Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
R77 
Autor Wiadomość
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Pany, ta prela nawet jedzie! W Ułężu objechała nie tylko wszystkie P3G ale i GTRa!!!

_________________
Części do prelude III gen


23 cze 2013, 21:01
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04
Posty: 139
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
o 0.01 sek :D


23 cze 2013, 22:16
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2013
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:55
Posty: 417
Lokalizacja: Peachland, BC, Canada
Auto:: '90 Prelude SR, '89 Prelude Si 4WS
silnik: B21A1, B20A5
drajwer napisał(a):
Pany, ta prela nawet jedzie! W Ułężu objechała nie tylko wszystkie P3G ale i GTRa!!!


Prela daje radę, ale moim zdaniem to bardziej gipsu objechał kierownika z GTRa :P I za to należą mu się gratulacje :padam:

_________________
Trust me, I'm an engineer!


24 cze 2013, 23:52
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04
Posty: 139
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
może i było tak jak Szwagier pisze :P dodam że stosunek mocy do masy w nysie tyłka nie urywa tj. 280kM(343 Nm) :1500kg


25 cze 2013, 18:59
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
gipsu napisał(a):
może i było tak jak Szwagier pisze :P dodam że stosunek mocy do masy w nysie tyłka nie urywa tj. 280kM(343 Nm) :1500kg

Na prostej ma to znaczenie ale na torze lepiej spisują się auta z tylnym napędem. Z drugiej strony łatwiej pokonać szybki zakręt lżejszym autem. Faktycznie trudne porównanie...

_________________
Części do prelude III gen


25 cze 2013, 20:16
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03
Posty: 708
Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
drajwer napisał(a):
gipsu napisał(a):
może i było tak jak Szwagier pisze :P dodam że stosunek mocy do masy w nysie tyłka nie urywa tj. 280kM(343 Nm) :1500kg

Na prostej ma to znaczenie ale na torze lepiej spisują się auta z tylnym napędem. Z drugiej strony łatwiej pokonać szybki zakręt lżejszym autem. Faktycznie trudne porównanie...

a mi się wydaje, że lepiej spisuje się stały napęd na cztery koła mimo wszystko niż RWD. W tej kolejności - AWD/RWD/FWD. Natomiast 280 koni na półtorej tony to i tak lepiej niż seryjne BA4 czy BA2.

_________________
Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
Obrazek


25 cze 2013, 20:29
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04
Posty: 139
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
Piter napisał(a):
drajwer napisał(a):
gipsu napisał(a):
może i było tak jak Szwagier pisze :P dodam że stosunek mocy do masy w nysie tyłka nie urywa tj. 280kM(343 Nm) :1500kg

Na prostej ma to znaczenie ale na torze lepiej spisują się auta z tylnym napędem. Z drugiej strony łatwiej pokonać szybki zakręt lżejszym autem. Faktycznie trudne porównanie...

a mi się wydaje, że lepiej spisuje się stały napęd na cztery koła mimo wszystko niż RWD. W tej kolejności - AWD/RWD/FWD. Natomiast 280 koni na półtorej tony to i tak lepiej niż seryjne BA4 czy BA2.

pewnie że lepiej tyle że ja mam H22A :P


25 cze 2013, 20:56
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03
Posty: 708
Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
gipsu napisał(a):
Piter napisał(a):
drajwer napisał(a):
gipsu napisał(a):
może i było tak jak Szwagier pisze :P dodam że stosunek mocy do masy w nysie tyłka nie urywa tj. 280kM(343 Nm) :1500kg

Na prostej ma to znaczenie ale na torze lepiej spisują się auta z tylnym napędem. Z drugiej strony łatwiej pokonać szybki zakręt lżejszym autem. Faktycznie trudne porównanie...

a mi się wydaje, że lepiej spisuje się stały napęd na cztery koła mimo wszystko niż RWD. W tej kolejności - AWD/RWD/FWD. Natomiast 280 koni na półtorej tony to i tak lepiej niż seryjne BA4 czy BA2.

pewnie że lepiej tyle że ja mam H22A :P

z tymże odpowiednio mocne AWD by Cię wykiszkowało... nawet z tym H22 ;) Co nie zmienia faktu, że BA4 z tym motorem jest piekielnie szybkie :)

_________________
Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
Obrazek


25 cze 2013, 22:28
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04
Posty: 139
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
Pewnie że tak Piter. AWD ma juz RB26DETT czyli minimum 400 kucy. Chodzi o to że w przybliżonym stosunku mocy/masy prela ma potencjał ze względu na zawias i 4WS


26 cze 2013, 10:35
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04
Posty: 139
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
już coraz bliżej końca operacji.... niestety niezbędny jest dystans gdyż przy tej feldze zacisk się o nią opiera :/
Obrazek
Obrazek

różnica w wielkości hebla widoczna gołym okiem :)


15 lip 2013, 14:53
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38
Posty: 595
Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
Impreza? Powiedz adaptery już zrobiłeś?

_________________
czujesz motyw?
słońce, plaża, morze
nagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)
Obrazek
Coco Jambo i do przodu...


21 lip 2013, 22:11
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04
Posty: 139
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
alfa 166. nie potrzeba adapterów. górny otwór trzeba rozwiercic a dolny przesunąć :)


22 lip 2013, 8:27
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04
Posty: 139
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
Obrazek
wóz jeździ i będzie szykowany do sprzedaży :)


27 sie 2013, 10:52
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 18:23
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude
silnik: B20a9+
ale Panie zdjecie wybanglane, kiedy slub :D ?


27 sie 2013, 11:31
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 10:49
Posty: 233
Lokalizacja: Płock
Auto:: Volvo S60, BMW E36 cabrio
silnik: 2.0t, 3.0
jak fota jest to pewnie już był


27 sie 2013, 11:59
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.   [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL