Yeti- nikt nie widział a wszyscy słyszeli
Autor |
Wiadomość |
Prince-Matt
Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50 Posty: 303 Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
|
No co, bardzo mnie zaciekawiła ta jego dwójeczka. Przynajmniej po zdjeciach mi sie podoba i wygląda na najładniejsza Mam nadzieje ze w realu nie ma rozczarowania
_________________ Soichiro Honda: "If a Honda does not race there is no Honda." Ayrton Senna: "You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."
|
23 lut 2013, 14:31 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Księciuniu, a ile tu jest fotek w tej galerii? Dwie na krzyż robione po ciemku w garażu ogórkiem kiszonym. Nie ujmując talentowi fotograficznemu Harrego a tym bardziej jego BA2 to jeszcze sporo pracy żeby wyglądała zajebiście. Widziałem w Polsce sporo ładniejszych i takich, na których ząb czasu odcisnął mniejsze piętno. Ale wiem, że Harry nadal będzie podążał w obranym przez siebie kierunku i przynajmniej zachowa auto w takim stanie jak jest. A co do wychuchanych BA2 to spójrz na to co mają Piter, Paweł H22A, preludolec, kaczor czy nikolai66. Nie twierdzę, że są ładniejsze ale na pewno nie brzydsze. A jak się chce to można zrobic taką galerię nieumytej i niedopieszczonej dwojeczki: http://hondaprelude.pl/forum/viewtopic. ... ead#unread
_________________ Części do prelude III gen
|
23 lut 2013, 14:39 |
|
|
Piter
Administrator
Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03 Posty: 708 Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
|
de gustibus non disputandum est
_________________Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
|
23 lut 2013, 14:43 |
|
|
Prince-Matt
Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50 Posty: 303 Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
|
Eeeej, no trzeba przyznać, że Pitera na fotach jest w ładniejszym stanie a aut tych innych kolegów które wymieniłeś jeszcze nie widziałem , nawet na fotach nie widziałem... teraz dopiero widzę że Twoja też jest całkiem całkiem.. Widzę, że Harryego jednak nie najładniejsza w PL Teraz mi się inna podoba Ale nie moge powiedziec
_________________ Soichiro Honda: "If a Honda does not race there is no Honda." Ayrton Senna: "You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."
|
23 lut 2013, 15:00 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
popieram Pitera, każdy na własny
|
23 lut 2013, 15:05 |
|
|
Piter
Administrator
Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03 Posty: 708 Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
|
Dokładnie, a auto Harrego może i nie wygląda jakby wyjechało przed chwilą z fabryki, ale za to piekielnie dobrze się zbiera. Wczoraj miałem możliwość wysłuchać opinii Preludolca, który jak mało kto zna się na osiągach i możliwościach BA2; do tego jest twórcą najmocniejszego 2gena w Polsce - czyli auta Pawła H22A.
_________________Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
|
23 lut 2013, 15:08 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
A od kogo Harry ma silnik?
_________________ Części do prelude III gen
|
23 lut 2013, 15:19 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
silnik od ciebie, walki od cegły, wydech ze sklepu mogłem zdjąć ten dławik na dolocie bo to sporo pogarsza osiągi, dobre 9KM.
|
23 lut 2013, 15:26 |
|
|
nikolai66
Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00 Posty: 505 Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
|
Tzn od pieszczocha ?
_________________ I n s t o c k W e t r u s t.
|
23 lut 2013, 15:40 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
o pieszczochu nic nie wspomniałem
|
23 lut 2013, 15:42 |
|
|
Piter
Administrator
Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03 Posty: 708 Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
|
Nie, nie. Silnik od P|eszczoHa poszedł zupełnie gdzie indziej. Jeździ w jego byłym Aerodecku, który został kupiony przez chłopaków z okolic Gywera. Notabene wiem też, że Darek maczał palce przy ogarnięciu elektroniki po swapie.
_________________Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
|
23 lut 2013, 15:49 |
|
|
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
JW. faktycznie widziałem i jechałem wczoraj BA2 Harrego i powiem krótko, JESZCZE to auto nie wygląda, jak stoi. Jak jedzie to i tak ciężko je dostrzec bo tak zapierdala, że jest jakieś niewyraźne. Harry trafił u drajwera bardzo zdrową jednostkę, a wydech i wałki (btw. co to za wałki od cegły? A7?) dały tylko na + i to spory - zdrowa seria tak dobrze nie jedzie.
|
23 lut 2013, 18:53 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
nie wiem co to za wałki, mierzyłem je kiedyś i porównywałem z oryginałem i na tej podstawie je włożyłem, zapomniałem dodać o lekkim kole zamachowym
|
23 lut 2013, 18:56 |
|
|
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
Jeszcze jedno. To na pewno, ale czy 9? Póki się nie zmierzy przed i po, tego nie wie nikt. Tak czy siak, jakiekolwiek zdławienie dolotu zawsze zabiera, a w starszych Hondach wyjątkowo dużo. Swojego czasu, latem, monitorowałem szerokopasmową sondą skład mieszanki BA2 w stocku i przy pełnym otwarciu przepustnicy AFR schodzi w okolice 12.0:1. To bardzo bogata mieszanka, niejeden turbodoładowany silnik nie jest tak bogato wystrojony. Prawdopodobnie dlatego nasze Hondy w miesiącach zimowych jeżdżą wyczuwalnie lepiej, powietrze jest wtedy bardziej gęste, tlenu jest więcej -> mieszanka staje się uboższa i widać, że silnik lepiej ją przyjmuje. Kiedyś nawet czytałem artykuł, w którym opisane były etapy tuningu Hondy S2000 i chłopaki samym zubożeniem mieszanki pod WOT dostali przyrost mocy rzędu paru %. Wygląda na to, że Honda wolała zabezpieczyć dodatkowo silnik (za bogata mieszanka jest zawsze bezpieczniejsza dla silnika niż zbyt uboga czy nawet "w sam raz") niż wycisnąć faktyczny max mocy z jednostki. Na tle konkurencji "mocowo" Honda i tak wypadała najlepiej, więc jak najbardziej miało to sens. Być może, między innymi, dzięki temu, kręcone po redline przez swoich właścicieli, stare Hondy, jeżdżą po dziś dzień.
|
23 lut 2013, 19:35 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
9, sprawdzone na rolkach
|
23 lut 2013, 19:55 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|