Autor |
Wiadomość |
mooha
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58 Posty: 357 Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
|
Joł.
Temat niecierpiący zwłoki.
chce wymienić łozyska.......jaka konkretna firma polecana i jaki mniej więcej koszt (na intercarsie znalazłem po około 50 za sztuke, jakieś Kanaco, reszta jest po 250-300 )
|
06 sie 2013, 21:36 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
przód, tył, oporowe, paska klinowego? Określ się. Domyślam się, że chodzi o łożysko koła, w takim razie polecam NSK
|
07 sie 2013, 2:49 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
Kanaco to pakowacz, w środku może być różnie, raz trafiłem bodajże NTN, które były o 1 mm za wysokie i nie było możliwości założenia zabezpieczenia, także przed kupnem zmierz czy wymiar pasuje
_________________
|
07 sie 2013, 10:56 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 464 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Temat przerabiałem nie tak dawno. Bierz te Kanaco za 5 dych. Cena śmieszna, a w środku są NSK wyprodukowane w Japonii. Są 0,5 do 1mm za szerokie to fakt ale każdy kto ma choć troche oleju w głowie to sobie poradzi. Ja osobiście zdjąłem 1mm z zawleczki zabezpieczającej która jest bardzo gruba i jest wszystko ok. Oczywiście łożysko wciskasz prasą, a nie młotkiem, tego chyba nie musze mówić?
|
07 sie 2013, 19:59 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
ta zawleczka z tego co pamiętam była na tyle cienka, że nie było takiej możliwości, zresztą osobiście nie decydowałbym się na taki krok
_________________
|
08 sie 2013, 10:10 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
To już łatwiej całą zwrotnice podmienic, szczególnie tylną, która nie ma absolutnie żadnej wartości handlowej. Poza tym mało kto miał tyle prelek co ja a jeszcze w żadnej 3gen nie miałem potrzeby wymiany łożysk. Co do pomysłu Abadona to nie każdy ma narzędzia żeby zebrać materiał że stalowego elementu.
_________________ Części do prelude III gen
|
08 sie 2013, 15:59 |
|
|
Prince-Matt
Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50 Posty: 303 Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
|
Tylko skąd wziąć nówkę? Używka będzie w tym samym stanie jak nie gorszym niż aktualna zwrotnica. Ja chciałem moje wypiaskować i pomalować proszkowo ale wtedy raczej te gałki i łożyska do wyrzucenia...
_________________ Soichiro Honda: "If a Honda does not race there is no Honda." Ayrton Senna: "You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."
|
09 sie 2013, 9:09 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
A po co malować zwrotnice? Wystarczy blachy oslaniajace tarcze bo to one rdzewieja. Stara zwrotnica nie jest zła o ile nie leżała za długo i na deszczu. Łożyska nie padają jak się jeździ na normalnych kołach.
_________________ Części do prelude III gen
|
09 sie 2013, 11:02 |
|
|
Prince-Matt
Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50 Posty: 303 Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
|
Bo bd wkładał te poliuretany i chce wypiaskowac większość zawiechy (wahacze i stabili. itd.) Dlatego nie chciałem zostawić zwrotnicy w takim stanie jak reszta jest w dobrym... co do blachy to jest w masakrycznym stanie bo zwrotnica jest z jakiegoś auta które miało dużo km i blacha już ma dziury Nie wiem jak ją ściągnąć z zwrotnicy bez rozbierania... Dlatego pytałem o łożyska Się zobaczy.
_________________ Soichiro Honda: "If a Honda does not race there is no Honda." Ayrton Senna: "You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."
|
09 sie 2013, 16:53 |
|
|
mooha
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58 Posty: 357 Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
|
noooo..... "japońskie łożyska, będzie pan zadowolony" i jebaństwo samozwaństwo padło po niecałych 100km o_O można sie wpier.....
a łożyska musiałem wyjąć żeby nawiercić nowy rozstaw w piastach.
|
12 sie 2013, 20:07 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 464 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Jak sie ma absurdalne negatywy to sie nie dziwie:P
|
13 sie 2013, 19:13 |
|
|
dzonygood
Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47 Posty: 278 Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
|
a czy to aby bezpieczne? nie rozlecą się te piasty?
|
13 sie 2013, 20:30 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Nie wnikaj. Niestety w tym kraju takie rzeźby są wciąż legalne...
_________________ Części do prelude III gen
|
14 sie 2013, 23:34 |
|
|
Prince-Matt
Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50 Posty: 303 Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
|
Nie są legalne tylko jest za dużo cFanych znaFców którzy takie rzeczy kombinują. Poza tym jak to sprawdzić na przeglądzie? Nie ma raczej takiej możliwości..
_________________ Soichiro Honda: "If a Honda does not race there is no Honda." Ayrton Senna: "You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."
|
17 sie 2013, 14:05 |
|
|
gipsu
Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04 Posty: 139 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
|
czy z prawej i lewej strony występują łożyska o innej srednicy zewnętrznej? bo mam dwie zwrotnice poliftowe a tam 2 różne łozyska
|
17 sie 2013, 22:17 |
|
|