PRELUDE3 http://prelude3web.com.pl/forum/ |
|
Praleczka B20A1 1987 http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=3215 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | maly2001 [ 17 lut 2016, 3:21 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 | |||||||||
fela to podstawa, nikt nie zwróci uwagi na blache jak felga bedzie konkretna |
Autor: | Piter [ 18 lut 2016, 20:06 ] | ||||||||||||||||||
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 | ||||||||||||||||||
jasne. Większość osób mi mówiła jak jeszcze miałem to auto, że czego ja chcę, że przecież wcale źle nie wygląda. Jassne. Lakier ładny, felga się świeci... itp. Przez moje pytanie przemawia powiedzmy jakaś tam troska, bo wiem dobrze, że jeśli się blachy w tym aucie nie zrobi (a podobno Piotrek robi - więc pytam jak postępy), to ono przestanie istnieć. W momencie, kiedy je sprzedawałem było w stanie jeszcze do uratowania - niemniej za rok czy dwa sytuacja może wyglądać inaczej. To jest wyzwanie i mam nadzieję, że Piotrek mu podoła, bo niewiele tych aut zostało, a to na swój sposób jest wyjątkowe. Niekoniecznie dlatego, że było moje (bo to już historia), ale ma wyposażenie niespotykane w BA2. |
Autor: | jblQ [ 22 lut 2016, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 |
jak bedzie cieplej bedzie dokończana blacharka póki co połatana jest żeby woda nie lała się do środka i zabezpieczone całe nadkola i wyspawane |
Autor: | wasil90 [ 22 lut 2016, 15:56 ] |
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 |
Tzn, że jeździsz tym autem, czy stoi i czeka po prostu? |
Autor: | Piter [ 28 kwi 2016, 0:12 ] |
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 |
Wszystko zależy od Twojego gustu i smaku. Mi się nie podoba, bo moim zdaniem nie pasuje zupełnie do stylu auta i epoki, z której pochodzi, ale w końcu to Twój samochód. Natomiast dobrze rozumiem o co Ci chodzi z widocznością świateł, szczególnie przy słońcu. Też swojego czasu myślałem nad poprawą tego, m.in. np. rozważałem dołożenie trzeciego światła STOP na tylną półkę - niestety w tym miejscu jest ośka silnika tylnej wycieraczki więc sobie odpuściłem. Na Twoim miejscu spróbowałbym zrobić na początek prosty i tani manewer - wymień wszystkie żarówki w lampach - siedzą tam oryginalne prawie 30-letnie żarówki Stanleya... mają prawo słabiej świecić. |
Autor: | kdwapl [ 28 kwi 2016, 0:17 ] |
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 |
Nie pasuje, bo klosze są prostokątne, a nie w kształcie "L". Jakby całe oświetlone były, byłoby ok. |
Autor: | jblQ [ 28 kwi 2016, 21:59 ] |
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 |
Kształt ledów to dowolna kompozycja ja bym bardziej celował coś w kształcie "X" natomiast zaczne od czysczenia kloszy i wymiany żarówek |
Autor: | Freze [ 29 kwi 2016, 0:13 ] |
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 |
Jak dla mnie urok tych lamp to widok z daleka jak świecą w takie małe kółeczka i tak powinno zostać Jak mówi Piter wymień zarówki, te L wyglada jak Optimus Prime |
Autor: | drajwer [ 29 kwi 2016, 8:45 ] |
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 |
Jakby tak samo blende doswietlic to byłby kozak. Tak czy inaczej mi się nawet podoba, choć rzeźbienie w tak leciwym i unikatowym klasyku to wg mnie zbrodnia. |
Autor: | jblQ [ 01 maja 2016, 13:19 ] |
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 |
Okej czyli znam już Wasze zdanie i po części pokrywa się z moim zdaniem Czyli zostają seryjne lampy + refresh /w pierwszym poście wrzuciłem pare Upów/ |
Autor: | Freze [ 01 maja 2016, 17:06 ] |
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 |
Całkiem spoko ta fela wygląda masz na minus -40,mm? na seryjnych amorach rozumiem? |
Autor: | Piter [ 02 maja 2016, 1:04 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 | |||||||||
On nie ma seryjnych amortyzatorów - chyba, że wrócił do serii Z przodu są Bilsteiny B6 Sport, a z tyłu utwardzone Tokico. Fajnie, że to auto ma dalsze życie |
Autor: | Freze [ 02 maja 2016, 8:28 ] |
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 |
No fajnie siedzi bo moja coś nie chce ale na Tokico jest tył i przód , ale w teorii czym bym się różniły Bilsteiny on Tokico a B6 są już same w sobie twarde. |
Autor: | preludolec [ 02 maja 2016, 10:26 ] |
Tytuł: | Re: Praleczka B20A1 1987 |
Włączone tylne światła w BA2 mają swój fabryczny urok, niczego bym tutaj nie zmieniał, tylko odświeżyć. Wzór felgi bardzo fajny, pasuje do epoki, ale biały środek nadal mi nie leży przy tym nadwoziu, grunt że Ty jesteś zadowolony! Obniżenie na jakich springach? Jamex czy MTS ? Niestety widać trochę tendencję do bardziej obniżonego tyłu, z dedykowanych znanych mi sprężyn do II gena tylko Eibach potrafił prawidłowo je obliczyć reszta siada za nisko i nie trzyma twardości tak potrzebnej przy obniżeniu. Maćku, to jak auto "siedzi" nie zależy od amorków tylko od sprężyn. |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |