Tapczanik, czyli wielofunkcyjny dupowozik
Autor |
Wiadomość |
AnnS
Administrator
Dołączył(a): 03 lis 2012, 10:54 Posty: 123 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: ACC
silnik: F18A3
|
Potestowałam i wychodzi na to, że jak wcisnę sprzęgło to obroty nagle spadają na łeb na szyję do pierwszej kreski, czyli tak ok.200-300 obr/min i zaczyna się dusić, czasem zgaśnie, czasem nie, ale za chwilę obroty się stabilizują i są tak na poziomie 900obr/min. i trzymają równo. Pod obciążeniem jest wszystko ok. nawet jak się wolno toczy bez dodawania gazu to trzyma obroty i nie gaśnie. Najgorzej jest na ciepłym silniku, jak jest zimny to tak jakby też trochę spadają obroty, ale nie aż tak. Tak samo jest na LPG i na benzynie. Tak sobie myślę, że może jakiś kabelek od któregoś z czujników się rozłączył, bo Maciek wyciągając wahacz musiał odkręcić puszkę z bezpiecznikami i mocno ją odgiąć. Przed tym jak zaczął mi acc rozbierać było wszystko dobrze.
|
19 kwi 2013, 17:52 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
A na postoju ja sprzęgło wciśniesz, też się przydusza? Albo jak wejdzie na obroty i puścisz gaz? Nie wiem czy sprzęgło może dać taki opór przy wciskaniu. Błędy jakieś wywala może? Jeśli to elektryka, to powinno coś wyrzucić
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
20 kwi 2013, 11:50 |
|
|
AnnS
Administrator
Dołączył(a): 03 lis 2012, 10:54 Posty: 123 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: ACC
silnik: F18A3
|
Na postoju jak po prostu wcisnę sprzęgło przed wrzuceniem biegu nic się nie zmienia. Ale zauważyłam, że jak tak sobie stoi na luzie i leciutko trącę gaz, to zaczyna się dusić. Tak jakby w pewnym położeniu przepustnicy (prawie zamknięta) się gubił z obrotami. Gdzieś wyczytałam, że po odłączeniu akumulatora czasem ECU się gubi i trzeba mu zrobić resecik, a ja właśnie podmieniałam akumulator. Może to to, bo raczej rozbieranie zawieszenia nie miało z tym nic wspólnego
|
20 kwi 2013, 13:32 |
|
|
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
Ania, przecież reset ECU to podstawa
|
20 kwi 2013, 14:26 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Nie wiem czy w praktyce czujnik przepustnicy się brudzi, ale może by go wyczyścić Potencjometry lubią się brudzić, szczególnie w pozycji spoczynku Przeca wyjęcie aku to też reset
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
20 kwi 2013, 14:33 |
|
|
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
No i później trzeba go "nauczyć" sterowania
|
20 kwi 2013, 14:43 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Jest w tym jakaś głębsza technika, czy ma po prostu pochodzić, potem się przejechać?
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
20 kwi 2013, 14:49 |
|
|
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
Oczywiście, tylko co niektórym (np. MilkyWay) poleciały przy tym panewki. Poza tym to nie jest P3G, dlatego lepiej niech się wypowie ten, który zna temat.
|
20 kwi 2013, 14:56 |
|
|
milwarch
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50 Posty: 409 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
|
Ja Ci dam MilkyWay!!! Gdzieś pisali że strojenie polega na pozwoleniu silnikowi pochodzić na luzie bez dotykania gazu aż załączy się wiatrak chłodnicy, a po ponownym zapaleniu przejażdżkę w pełnym zakresie obrotów na kilku biegach. O ile wg mnie pierwsza część ma sens (i sam zauważyłem lepszą pracę silnika po tym zabiegu, a zwłaszcza łapanie obrotów po odpuszczeniu gazu), tak z tym kręceniem radzę nie przesadzać. Ja pociągnąłem do odcinki na 2-ce i 3-ce i panewka się skończyła. Na pewno to nie było jedyną przyczyną jej końca, ale z pewnością nie pomogło. Teraz po zagrzaniu po prostu wsiadam i jadę, a ECU się uczy mojego stylu Ale czy reset pomoże na gaśnięcie to nie wiem. Jeśli wcześniej było ok a teraz gaśnie to warto spróbować. Zapowietrzony układ chłodzenia też powoduje falowanie obrotów, ale w Twoim accord-ie raczej nie trzeba odpowietrzać.
_________________
|
20 kwi 2013, 17:32 |
|
|
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
Nie mpgae sie doczekać, szczrgólnie na Ilonkę Przepraszam za spam
|
20 kwi 2013, 21:01 |
|
|
AnnS
Administrator
Dołączył(a): 03 lis 2012, 10:54 Posty: 123 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: ACC
silnik: F18A3
|
|
20 kwi 2013, 21:13 |
|
|
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
Fajniutkie pomarańczowe. Mam podobne
|
20 kwi 2013, 21:26 |
|
|
AnnS
Administrator
Dołączył(a): 03 lis 2012, 10:54 Posty: 123 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: ACC
silnik: F18A3
|
Tak to jest jak Szwagier nie ma czasu, sama sobie musiałam radzić Nawet moje lepienie tłumika wytrzymało do czasu, kiedy wreszcie Szwagier go wymienił w tą sobotę. Wreszcie Hanka mruczy jak należy A oprócz nowego tłumika, Hanka otrzymała jeszcze komputerek, pokazujący wartości spalania i parę innych parametrów. Też sama sobie go zamontowałam wspierana konsultacjami fachowca Fotki później, muszę jeszcze jakoś to estetycznie ogarnąć, bo wisi na kablach Do ogarnięcia pozostała klima, bo czynnik spierdzielił po trzech dniach od nabicia
|
25 cze 2013, 10:07 |
|
|
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
Nożyczki, cążki, czyżby manicure pod Hondą Podoba mi się ta fotka Pokaż ten komputerek. Kilka lat temu chciałem sobie zamontować taki, ale za diabła nie wiedziałem gdzie umieścić wyświetlacz i projekt upadł
|
16 lip 2013, 19:15 |
|
|
AnnS
Administrator
Dołączył(a): 03 lis 2012, 10:54 Posty: 123 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: ACC
silnik: F18A3
|
Manicure to ja dopiero teraz będę musiała zrobić, bo po kilku dniach grzebania w Pralce i Acc to domyć pazurów nie mogę Ale przynajmniej Hania ma już zrobiony make-up Zafundowałam jej malowanie pokrywy zaworów i zacisków hamulcowych, na razie tylnych, przednie poczekają na następny urlop. W sumie to tak wyszło przypadkiem, bo te zaciski wymagały regeneracji po spartaczeniu roboty przez jakiś mechaników, którzy tak skręcili tłoczek, że gumki pocięli A że akurat Szwagier wysyłał pralkowe zaciski do malowania, to dorzuciłam też swoje Poza tym Szwagier wyregulował zawory i Hania chodzi jak nowa Klima też ogarnięta, do wymiany poszła chłodnica. Kilka fotek:
|
20 lip 2013, 18:35 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|