Autor |
Wiadomość |
kalina
Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49 Posty: 233 Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
|
będą całe białe, oczywiście nie będę bawić się w malowanie sprayem, zostaną pomalowane proszkowo
|
28 sty 2013, 22:45 |
|
|
michapa
Dołączył(a): 06 gru 2012, 21:32 Posty: 39
Auto:: p3 poli
silnik: b20a5
|
czy chlapacze tylne to tylko w opcji jakiejś były? wiele pralek ich nie ma.
|
29 sty 2013, 14:51 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Były w wersjach bez dokładki z tyłu, są też takie przypadki jak Kalina i ja, że jest jedno i drugie, chociaż jak się z bliska przyjrzeć, to widać, że nie było to przewidziane do montowania razem
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
29 sty 2013, 15:23 |
|
|
maly2001
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55 Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
|
nie centymetr tylko milimetr średnicy a pierścień ma grubosc pół milimetra 56,1mm honda i 57,1mm VW to średnice otworów. Ale na allegro kiedys kupiłem takie półmilimetrowe pierścienie choć dużo osób mówiło ze takich cienkich nie ma
|
29 sty 2013, 21:58 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
dokładka to taki jeden wielki chlapacz dlatego nie występowało razem, EX miał swoje chlapajki, a 16V jeden wielki chlapo chwytacz
_________________
|
29 sty 2013, 21:59 |
|
|
Feretti
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 gru 2012, 13:23 Posty: 165 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4, Legend KA3
silnik: F22Z2, C27A
|
Polecam zmienic stozek na taki ktory nie bedzie łykał gorącego powietrza i podlaczyc do wlotu powietrza, co z tego ze masz rure dolotowa owinieta, odizolowana....... podejzewam ze tam jest conajmniej z 60 stopni......mialem ten sam problem, zalozylem stozek w obudowie i podlaczylem do wlotu powietrza....temperatura spadla i to duzo
|
04 lut 2013, 0:42 |
|
|
kalina
Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49 Posty: 233 Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
|
hmm, muszę o tym pomyśleć na wiosnę, bo ten stożek odziedziczyłem po poprzednim właścicielu tymczasem dziś wstawiam auto na malowanie drzwii
|
04 lut 2013, 13:39 |
|
|
kalina
Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49 Posty: 233 Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
|
mam od pewnego czasu mały problem. Podczas wymiany wężyka od płynu chłodniczego znajdującego się pod aparatem zapłonowym zdemontowałem ów aparat, a ponieważ nie miałem o tyym pojęcia totalnie go przestawiłem, po założeniu go spowrotem prela nie chciała odpalić. Zaprowadziłem auto do alernatorów/rozruszników i oni mi na oko ustawili aparat. Honda odpalała, ale jeździła jakby miała z 50koni, więc zaprowadziłem do gościa który miał ustawić aparat za pomocą lampy błyskowej. Po odebraniu auta różnica była kolosalna, ale czuję, że auto nie zbiera się tak dobrze jak przed feralnym zdjęciem aparatu. Podczas weekendowego wiosennego sprzątania zdjąłem samą obudowę plastikową i zobaczyłem coś, co mnie zdziwiło, otóż położenie tego "czegoś" w aparacie jest zupełnie inne niż pokazane jest to w manualu. Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy to powinno być jak na focie z manuala, czy jest dobrze. A jeśli powinno być tak jak w manualu to jak to przestawić, może za pomocą tej śrubki z ostatniej fotki, bo mam już dość mechaników, którzy biorą kasę a nie potrafią nic dobrze zrobić Uploaded with ImageShack.us
|
04 mar 2013, 18:55 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
aparat wchodzi w jednym położeniu w głowicę, w drugie położenie trzeba go wepchnąć i wtedy jest dupa. Jak tobie wszedł??
|
04 mar 2013, 20:37 |
|
|
kalina
Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49 Posty: 233 Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
|
tego niestety nie wiem
|
04 mar 2013, 20:56 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
zapłon masz mocno przyśpieszony ,ustaw aparat na środku na stare ślady...
_________________ pozdrawiam Plewis
|
04 mar 2013, 20:59 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
jest nacięcie na wałku i musi w nie wejść aparat. A co do położenia palca to wrzuć bieg i przepchnij kawałek jeśli już chcesz na nim sprawdzać to musisz ustawić rozrząd w martwym punkcie wtedy pewnie będzie dobrze Owszem, jest mocno przyśpieszony ale był ustawiany lampą więc niech nie rusza
|
04 mar 2013, 21:00 |
|
|
kalina
Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49 Posty: 233 Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
|
nie chcę niczego popsuć, nie znam się na tym. Harry w sobotę jestem w Warszawie, możemy się gdzieś spotkać i pomożesz?? Stawiam flaszkę A co do tej lampy to wiecie, koleś miał tak zrobić, a czy zrobił czy nie to niewiem, nie widzałem jak robi. Aha dodam jeszcze, że auto z tym ustawieniem aparatu pali mi gdzieś 2 litry więcej na 100km niż wcześniej
|
04 mar 2013, 21:04 |
|
|
michapa
Dołączył(a): 06 gru 2012, 21:32 Posty: 39
Auto:: p3 poli
silnik: b20a5
|
dopchnij pierwszą fajkę od świecy
|
04 mar 2013, 23:26 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
I wyczyść czujniki w aparacie ekstrakcyjną U mnie na przykład silnik chodzi jeszcze jako tako tylko w takim ustawieniu. Przyczyna może być gdzieś głębiej. Kalina, czy jak silnik Ci się nagrzewa a auto stoi wentylator normalnie się włącza? Może wydać się to nie związane z problemem, ale coś se kminię.
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
05 mar 2013, 11:10 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|