Dokładnie tak jak Piotrek Wam pisze - z tyłu w BA2 w tarczy jest zintegrowana piasta koła i osadzone łożysko. Są to bardzo nietypowe tarcze, cholernie ciężko obecnie dostępne. Ja sam miałem olbrzymi problem z ich znalezieniem kilka lat temu.
Natomiast sam zacisk hamulcowy to zacisk jak zacisk. Jeśli chodzi o regenerację samego zacisku - tłoczków, gumek, itp. to nie ma problemu, Autofren ma takie kity. Może być jednak problem z mechanizmem ręcznego, który jest skonstruowany bardzo podobnie jak w BA4 - jest tam łożysko igiełkowe. Raz już te zaciski regenerował mi Wojtek i mimo tego po paru latach z ręcznym pojawiły się problemy. Można próbować rozruszać, ale mogło być też tak, że to się już od korozji rozsypało.
Warto rozważyć opcję, którą proponuje Grzesiek. Moim zdaniem jest to świetne rozwiązanie, które właściwie rozwiązuje to problem z tylnymi hamulcami w II genie Prelude. Ja z tego niestety nie zdążyłem skorzystać.