PRELUDE3 http://prelude3web.com.pl/forum/ |
|
Mój Youngtimer :) http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=124 |
Strona 7 z 8 |
Autor: | Mugen [ 08 lut 2014, 22:29 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
Fajny grat Piter. Ja zaopatrzyłem swoją P3g w N grupowe Bilsteiny od gipsa. wiążę z nimi spore nadzieje. Serwisując kilka aut z B6 słyszę same pozytywy właścicieli na ich temat. Czekam na relację |
Autor: | Piter [ 08 lut 2014, 22:30 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
Na razie przejechałem ze 200km i cieszę się jak dziecko Zobaczymy jak będzie dalej |
Autor: | Freze [ 13 lut 2014, 11:02 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
Super Piter !, to są z CA4? |
Autor: | Piter [ 13 lut 2014, 12:41 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
CA5. Ale to chyba bez różnicy. |
Autor: | Freze [ 13 lut 2014, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
Tak to samo , dzięki za info kiedyś może kupie jak będzie mnie stać |
Autor: | Piter [ 15 lut 2014, 12:55 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
Zauważyłem pewną zmianę. Wraz ze wzrostem temperatur Bilstein stał się nieco bardziej komfortowy. |
Autor: | Freze [ 15 lut 2014, 12:59 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
Niezle |
Autor: | Woydi [ 26 lut 2014, 0:18 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
Gratuluję wytrwałości, no i klimatyzacji - to chyba modyfikacja, za którą można oddać 70% elektryki w aucie |
Autor: | Piter [ 26 lut 2014, 0:35 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) | |||||||||
coś w tym jest... bo w sumie teraz nawet okna mogą być na korbki i tak się ich często nie otwiera Klima faktycznie jest dodatkiem, z którego jestem bardzo zadowolony. Już wręcz nie mogę się doczekać na cieplejsze dni, bo w zeszłym roku po założeniu i uruchomieniu dość szybko zrobiło się chłodno i nie mogłem w pełni docenić jej walorów. W sumie w zimie też się przydaje... Nie wyobrażam sobie żadnego (kolejnego) samochodu bez klimatyzacji. |
Autor: | Woydi [ 15 mar 2014, 1:18 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
Ja bym się cieszył jak dziecko, a nie szukał polepszenia. Silnik powoli dobija do 30-tki - w tym wieku, niektórzy sportowcy robią się za starzy na swoje życiówki. Tutaj, nie było żadnego remontu, żadnej ingerencji - słowem zajebisty wynik, fajne ustawienie sekwencji i oby tak dalej. |
Autor: | Glina [ 15 mar 2014, 9:49 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
A może winę tu ma 98PB ? Bod jakie paliwo zrobiono B20a1 , 98 czy 95 ? |
Autor: | Piter [ 15 mar 2014, 11:34 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
Już seryjnie ECU od B20A1 ma mapy paliwa pod min 97 oktanów (jak B20A7 przedlift). ECU od PH3 ma mapy pod japońskie paliwo, które ma ich ponoć jeszcze więcej. Niemniej jednak same oktany nie jadą. Swoją drogą trochę żałuję, że nie da się prosto wrócić do ECU PJ5, wtedy zrobiłbym analogiczny pomiar i porównał. Byłoby wiadomo czy coś to ECU dało, a także pokazałoby to czy coś się zmieniło przez 80 tysięcy kilometrów. Dawne pomiary, które kiedyś robiłem były robione przy około 130-140 tysiącach przebiegu, potem przy 180 tysiącach. Zmiany nie było żadnej, samochód trzymał moc bliską serii. Teraz jest 206 tysięcy i inne ECU, które dało moc i parametry seryjne. Z drugiej strony jest to to samo ECU, które w innym samochodzie na innej hamowni uzyskało inny, znacznie lepszy wynik. Może po prostu to moje B20A1 jest zamulone jak Drajwer kiedyś stwierdził i po prostu tak ma Ja się nie zamierzam tym martwić, przyjrzę się silnikowi, ale nie będę walczył o dodatkowe +5 czy +10 koni za wszelką cenę. |
Autor: | czarekprelude [ 15 mar 2014, 14:13 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
Tak czy inaczej, wyniki są super, autko utrzymane w mega stanie, ogromny plus za mody:) Ale naprawdę wielki podziw wzbudza rewelacyjnie prowadzona galeria i opisy wszelkich modyfikacji. Tutaj pokłony w strone Pitera:) |
Autor: | williams [ 15 mar 2014, 14:33 ] |
Tytuł: | Re: Mój Youngtimer :) |
Wzorowy temat, tak jak wzorowa machineria. |
Strona 7 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |