Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
białe ba2 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 06 sty 2013, 2:41
Posty: 69
Lokalizacja: Pszów
Auto:: IIGen Ba2
silnik: b20a1 x2
zapomnialem dodac : springi tyl sportowe vw golf nie znam nazwy ale obnizaja konkretnie w stosunku do seryjnych lecz bez malej modyfikacji gumy sie nie obylo , a przod spax innej opcji nie bylo . Mam jeszcze hr z p3g ale nie bylo roznicy miedzy seryjnym z ba2 a obnizajacym z p3g nie wiem czemu .


09 sie 2014, 18:39
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49
Posty: 400
Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
Ile masz przeswitu z tylu miedzy opona na rantem ? bo umnie cos kolo 3cm jesy i to widac ;X

_________________
www.pcpuls.pl

www.sklep.pcpuls.pl


10 sie 2014, 2:22
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23
Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
kidman000 napisał(a):
zapomnialem dodac : springi tyl sportowe vw golf nie znam nazwy ale obnizaja konkretnie w stosunku do seryjnych lecz bez malej modyfikacji gumy sie nie obylo , a przod spax innej opcji nie bylo . Mam jeszcze hr z p3g ale nie bylo roznicy miedzy seryjnym z ba2 a obnizajacym z p3g nie wiem czemu .


Te springi są produkcji Vogtlanda (mam gdzieś na to TUV'a), ale pakowane i firmowane przez jakąś mniej znaną firmę, dedykowane do golfa na przód -60mm (w golfie). Bardzo fajnie autko się prezentuje choć ze zdjęcia profilu wygląda jakby tył był niższy o jakiś 1cm, może warto uciąć chociaż pół zwoju z tych SPAXów?


10 sie 2014, 17:38
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 lis 2012, 5:35
Posty: 199
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Auto:: Perelede=)
silnik: H22A/H22A7/B20A7
Preludolec sorry, ale wolałbym na mocowaniach opuścić niż ciąć springi :roll:


11 sie 2014, 0:32
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49
Posty: 400
Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
z tego co znam preludolec nie jest zwolennikiem ciecia :D czegokolwiek .. moje zdanie chyba tez kazdy zna na ten temat ;) btw kidman i z przody tez jakbys mógł mi podac ;P

_________________
www.pcpuls.pl

www.sklep.pcpuls.pl


11 sie 2014, 1:45
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23
Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
Oczywiście, że nie jestem zwolennikiem cięcia, ale wiem jak ciężko o obniżające powyżej -40mm springi do BA2. SPAXy znam i uważam, że usunięcie maksymalnie 1 pełnego zwoju by im nie zaszkodziło, samochód poszedłby niżej a sprężyna deczko by się utwardziła. Generalnie wszystko zależy od sprężyny, są obniżajace springi które mają po kilka tzw. martwych zwojów (b blisko siebie), których jedynym zadaniem jest nadanie sprężynie wysokości i wstępne jej napięcie po skręceniu z amorkiem (żeby nie była luźna pomiędzy dolnym talerzykiem, a górnym mocowaniem), takie zwoje można ciąć bezkarnie tylko trzeba pamiętać, żeby wyciągnąć wtedy lagę amorka jakimś Top Hat'em.

Cegiełka, oczywiście, że możnaby np ściać z góry obejmę widełek o jakiś 1cm (da radę, ta obejma jest wysoka), ale SPAXY nie należą do mega twardych sprężyn i bałbym się, że coś tam zacznie dobijać. Po ścięciu zwoju masz pewność, że spring jest twardszy, a to sprzyja głębszemu obniżeniu.


11 sie 2014, 9:09
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 sty 2013, 2:41
Posty: 69
Lokalizacja: Pszów
Auto:: IIGen Ba2
silnik: b20a1 x2
na fabrycznych czternastkach było z tyłu 3, cm między rantem błotnika a oponą a przód 4 cm , teraz na 15 calowej feldze z opona 205/50 tył i 195/50 przód wychodzi - tył 2 cm a przod 3cm . Felgi są tymczasowe i bardziej chodziło mi o skonfigurowanie wysokosci do komfortu jazdy . na 15 auto sie bardziej trzyma drogi ale też bardziej czuć dziury ,pewnie przez profil opony ,generalnie o niebo lepiej wygląda bo seryjne koła mimo swojej oryginalnosci nie podkreslaly uroku sylwetki . Do końca sezonu pośmigam na tych kołach a z wiosny sie coś innego pomyśli ,narazie chce sie skupić na modzeniu silnika . Co do obcinania sprężyn odpada napewno . Tył zostawie w spokoju ale na przód będe szukał czegos niższego , obcięte springi mogą zepsuć cały komfort jazdy na Koninie :P


Obrazek
Obrazek
Obrazek


16 sie 2014, 19:50
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 sty 2013, 2:41
Posty: 69
Lokalizacja: Pszów
Auto:: IIGen Ba2
silnik: b20a1 x2
Martwy ten dział to cos zapodam


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


24 maja 2018, 23:21
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
to ty kupiłeś tą czarną za 3000??? Piękne widoki


25 maja 2018, 0:59
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Aż mi serce mocniej zabiło...

_________________
Części do prelude III gen


25 maja 2018, 7:17
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 sty 2013, 2:41
Posty: 69
Lokalizacja: Pszów
Auto:: IIGen Ba2
silnik: b20a1 x2
Tak ja kupiłem tą czarną , powoli ją ogarniam , jeszcze dużo roboty do zrobienia ale powoli zaczyna wyglądać , oryginane skóry tez mi sie udało kupić jakis czas temu na olx , byl nawet temat tego ogloszenia na forum ,no i wsadziłem je do czarnuli , mam tez klape od drajwera z oryginalnym napisem edition25 , klapa miała isc jako stolik do garażu a trafi do hondy , po przepoletowaniu nabrala wyglądu . Tak powoli sobie cos robie , a śnieżynką smigam w ciepłe słoneczne dni , jest dopracowana , zrobilem w niej caly zawias ,amorki koni po regeneracji , nowe oponki , zbieżność, pełny serwis silnika , zostało mi tylko jechac na hamownie i ją porządnie wystroić , na ostanim wykresie bylo 178 koni i ponad 200nm .


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


26 maja 2018, 14:31
Zobacz profil

Dołączył(a): 14 paź 2015, 21:44
Posty: 89
Auto:: IIIgen BA4
silnik: H22A7
Z ciekawości zapytam, skąd tam aż tyle KM i Nm?


26 maja 2018, 22:16
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
WOY napisał(a):
Z ciekawości zapytam, skąd tam aż tyle KM i Nm?

Z przeróbki wszystkiego, znany silnik modzony przez Preludolca. Niestety brak galerii poprzedniego właściciela i całego opisu na tym forum


26 maja 2018, 22:53
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 sty 2013, 2:41
Posty: 69
Lokalizacja: Pszów
Auto:: IIGen Ba2
silnik: b20a1 x2
W skrócie : ostre wałki , przelot , zmieniony kolektor dolotowy , dolot zimnego powietrza zabudowany, cewka,cała głowica robiona u Chojnackiego, regulowane koła , pompa wallbro , zmieniony komp, zmienione mapy ,sonda i pewnie jesZcze cos sie znajdzie . Generalnie na tamte czasy w silnik poszło prawie 20.000 z tego co sie dowiedzialem od Pawła H22. Auto jest mega zdrowe i zadbane , zero rdzy , bezwypadkowe w pełnym oryginale wizualnie po za zawieszeniem i kołami . Przebieg oryginalny 145.000 , auto swoje kosztowało i swoje już poszło w doprowadzenie go do obecnego stanu . Kto jezdzil ba2 to czuje jego magie . U mnie to juz trwa 19 lat;) poprostu nie mogłem jej nie kupić i tak samo z tà czarną , groszowe sprawy ale bardzo fajna baza do dłubania , silnik mega zdrowy ma kopyto jak na serie , buda cala do roboty ale warto ją ratowac . Cel to zrobic ją na Edition25 w pełnym oryginale , przebieg 215.000 przez ostatnie 5 lat stala w garazu ale juz ją rozruszałem i powolutku ogarniam ... Jesli ktos ma jakies częsci do ba2 na zbyciu to pisac smiało jest pare rzeczy co potrzebuje .


27 maja 2018, 0:10
Zobacz profil

Dołączył(a): 06 sty 2013, 2:41
Posty: 69
Lokalizacja: Pszów
Auto:: IIGen Ba2
silnik: b20a1 x2
Rodzinka w komplecie :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


05 lip 2018, 15:02
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL