Witajcie, to jest EVO, które składał Paweł h22. Od pewnego czasu jestem jej właścicielem. Teraz jest moim oczkiem w głowie.
a ten cytat jest jak dla mnie zajebisty
''prawdziwy szatan z piekielnych odmętów z bluźnierczym H22A ciskającym pierunami
''
ROK: 1987
SILNIK: H22A jdm
UKLAD DOLOTOWY: dolot OTA BMC
UKLAD WYDECHOWY:uwolniony z kwasówki 2,5" + tylny WM + kolektor 4-2-1 opleciony bandażem miedziowym + spód przedniej części auta, ponad wydechem wyłożony aluminową matą atermiczną
ELEKTRONIKA: dodatkowe zegary ciśnienia oleju, temperatury oleju, ładowania
UKLAD NAPĘDOWY:zmiana na M2B4 LSD,
TUNING ZMIANY:łapy HSport + irydowe świece + czujnik europejski spalania stukowego + zmiana sondy L + przejście na komp P28 i strojenie (JHM) + wymiana rozrządu + ręczny napinacz + nowa miska olejowa + pompa wody + nowe kable WN Vision + trochę jdm'u w komorze silnika
ZAWIESZENIE:wymiana 4 amortyzatorów na sztywne (Błoński), docelowo gwint K-Sport,
dwie rozpórki Cusco górne kielichów amortyzatorów- przód i tył.
UKLAD HAMULCOWY: tył stock,przód zmiana na Setup z Acc V6 3.0 (dwutłoczkowe zaciski na przedniej osi)
KOŁA:17''
KAROSERIA:kolor czarny barwa z palety BMW nr - 303,COSMOS BLACK bardzo ładny
zdjęte wszystkie oznaczenia,
na tylną klapę trafił dwukolorowy spoiler
WNĘTRZE:czarna skóra + elektryka szyb + oryginalny "preludowy" podłokietnik + kiera Personal z rozpinką + pasy szelkowe dla kierownika + zmiana materiału półki tylnej
INNE: akumulator w bagażniku, brak ALB,mata wygłuszjąca maskę,zamontowałem szybę tylną z wycieraczką + dodałem instalację do wycieraczki ,zamontowałem bursztynowe halogeny Datsuna z 79',
PLANY: pomalować zderzaki pod kolor -ok:) , zamontować 4ws, zamontować lusterka elektryczne +podgrzewanie+guziczek do podgrzewania przy sterowaniu lusterek+cupholder ok:)
resztę uzupełnie i dodam zdjecia