Autor |
Wiadomość |
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Pany, ta prela nawet jedzie! W Ułężu objechała nie tylko wszystkie P3G ale i GTRa!!!
_________________ Części do prelude III gen
|
23 cze 2013, 21:01 |
|
|
gipsu
Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04 Posty: 139 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
|
o 0.01 sek
|
23 cze 2013, 22:16 |
|
|
szwagier
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2013
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:55 Posty: 417 Lokalizacja: Peachland, BC, Canada
Auto:: '90 Prelude SR, '89 Prelude Si 4WS
silnik: B21A1, B20A5
|
Prela daje radę, ale moim zdaniem to bardziej gipsu objechał kierownika z GTRa I za to należą mu się gratulacje
_________________ Trust me, I'm an engineer!
|
24 cze 2013, 23:52 |
|
|
gipsu
Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04 Posty: 139 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
|
może i było tak jak Szwagier pisze dodam że stosunek mocy do masy w nysie tyłka nie urywa tj. 280kM(343 Nm) :1500kg
|
25 cze 2013, 18:59 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Na prostej ma to znaczenie ale na torze lepiej spisują się auta z tylnym napędem. Z drugiej strony łatwiej pokonać szybki zakręt lżejszym autem. Faktycznie trudne porównanie...
_________________ Części do prelude III gen
|
25 cze 2013, 20:16 |
|
|
Piter
Administrator
Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03 Posty: 708 Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
|
a mi się wydaje, że lepiej spisuje się stały napęd na cztery koła mimo wszystko niż RWD. W tej kolejności - AWD/RWD/FWD. Natomiast 280 koni na półtorej tony to i tak lepiej niż seryjne BA4 czy BA2.
_________________Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
|
25 cze 2013, 20:29 |
|
|
gipsu
Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04 Posty: 139 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
|
pewnie że lepiej tyle że ja mam H22A
|
25 cze 2013, 20:56 |
|
|
Piter
Administrator
Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03 Posty: 708 Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
|
z tymże odpowiednio mocne AWD by Cię wykiszkowało... nawet z tym H22 Co nie zmienia faktu, że BA4 z tym motorem jest piekielnie szybkie
_________________Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
|
25 cze 2013, 22:28 |
|
|
gipsu
Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04 Posty: 139 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
|
Pewnie że tak Piter. AWD ma juz RB26DETT czyli minimum 400 kucy. Chodzi o to że w przybliżonym stosunku mocy/masy prela ma potencjał ze względu na zawias i 4WS
|
26 cze 2013, 10:35 |
|
|
gipsu
Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04 Posty: 139 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
|
|
15 lip 2013, 14:53 |
|
|
Mugen
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38 Posty: 595 Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
|
Impreza? Powiedz adaptery już zrobiłeś?
_________________czujesz motyw?słońce, plaża, morzenagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)Coco Jambo i do przodu...
|
21 lip 2013, 22:11 |
|
|
gipsu
Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04 Posty: 139 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
|
alfa 166. nie potrzeba adapterów. górny otwór trzeba rozwiercic a dolny przesunąć
|
22 lip 2013, 8:27 |
|
|
gipsu
Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04 Posty: 139 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
|
wóz jeździ i będzie szykowany do sprzedaży
|
27 sie 2013, 10:52 |
|
|
Przemek
Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23 Posty: 96 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
|
ale Panie zdjecie wybanglane, kiedy slub ?
|
27 sie 2013, 11:31 |
|
|
kalina
Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49 Posty: 233 Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
|
jak fota jest to pewnie już był
|
27 sie 2013, 11:59 |
|
|