem. Podczas wymiany wężyka od płynu chłodniczego znajdującego się pod aparatem zapłonowym zdemontowałem ów aparat, a ponieważ nie miałem o tyym pojęcia totalnie go przestawiłem, po założeniu go spowrotem prela nie chciała odpalić. Zaprowadziłem auto do alernatorów/rozruszników i oni mi na oko ustawili aparat. Honda odpalała, ale jeździła jakby miała z 50koni, więc zaprowadziłem do gościa który miał ustawić aparat za pomocą lampy błyskowej. Po odebraniu auta różnica była kolosalna, ale czuję, że auto nie zbiera się tak dobrze jak przed feralnym zdjęciem aparatu. Podczas weekendowego wiosennego sprzątania zdjąłem samą obudowę plastikową i zobaczyłem coś, co mnie zdziwiło, otóż położenie tego "czegoś" w aparacie jest zupełnie inne niż pokazane jest to w manualu. Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy to powinno być jak na focie z manuala, czy jest dobrze. A jeśli powinno być tak jak w manualu to jak to przestawić, może za pomocą tej śrubki z ostatniej fotki, bo mam już dość mechaników, którzy biorą kasę a nie potrafią nic dobrze zrobić

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


04 mar 2013, 18:55
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
aparat wchodzi w jednym położeniu w głowicę, w drugie położenie trzeba go wepchnąć i wtedy jest dupa. Jak tobie wszedł??


04 mar 2013, 20:37
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49
Posty: 233
Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
tego niestety nie wiem


04 mar 2013, 20:56
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56
Posty: 807
Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
zapłon masz mocno przyśpieszony ,ustaw aparat na środku na stare ślady...

_________________
pozdrawiam Plewis


04 mar 2013, 20:59
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
jest nacięcie na wałku i musi w nie wejść aparat. A co do położenia palca to wrzuć bieg i przepchnij kawałek :P jeśli już chcesz na nim sprawdzać to musisz ustawić rozrząd w martwym punkcie :P wtedy pewnie będzie dobrze

Owszem, jest mocno przyśpieszony ale był ustawiany lampą więc niech nie rusza


04 mar 2013, 21:00
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49
Posty: 233
Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
nie chcę niczego popsuć, nie znam się na tym. Harry w sobotę jestem w Warszawie, możemy się gdzieś spotkać i pomożesz?? Stawiam flaszkę :-)


A co do tej lampy to wiecie, koleś miał tak zrobić, a czy zrobił czy nie to niewiem, nie widzałem jak robi. Aha dodam jeszcze, że auto z tym ustawieniem aparatu pali mi gdzieś 2 litry więcej na 100km niż wcześniej


04 mar 2013, 21:04
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 gru 2012, 21:32
Posty: 39
Auto:: p3 poli
silnik: b20a5
dopchnij pierwszą fajkę od świecy ;)


04 mar 2013, 23:26
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51
Posty: 635
Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
I wyczyść czujniki w aparacie ekstrakcyjną
plewis napisał(a):
zapłon masz mocno przyśpieszony ,ustaw aparat na środku na stare ślady...

U mnie na przykład silnik chodzi jeszcze jako tako tylko w takim ustawieniu. Przyczyna może być gdzieś głębiej.
Kalina, czy jak silnik Ci się nagrzewa a auto stoi wentylator normalnie się włącza? Może wydać się to nie związane z problemem, ale coś se kminię.

_________________
Masz coś zrobić? zleć to komuś
Chcesz porządnie? zrób to sam


05 mar 2013, 11:10
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL