Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
jakie łożyska?? 
Autor Wiadomość
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58
Posty: 357
Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
Joł.

Temat niecierpiący zwłoki.

chce wymienić łozyska.......jaka konkretna firma polecana i jaki mniej więcej koszt (na intercarsie znalazłem po około 50 za sztuke, jakieś Kanaco, reszta jest po 250-300 )

_________________
http://www.wrapcollabo.com


06 sie 2013, 21:36
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
przód, tył, oporowe, paska klinowego? Określ się.
Domyślam się, że chodzi o łożysko koła, w takim razie polecam NSK


07 sie 2013, 2:49
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55
Posty: 940
Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
mooha napisał(a):
Joł.

chce wymienić łozyska.......jaka konkretna firma polecana i jaki mniej więcej koszt (na intercarsie znalazłem po około 50 za sztuke, jakieś Kanaco, reszta jest po 250-300 )


Kanaco to pakowacz, w środku może być różnie, raz trafiłem bodajże NTN, które były o 1 mm za wysokie i nie było możliwości założenia zabezpieczenia, także przed kupnem zmierz czy wymiar pasuje

_________________
Obrazek


07 sie 2013, 10:56
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28
Posty: 462
Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
Temat przerabiałem nie tak dawno. Bierz te Kanaco za 5 dych. Cena śmieszna, a w środku są NSK wyprodukowane w Japonii. Są 0,5 do 1mm za szerokie to fakt ale każdy kto ma choć troche oleju w głowie to sobie poradzi. Ja osobiście zdjąłem 1mm z zawleczki zabezpieczającej która jest bardzo gruba i jest wszystko ok. Oczywiście łożysko wciskasz prasą, a nie młotkiem, tego chyba nie musze mówić?


07 sie 2013, 19:59
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55
Posty: 940
Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
Abaddon napisał(a):
Ja osobiście zdjąłem 1mm z zawleczki zabezpieczającej która jest bardzo gruba i jest wszystko ok.


ta zawleczka z tego co pamiętam była na tyle cienka, że nie było takiej możliwości, zresztą osobiście nie decydowałbym się na taki krok

_________________
Obrazek


08 sie 2013, 10:10
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
To już łatwiej całą zwrotnice podmienic, szczególnie tylną, która nie ma absolutnie żadnej wartości handlowej. Poza tym mało kto miał tyle prelek co ja a jeszcze w żadnej 3gen nie miałem potrzeby wymiany łożysk.
Co do pomysłu Abadona to nie każdy ma narzędzia żeby zebrać materiał że stalowego elementu.

_________________
Części do prelude III gen


08 sie 2013, 15:59
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50
Posty: 303
Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
drajwer napisał(a):
To już łatwiej całą zwrotnice podmienic, szczególnie tylną, która nie ma absolutnie żadnej wartości handlowej.
Tylko skąd wziąć nówkę? Używka będzie w tym samym stanie jak nie gorszym niż aktualna zwrotnica. Ja chciałem moje wypiaskować i pomalować proszkowo ale wtedy raczej te gałki i łożyska do wyrzucenia...

_________________
Soichiro Honda:
"If a Honda does not race there is no Honda."
Ayrton Senna:
"You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."


09 sie 2013, 9:09
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
A po co malować zwrotnice? Wystarczy blachy oslaniajace tarcze bo to one rdzewieja. Stara zwrotnica nie jest zła o ile nie leżała za długo i na deszczu. Łożyska nie padają jak się jeździ na normalnych kołach.

_________________
Części do prelude III gen


09 sie 2013, 11:02
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50
Posty: 303
Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
Bo bd wkładał te poliuretany i chce wypiaskowac większość zawiechy (wahacze i stabili. itd.) Dlatego nie chciałem zostawić zwrotnicy w takim stanie jak reszta jest w dobrym... co do blachy to jest w masakrycznym stanie bo zwrotnica jest z jakiegoś auta które miało dużo km i blacha już ma dziury :evil: Nie wiem jak ją ściągnąć z zwrotnicy bez rozbierania... Dlatego pytałem o łożyska :ok: Się zobaczy.

_________________
Soichiro Honda:
"If a Honda does not race there is no Honda."
Ayrton Senna:
"You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."


09 sie 2013, 16:53
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 15:58
Posty: 357
Lokalizacja: Kraków
Auto:: BMW
silnik: 2.5
noooo..... "japońskie łożyska, będzie pan zadowolony" i jebaństwo samozwaństwo padło po niecałych 100km o_O można sie wpier.....

a łożyska musiałem wyjąć żeby nawiercić nowy rozstaw w piastach.

_________________
http://www.wrapcollabo.com


12 sie 2013, 20:07
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28
Posty: 462
Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
Jak sie ma absurdalne negatywy to sie nie dziwie:P


13 sie 2013, 19:13
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47
Posty: 278
Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
mooha napisał(a):
a łożyska musiałem wyjąć żeby nawiercić nowy rozstaw w piastach.

a czy to aby bezpieczne? nie rozlecą się te piasty?


13 sie 2013, 20:30
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
dzonygood napisał(a):
mooha napisał(a):
a łożyska musiałem wyjąć żeby nawiercić nowy rozstaw w piastach.

a czy to aby bezpieczne? nie rozlecą się te piasty?


Nie wnikaj. Niestety w tym kraju takie rzeźby są wciąż legalne...

_________________
Części do prelude III gen


14 sie 2013, 23:34
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50
Posty: 303
Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
drajwer napisał(a):
dzonygood napisał(a):
mooha napisał(a):
a łożyska musiałem wyjąć żeby nawiercić nowy rozstaw w piastach.

a czy to aby bezpieczne? nie rozlecą się te piasty?


Nie wnikaj. Niestety w tym kraju takie rzeźby są wciąż legalne...

Nie są legalne tylko jest za dużo cFanych znaFców którzy takie rzeczy kombinują. Poza tym jak to sprawdzić na przeglądzie? Nie ma raczej takiej możliwości..

_________________
Soichiro Honda:
"If a Honda does not race there is no Honda."
Ayrton Senna:
"You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."


17 sie 2013, 14:05
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04
Posty: 139
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
czy z prawej i lewej strony występują łożyska o innej srednicy zewnętrznej? bo mam dwie zwrotnice poliftowe a tam 2 różne łozyska :o


17 sie 2013, 22:17
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL