Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Praleczka B20A1 1987 
Autor Wiadomość
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55
Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
Piter napisał(a):
a co z blacharką?

fela to podstawa, nikt nie zwróci uwagi na blache jak felga bedzie konkretna :)


17 lut 2016, 3:21
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03
Posty: 708
Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
maly2001 napisał(a):
Piter napisał(a):
a co z blacharką?

fela to podstawa, nikt nie zwróci uwagi na blache jak felga bedzie konkretna :)

jasne. Większość osób mi mówiła jak jeszcze miałem to auto, że czego ja chcę, że przecież wcale źle nie wygląda. Jassne. Lakier ładny, felga się świeci... itp. Przez moje pytanie przemawia powiedzmy jakaś tam troska, bo wiem dobrze, że jeśli się blachy w tym aucie nie zrobi (a podobno Piotrek robi - więc pytam jak postępy), to ono przestanie istnieć. W momencie, kiedy je sprzedawałem było w stanie jeszcze do uratowania - niemniej za rok czy dwa sytuacja może wyglądać inaczej. To jest wyzwanie i mam nadzieję, że Piotrek mu podoła, bo niewiele tych aut zostało, a to na swój sposób jest wyjątkowe. Niekoniecznie dlatego, że było moje (bo to już historia), ale ma wyposażenie niespotykane w BA2. :)

_________________
Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
Obrazek


18 lut 2016, 20:06
Zobacz profil

Dołączył(a): 08 wrz 2015, 23:53
Posty: 18
Lokalizacja: Gdańsk
Auto:: BA2
silnik: B20A1
jak bedzie cieplej bedzie dokończana blacharka póki co połatana jest żeby woda nie lała się do środka i zabezpieczone całe nadkola i wyspawane :)


22 lut 2016, 15:26
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 14:37
Posty: 143
Lokalizacja: Legnica
Auto:: H O N D A
silnik: B20A5
Tzn, że jeździsz tym autem, czy stoi i czeka po prostu?


22 lut 2016, 15:56
Zobacz profil

Dołączył(a): 08 wrz 2015, 23:53
Posty: 18
Lokalizacja: Gdańsk
Auto:: BA2
silnik: B20A1
jezdze i stoi w garazu zalezy od warunkow atmosferycznych :P

/up
Myślę nad taką modyfikacją żeby światła tylne były bardziej widoczne za dnia, tylko czy to nie jest zbyt 'nowoczesny' mod do preludy hm...Gościu z Bośni z którym utrzymuję kontakt w swojej tak zrobił i efekt jest fajny tylko czy to nie jest zbyt nowoczesne, czekam na opinie ^^

Obrazek


22 lut 2016, 16:38
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03
Posty: 708
Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
Wszystko zależy od Twojego gustu i smaku. Mi się nie podoba, bo moim zdaniem nie pasuje zupełnie do stylu auta i epoki, z której pochodzi, ale w końcu to Twój samochód. Natomiast dobrze rozumiem o co Ci chodzi z widocznością świateł, szczególnie przy słońcu. Też swojego czasu myślałem nad poprawą tego, m.in. np. rozważałem dołożenie trzeciego światła STOP na tylną półkę - niestety w tym miejscu jest ośka silnika tylnej wycieraczki więc sobie odpuściłem.

Na Twoim miejscu spróbowałbym zrobić na początek prosty i tani manewer - wymień wszystkie żarówki w lampach - siedzą tam oryginalne prawie 30-letnie żarówki Stanleya... mają prawo słabiej świecić. :)

_________________
Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
Obrazek


28 kwi 2016, 0:12
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29
Posty: 183
Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
Nie pasuje, bo klosze są prostokątne, a nie w kształcie "L". Jakby całe oświetlone były, byłoby ok.


28 kwi 2016, 0:17
Zobacz profil

Dołączył(a): 08 wrz 2015, 23:53
Posty: 18
Lokalizacja: Gdańsk
Auto:: BA2
silnik: B20A1
Kształt ledów to dowolna kompozycja ja bym bardziej celował coś w kształcie "X" natomiast zaczne od czysczenia kloszy i wymiany żarówek :)


28 kwi 2016, 21:59
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49
Posty: 400
Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
Jak dla mnie urok tych lamp to widok z daleka jak świecą w takie małe kółeczka i tak powinno zostać :) Jak mówi Piter wymień zarówki, te L wyglada jak Optimus Prime :/

_________________
www.pcpuls.pl

www.sklep.pcpuls.pl


29 kwi 2016, 0:13
Zobacz profil WWW
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Jakby tak samo blende doswietlic to byłby kozak. Tak czy inaczej mi się nawet podoba, choć rzeźbienie w tak leciwym i unikatowym klasyku to wg mnie zbrodnia.

_________________
Części do prelude III gen


29 kwi 2016, 8:45
Zobacz profil

Dołączył(a): 08 wrz 2015, 23:53
Posty: 18
Lokalizacja: Gdańsk
Auto:: BA2
silnik: B20A1
Okej czyli znam już Wasze zdanie i po części pokrywa się z moim zdaniem :) Czyli zostają seryjne lampy + refresh :)
/w pierwszym poście wrzuciłem pare Upów/

:piwo:


01 maja 2016, 13:19
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49
Posty: 400
Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
Całkiem spoko ta fela wygląda masz na minus -40,mm? na seryjnych amorach rozumiem?

_________________
www.pcpuls.pl

www.sklep.pcpuls.pl


01 maja 2016, 17:06
Zobacz profil WWW
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03
Posty: 708
Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
Freze napisał(a):
Całkiem spoko ta fela wygląda masz na minus -40,mm? na seryjnych amorach rozumiem?

On nie ma seryjnych amortyzatorów - chyba, że wrócił do serii ;) Z przodu są Bilsteiny B6 Sport, a z tyłu utwardzone Tokico.

Fajnie, że to auto ma dalsze życie :)

_________________
Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
Obrazek


02 maja 2016, 1:04
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49
Posty: 400
Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
No fajnie siedzi :D bo moja coś nie chce :/ ale na Tokico jest tył i przód :(, ale w teorii czym bym się różniły Bilsteiny on Tokico a B6 są już same w sobie twarde.

_________________
www.pcpuls.pl

www.sklep.pcpuls.pl


02 maja 2016, 8:28
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23
Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
Włączone tylne światła w BA2 mają swój fabryczny urok, niczego bym tutaj nie zmieniał, tylko odświeżyć. :) Wzór felgi bardzo fajny, pasuje do epoki, ale biały środek nadal mi nie leży przy tym nadwoziu, grunt że Ty jesteś zadowolony! Obniżenie na jakich springach? Jamex czy MTS ? Niestety widać trochę tendencję do bardziej obniżonego tyłu, z dedykowanych znanych mi sprężyn do II gena tylko Eibach potrafił prawidłowo je obliczyć :/ reszta siada za nisko i nie trzyma twardości tak potrzebnej przy obniżeniu. Maćku, to jak auto "siedzi" nie zależy od amorków tylko od sprężyn.


02 maja 2016, 10:26
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.   [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL