Toyota Corolla GTi AE92 4A-GE
Autor |
Wiadomość |
Marcinu
Dołączył(a): 12 lis 2012, 18:18 Posty: 19
Auto:: Corsa A
silnik: X18Xe1
|
oo fajnie wiedzieć, wszelkie informacje jakie posiadasz na temat tych silników mile widziane, planuje grube mody przez zime, na dzień dobry potrzebowałbym wał i korby z 4AGE, albo blok 4AG rev 2, miałbyś coś takiego? masz jakieś info o wałakch, o przec hodzeniu na map sensor, o tym przez jakie mody najlepiej reaguje ten silnik poprzez wzrost mocy?
_________________
|
30 paź 2013, 21:17 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 462 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Faktycznie malowanie niskobudżetowe choć widziałem znacznie gorsze Nie cieszyłbym się, że auto jest takie zdrowe blacharsko, bo jeśli zostało pomalowane na odp****l to tak samo zapewne ktoś podszedł do blacharki Ale zawsze są wyjątki. Silnik legenda - nie do zdarcia i świetny do tuningu. Gratuluje zakupu i czekam na mody!
|
30 paź 2013, 21:26 |
|
|
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
Poczekaj jakieś półtora tygodnia, jak skończę, to może właściciel będzie chciał pokazać efekt końcowy i sobie podpatrzysz co i jak
|
30 paź 2013, 21:37 |
|
|
Marcinu
Dołączył(a): 12 lis 2012, 18:18 Posty: 19
Auto:: Corsa A
silnik: X18Xe1
|
bardziej chodziło mi o tą ważniejsza blache, o to że progi i przede wszystkim kielichy i podłoga nie mają dziur, bo rdza w tych miejscach, to plaga jakaś jest
_________________
|
31 paź 2013, 7:27 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|