aktualizacja
Ostatnio trochę się wydarzyło. Nowy rok się zaczął i tu niespodzianka. Przejażdżka po S8 i w pewnym momencie powyżej 200km/h hania straciła mocy. Już nie odpaliła.
Okazało się że jest brak kompresji na 2 i 3 cylindrze.
Przyczyna odkręcił się filtr oleju i wywaliło uszczelkę
Nowe serducho zakupione Padło na B18
Prace idą po malutki do przodu. Uszkodzony silnik już wyciągnięty. Nowy przezbrojony i przygotowany do montażu.
Przy okazji zrobione kilka rzeczy:
- przerobiony kolektor ssący z B16A2 by DjHammer
- cały osprzęt z Obd1 Łącznie z wiązką
- kolektor wydechowy z usuniętą zwężką i wyjście 2,25'' by DjHammer
- zmieniony rozrząd
- skrzynia biegów S21 (JDM Civic SiR )
Silnik już w budzie. Przeszedł również strojenie u Jogala.
Silnik zmieniony, to teraz pora na większe hamulce. Przednie hamulce w trakcie zmiany na 282mm. Zaciski z Hondy Cr-v, tarcze to Mikoda0828 282mm z MG i klocki Ferodo FDB1505. Zaciski rozebrane, wyczyszczone i pomalowane.
Hania z tyłu też dostała większy zestaw hamulcowy. Jarzma i zaciski z Honda Civic VII gen. Do tego tarcze hamulcowe Mikoda 0829 262mm i klocki hamulcowe Ferodo FDB956. Zaciski rozebrane na części pierwsze, sprawdzone i złożone. Z wieszku odnowione
Odebrałem kilka elementów z zakładu tapicerskiego ARMJ SPORT Arkadiusz Wasilewski. Do tego przednie fotele z Type-R z czerwonym siedziskiem....