Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Yeti- nikt nie widział a wszyscy słyszeli 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50
Posty: 303
Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
drajwer napisał(a):
Prince-Matt napisał(a):
Co do 2 Gena to chyba najładniejszy w PL :!:

Harry, chyba jeszcze nigdy takiego komplementu nie dostał. :rotfl:

No co, bardzo mnie zaciekawiła ta jego dwójeczka. Przynajmniej po zdjeciach mi sie podoba i wygląda na najładniejsza :mrgreen: Mam nadzieje ze w realu nie ma rozczarowania :mrgreen:

_________________
Soichiro Honda:
"If a Honda does not race there is no Honda."
Ayrton Senna:
"You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."


23 lut 2013, 14:31
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Księciuniu, a ile tu jest fotek w tej galerii? Dwie na krzyż robione po ciemku w garażu ogórkiem kiszonym. Nie ujmując talentowi fotograficznemu Harrego a tym bardziej jego BA2 to jeszcze sporo pracy żeby wyglądała zajebiście. ;) Widziałem w Polsce sporo ładniejszych i takich, na których ząb czasu odcisnął mniejsze piętno. Ale wiem, że Harry nadal będzie podążał w obranym przez siebie kierunku i przynajmniej zachowa auto w takim stanie jak jest. :)
A co do wychuchanych BA2 to spójrz na to co mają Piter, Paweł H22A, preludolec, kaczor czy nikolai66. Nie twierdzę, że są ładniejsze ale na pewno nie brzydsze. :)

A jak się chce to można zrobic taką galerię nieumytej i niedopieszczonej dwojeczki: http://hondaprelude.pl/forum/viewtopic. ... ead#unread

_________________
Części do prelude III gen


23 lut 2013, 14:39
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03
Posty: 708
Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
drajwer napisał(a):
Prince-Matt napisał(a):
Co do 2 Gena to chyba najładniejszy w PL :!:

Harry, chyba jeszcze nigdy takiego komplementu nie dostał. :rotfl:

de gustibus non disputandum est :rotfl:

_________________
Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
Obrazek


23 lut 2013, 14:43
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50
Posty: 303
Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
drajwer napisał(a):
Księciuniu, a ile tu jest fotek w tej galerii? Dwie na krzyż robione po ciemku w garażu ogórkiem kiszonym. Nie ujmując talentowi fotograficznemu Harrego a tym bardziej jego BA2 to jeszcze sporo pracy żeby wyglądała zajebiście. ;) Widziałem w Polsce sporo ładniejszych i takich, na których ząb czasu odcisnął mniejsze piętno. Ale wiem, że Harry nadal będzie podążał w obranym przez siebie kierunku i przynajmniej zachowa auto w takim stanie jak jest. :)
A co do wychuchanych BA2 to spójrz na to co mają Piter, Paweł H22A, preludolec, kaczor czy nikolai66. Nie twierdzę, że są ładniejsze ale na pewno nie brzydsze. :)

A jak się chce to można zrobic taką galerię nieumytej i niedopieszczonej dwojeczki: http://hondaprelude.pl/forum/viewtopic. ... ead#unread


Eeeej, no trzeba przyznać, że Pitera na fotach jest w ładniejszym stanie :mrgreen: a aut tych innych kolegów które wymieniłeś jeszcze nie widziałem , nawet na fotach nie widziałem... :o teraz dopiero widzę że Twoja też jest całkiem całkiem.. :mrgreen:
Widzę, że Harryego jednak nie najładniejsza w PL :twisted: Teraz mi się inna podoba :mrgreen: Ale nie moge powiedziec :gwizdze:

_________________
Soichiro Honda:
"If a Honda does not race there is no Honda."
Ayrton Senna:
"You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."


23 lut 2013, 15:00
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
popieram Pitera, każdy na własny


23 lut 2013, 15:05
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03
Posty: 708
Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
Dokładnie, a auto Harrego może i nie wygląda jakby wyjechało przed chwilą z fabryki, ale za to piekielnie dobrze się zbiera. Wczoraj miałem możliwość wysłuchać opinii Preludolca, który jak mało kto zna się na osiągach i możliwościach BA2; do tego jest twórcą najmocniejszego 2gena w Polsce - czyli auta Pawła H22A.

_________________
Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
Obrazek


23 lut 2013, 15:08
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
A od kogo Harry ma silnik? ;)

_________________
Części do prelude III gen


23 lut 2013, 15:19
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
silnik od ciebie, walki od cegły, wydech ze sklepu :P mogłem zdjąć ten dławik na dolocie bo to sporo pogarsza osiągi, dobre 9KM.


23 lut 2013, 15:26
Zobacz profil

Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00
Posty: 505
Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
Tzn od pieszczocha ?

_________________
I n s t o c k W e t r u s t.


23 lut 2013, 15:40
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
o pieszczochu nic nie wspomniałem :P


23 lut 2013, 15:42
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03
Posty: 708
Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
Nie, nie. Silnik od P|eszczoHa poszedł zupełnie gdzie indziej. Jeździ w jego byłym Aerodecku, który został kupiony przez chłopaków z okolic Gywera. Notabene wiem też, że Darek maczał palce przy ogarnięciu elektroniki po swapie.

_________________
Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
Obrazek


23 lut 2013, 15:49
Zobacz profil

Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23
Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
JW. faktycznie widziałem i jechałem wczoraj BA2 Harrego i powiem krótko, JESZCZE to auto nie wygląda, jak stoi. Jak jedzie to i tak ciężko je dostrzec bo tak zapierdala, że jest jakieś niewyraźne. Harry trafił u drajwera bardzo zdrową jednostkę, a wydech i wałki (btw. co to za wałki od cegły? A7?) dały tylko na + i to spory - zdrowa seria tak dobrze nie jedzie.


23 lut 2013, 18:53
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
nie wiem co to za wałki, mierzyłem je kiedyś i porównywałem z oryginałem i na tej podstawie je włożyłem, zapomniałem dodać o lekkim kole zamachowym :P


23 lut 2013, 18:56
Zobacz profil

Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23
Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
Jeszcze jedno.


Harry napisał(a):
[...]mogłem zdjąć ten dławik na dolocie bo to sporo pogarsza osiągi, dobre 9KM.


To na pewno, ale czy 9? Póki się nie zmierzy przed i po, tego nie wie nikt. Tak czy siak, jakiekolwiek zdławienie dolotu zawsze zabiera, a w starszych Hondach wyjątkowo dużo. Swojego czasu, latem, monitorowałem szerokopasmową sondą skład mieszanki BA2 w stocku i przy pełnym otwarciu przepustnicy AFR schodzi w okolice 12.0:1. To bardzo bogata mieszanka, niejeden turbodoładowany silnik nie jest tak bogato wystrojony. Prawdopodobnie dlatego nasze Hondy w miesiącach zimowych jeżdżą wyczuwalnie lepiej, powietrze jest wtedy bardziej gęste, tlenu jest więcej -> mieszanka staje się uboższa i widać, że silnik lepiej ją przyjmuje. Kiedyś nawet czytałem artykuł, w którym opisane były etapy tuningu Hondy S2000 i chłopaki samym zubożeniem mieszanki pod WOT dostali przyrost mocy rzędu paru %. Wygląda na to, że Honda wolała zabezpieczyć dodatkowo silnik (za bogata mieszanka jest zawsze bezpieczniejsza dla silnika niż zbyt uboga czy nawet "w sam raz") niż wycisnąć faktyczny max mocy z jednostki. Na tle konkurencji "mocowo" Honda i tak wypadała najlepiej, więc jak najbardziej miało to sens. Być może, między innymi, dzięki temu, kręcone po redline przez swoich właścicieli, stare Hondy, jeżdżą po dziś dzień.


23 lut 2013, 19:35
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
9, sprawdzone na rolkach


23 lut 2013, 19:55
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL